Λίστα αντικειμένων
Συνεδρίασε σήμερα για πρώτη φορά η εκτελεστική επιτροπή της δημοτικής παράταξης «Νέα Πάτρα» και ασχολήθηκε με οργανωτικά θέματα, ενώ παράλληλα έγινε ο σχεδιασμός της δράσης της μέχρι την 1 Σεπτεμβρίου. Παράλληλα εκπονήθηκε πλάνο για να ασκείται ανελλιπώς δημιουργικός δημοτικός έλεγχος.
Στην ίδια συνεδρίαση αποφασίσθηκε η εθελοντική συνεισφορά της «Νέας Πάτρας» στους Παράκτιους Μεσογειακούς Αγώνες και συζητήθηκαν τα προβλήματα των καταστηματαρχών με την κτηματική υπηρεσία και διεξοδικά οι εξελίξεις γύρω από το ζήτημα της υπογειοποίησης του τρένου. Ο ανεξάρτητος βουλευτής και επικεφαλής της «Νέας Πάτρας» Νίκος Νικολόπουλος παρουσίασε αποκαλυπτικά έγγραφα που πήρε μέσα από τον κοινοβουλευτικό έλεγχο και επισήμανε ότι βρισκόμαστε μπροστά σε μια μεγάλη κοροϊδία, διότι ΕΡΓΟΣΕ σε «αγαστή συνεργασία» με τοπικούς φορείς έχει λειτουργήσει εντελώς παραπλανητικά.
Μια νέα προεκλογική περίοδος έρχεται και είναι αυτονόητο ότι η ΕΡΓΟΣΕ δεν μπορεί να πει κάτι διαφορετικό από ό,τι υποστήριζε μέχρι τώρα για την υπογειοποίηση του τρένου.
Θα την πάρουν με τις... πέτρες οι κάτοικοι της Βόρειας Πάτρας, αν πει την πικρή αλήθεια, που μόνον με μια μεγάλη κοροϊδία συγκρίνεται!
Το θέμα, όμως, δεν είναι τόσο η ΕΡΓΟΣΕ που αβαντάρει την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ για προφανείς προεκλογικούς λόγους.
Το θέμα κυρίως είναι όλοι οι... άλλοι.
Από το δήμαρχο Κώστα Πελετίδη που έκανε «πρίμο σεκόντο» στις κυβερνητικές θέσεις υφαρπάζοντας ψήφους Συριζαίων, μέχρι το νεοεκλεγέντα περιφερειάρχη, ο οποίος σιωπούσε επίσης οχτώ χρόνια στο περιφερειακό συμβούλιο-οντας στην αντιπολίτευση- αλλά και τους σημερινούς αντιπολιτευόμενους και αυριανούς συμπολιτευόμενους γαλάζιους βουλευτές.
Ισχυρίζεται σήμερα η ΕΡΓΟΣΕ ότι τηρείται ευλαβικά το χρονοδιάγραμμα της υπογειοποίησης, όμως η σκληρή αλήθεια, μόλις κλείσουν οι κάλπες, θα φέρει τους πάντες προ των ευθυνών τους.
Εγώ, βέβαια τα φωνάζω καιρό, τα λέω και τώρα και επιμένω!
Όλα είναι μια σαπουνόφουσκα!
«ΙΔΟΥ ΤΙ ΠΑΡΑΔΕΧΕΤΑΙ Η ΕΡΓΟΣΕ»!
Σε απλά ελληνικά και με βάση εσωτερικό έγγραφο της ΕΡΓΟΣΕ που διακινήθηκε προ μηνός, όλα τούτα σημαίνουν ότι :
Τώρα απλώς καθορίζονται οι προδιαγραφές ώστε να αναζητηθεί μελετητής που θα φροντίσει την οργανωτική διαδικασία του εγχειρήματος!
Είναι ύποπτο και συνάμα βλαπτικό για την πόλη να μην τοποθετούνται οι συνάδελφοι βουλευτές, ο κομμουνιστής δήμαρχος, ο νέος γαλάζιος περιφερειάρχης, ο πρόεδρος του ΤΕΕ και υποψήφιος με τον Κατσιφάρα και όλοι οι άλλοι αρμόδιοι κοινωνικοί και λοιποί, εμπλεκόμενοι φορείς.
«ΔΕΝ ΘΑ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΛΟΓΙΑ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΚΟΡΟΪΔΙΑ»!
Εμείς και σήμερα, όπως και χθες έτσι και αύριο, επιμένουμε ότι πρέπει να υπογειοποιηθεί το τρένο. Μένουμε στην πρώτη γραμμή της μάχης. Αγωνιζόμαστε στην πράξη για την Πάτρα της προκοπής, του ελπιδοφόρου καμάτου, του εμπορίου, της επιχειρηματικότητας. Και το τρένο αποτελεί την ατμομηχανή όλων αυτών.
Δυστυχώς η Πάτρα υπέστη πολλές φορές τυχοδιωκτική άλωση από την κεντροαριστερά και όχι μόνον από το μονολιθικό ΚΚΕ, που εγκατέστησε μια στυγνά κομματική δημοτική αρχή για τα συμφέροντα του...
Χωρίς τρένο καμιά στρατηγική ανάπτυξης δεν μπορεί να υλοποιηθεί, κανένα σχέδιο επαναπατρισμού των νέων δεν πρόκειται να εφαρμοστεί και καμιά νέα θέση εργασίας δεν πρόκειται να υπάρξει.
Η frigoglass χτες έδειξε ότι δεν έχει κλείσει ο κύκλος της αποβιομηχάνισης και της αποανάπτυξης της πόλης...
Αρχική Σελίδα | Login | Sitemap | Επικοινωνία |