Loading...
 Start Page

Αρ.  Πρωτ.  6003  /  25-02-2019

 

Ερώτηση

 προς τον Υπουργό Οικονομικών

Το ποσό του 1.082.318,02 ευρώ σε βάρος 22 πρώην αιρετών του πρώην ∆ήµου Βραχνεΐκων καταλόγισε το υπουργείο Οικονοµικών. Ο καταλογισµός βασίζεται σε έκθεση αποτελεσµάτων που συντάχθηκε τον Ιούλιο του 2016 και διενεργήθηκε στον φορέα για το χρονικό διάστηµα από την Πρωτοχρονιά του 1999 έως την 31η ∆εκεµβρίου του 2010.

 Σε τρία άτοµα καταλογίζεται ποσό που ξεπερνάει τις 350.000 ευρώ, σε ένα καταλογίζεται ποσό άνω των 300.000 ευρώ, σε άλλο ένα άτοµο ποσό άνω των 270.000 ευρώ, σε 13 άτοµα ποσό άνω των 165.000 ευρώ, σε δύο καταλογίζεται ποσό που κυµαίνεται από 100.000-120.000 ευρώ, σε ένα ποσό περίπου 79.000 ευρώ και σε άλλο ένα άτοµο καταλογίζεται ποσό περίπου 3.000 ευρώ.

Ο καταλογισµός τους επιβλήθηκε µε την ιδιότητά τους ως µέλη του δηµοτικού συµβουλίου και της ∆ηµαρχιακής Επιτροπής, ενώ σε µία περίπτωση µε υπηρεσιακή ιδιότητα. Οι λόγοι που επικαλείται το υπουργείο στην πράξη καταλογισµού αφορούν σε:

> Ελλειµµα διαχείρισης από µη ορθή καταχώρηση εγγραφών παρακράτησης και απόδοσης στο ∆ηµόσιο και άλλους φορείς, παρακρατηθέντων φόρων, τελών και εισφορών.

> Ελλειµα διαχείρισης από µη ορθή µεταφορά υπολοίπων από έτος σε έτος.

> Κατάτµηση και απευθείας ανάθεση κατατµηµένων έργων.

> Κατάτµηση και απευθείας ανάθεση κατατµηµένων εργασιών.

> ∆ιάσπαση και απευθείας ανάθεση οµοειδών προµηθειών.

> Προµήθεια αγαθών, εκτέλεση έργων και εργασιών, σε προγενέστερο της έγκρισης προµήθειας/εκτέλεσής τους ή χωρίς έγκριση, και σε χρόνο προγενέστερο της ψήφισης της σχετικής πίστωσης.

> Εξόφληση χρηµατικών ενταλµάτων, στα οποία δεν είχαν επισυναφθεί οι προβλεπόµενες φορολογικές και ασφαλιστικές ενηµερότητες.

> Εξόφληση µη προβλεποµένων δαπανών, µετά από τις σχετικές αποφάσεις που εξέδωσε το δηµοτικό συµβούλιο.

> ∆ιάθεση ποσών για σκοπούς διαφορετικούς από αυτούς που προβλέπονται βάσει των πραγµατοποιηθέντων εσόδων.

Ο έκτακτος έλεγχος στα οικονοµικά του πρώην ∆ήµου Βραχνεΐκων διενεργήθηκε µε απόφαση του προϊσταµένου της γενικής διεύθυνσης δηµοσιονοµικών ελέγχων, η οποία εκδόθηκε το 2015.

Όπως προκύπτει από το περιεχόµενο της πράξης, οι υπόλογοι του φορέα, αιρετοί και υπάλληλοι, υπέβαλαν τις αντιρρήσεις τους για τα αποτελέσµατα του ελέγχου. Η αρµόδια επιτροπή συντονισµού ελέγχων εξέτασε σε συνεδρίασή της τον Ιούνιο του 2017 τις αντιρρήσεις τους, και τον Οκτώβριο του ίδιου έτους ενηµέρωσε για τα αποτελέσµατά της εξέτασης των αντιρρήσεων. Η απόφαση µπορεί να προσβληθεί µε ένδικα µέσα εντός 60 ηµερών από την κοινοποίησή της.

Κατόπιν των ανωτέρω ερωτάσθε:

  1. Πως τοποθετείσθε κ. Υπουργέ και ποια μέτρα θα λάβετε;

 

 Ο Ερωτών Βουλευτής

Νίκος Ι. Νικολόπουλος

Πρόεδρος Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος Ελλάδος

Πολιτικό Γραφείο Πάτρα:
Διεύθυνση: Μιαούλη 48, Πάτρα
Τηλέφωνο: 2610344700 και 2610344702
Πολιτικό Γραφείο Αθήνα:
Διεύθυνση: Σέκερη 1, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3624 992
Επίσημη Ιστοσελίδα Κόμματος:

Ακολουθείστε μας στα Social Media

© Copyright 2009 - 2021 Νίκος Ι. Νικολόπουλος