Λίστα αντικειμένων
Για ερασιτεχνικούς οικονομικούς χειρισμούς της κυβέρνησης και για ενίσχυση του μονοπωλίου στους ελληνικούς αυτοκινητοδρόμους, έκανε λόγο ο Ανεξάρτητος Βουλευτής και Γ.Γ του ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΥ Κόμματος Ελλάδος, Νίκος Νικολόπουλος, με αφορμή την κατάργηση της ΤΕΟ Α.Ε.
Μάλιστα ο Βουλευτής, έφερε το θέμα στη Βουλή καταθέτοντας σχετική ερώτηση και αναμένοντας την απάντηση του αρμόδιου Υπουργού Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, δήλωσε στα ΜΜΕ:
«Θα πρέπει να σημειωθεί πως η ΤΕΟ ΑΕ, είναι μια κερδοφόρα εταιρεία, η οποία δεν επιβαρύνει στο ελάχιστο τον κρατικό προϋπολογισμό, γεγονός που κάνει τους πολίτες και τους εργαζόμενους να αναρωτιούνται αν υπάρχει αυτόβουλη Κυβέρνηση ή είναι έρμαιο συμφερόντων και μνημονιακών δεσμεύσεων.
Τα ερωτήματα, απόρροια της κατάργησης της ΤΕΟ Α.Ε, είναι εύλογα και οι αποκαλύψεις του κ. Νικολόπουλου, μετά και από την συνάντηση του με το Σύλλογο Υπάλληλων του Ταμείου Εθνικής Οδοποιίας, προκαλούν το κοινό αίσθημα και επιτακτικά ζητούν εξηγήσεις και λύσεις.
Η ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΚΑΙ Γ.Γ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΗΚΟΤΗΤΑΣ ΕΧΕΙ ΩΣ ΕΞΗΣ:
Θέμα: Υπάρχει αυτόβουλη Κυβέρνηση ή είναι έρμαιο συμφερόντων
και μνημονιακών δεσμεύσεων;
Σε άλλη μια οφθαλμοφανέστατη περίπτωση στρουθοκαμηλισμού και πολιτικής παράνοιας προχωράει η Κυβέρνηση. Σε επικοινωνία που είχε ο τομέας Τεκμηρίωσης του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος με το Σύλλογο Υπάλληλων του Ταμείου Εθνικής Οδοποιίας βρεθήκαμε πάλι προ οδυνηρών αποκαλύψεων.
Πως γίνεται μια κερδοφόρα εταιρεία που δεν επιβαρύνει τον κρατικό προϋπολογισμό να καταργείται, δεν υπακούει σε καμιά νεοφιλελεύθερη οικονομική πολιτική αλλά και στην κοινή λογική.
Μεταφέρουμε με πόνο και έντονη ανησυχία τις σκέψεις τους και τον προβληματισμό τους και μαζί την εκφρασμένη απορία του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος για τους ερασιτεχνικούς οικονομικούς χειρισμούς της Κυβέρνησης.
Καλούνται να μας απαντήσουν οι αρμόδιοι υπουργοί στα κάτωθι ερωτήματα:
• Ποιος άλλος εκτός της ΤΕΟ Α.Ε διαθέτει ένα σύγχρονο αυτοματοποιημένο σύστημα που μπορεί να ελέγχει τους παραχωρησιούχους;
• Ποιος και με ποιους πόρους αφού θα χαθούν τα έσοδα της ΤΕΟ Α.Ε θα συντηρεί το Εθνικό Οδικό Δίκτυο (Πρωτεύον και Δευτερεύον)
• Ποιος μπορεί αν όχι η ΤΕΟ Α.Ε να διαχειριστεί το θέμα της διαλειτουργικότητας (Διέλευση με έναν πομποδέκτη σε όλο το Εθνικό Οδικό Δίκτυο)
• Γιατί θέλετε να λειτουργήσουν μονοπώλια ιδιωτικά στους Ελληνικούς Αυτοκινητοδρόμους σε μια τέτοια κοινωνική και οικονομική συγκυρία;
Αρχική Σελίδα | Login | Sitemap | Επικοινωνία |