Λίστα αντικειμένων
Αρ. Πρωτ. 2050/02//10/2018
Ερώτηση προς τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η Μικρή Περιμετρική της Πάτρας ήταν μια απαραίτητη επέμβαση. Όλα τα σύγχρονα αστικά κέντρα έχουν παρακάμψεις και δεν χρησιμοποιούν για τον σκοπό αυτό τις περιμετρικές οδούς των αλσυλλίων.
Πρέπει, όμως, να γίνουν εδώ και τώρα οι διορθώσεις που από τώρα κραυγάζουν ως απαραίτητες, προκειμένου να μην ξοδεύουμε στα φανάρια των Ταμπαχάνων τον χρόνο που κερδίζουμε στην παράκαμψη.
Διαβάσαμε στον Αχαϊκό τύπο πως «συγκοινωνιακή μελέτη «εξπρές» κατά τη διάρκεια της οποίας θα καταγραφούν οι παρενέργειες στο κυκλοφοριακό πρόβλημα της Πάτρας, μετά την έναρξη λειτουργίας της Μικρής Περιμετρικής Παράκαμψης, ξεκινά από αυτή κιόλας την εβδομάδα η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος».
Έπρεπε δηλαδή πρώτα να γίνουν τα εγκαίνια, έπρεπε και να περάσουν 13 ολόκληρα χρόνια για να καταλάβει ο Περιφερειάρχης το πρόβλημα που είναι εξώφθαλμο και ζητά λύσεις που θα ανακουφίσουν την περιοχή με τις αλλαγές στις ρυθμίσεις των φωτεινών σηματοδοτών, αλλά και προτάσεις με πιο μακροχρόνιο ορίζοντα για το κυκλοφοριακό, τόσο στην Ανω Πόλη, όσο και γενικότερα στην Πάτρα; Το θέμα είναι, εάν η ρύθμιση των σηματοδοτών δεν ανακουφίσει την κατάσταση, πόσο «μακροχρόνιος» θα είναι ο ορίζοντας αυτός.
Ερωτάσθε:
1. Με ποιο συνολικό τρόπο θ’ αντιμετωπισθούν το μποτιλιάρισμα και οι αλλαγές στους φωτεινούς σηματοδότες στον κόμβο των Ταμπαχάνων;
2. Πόσο χρόνος θ’ απαιτηθεί για την ομαλοποίηση της κατάστασης;
Ο Ερωτών Βουλευτής
Νίκος Ι. Νικολόπουλος
Πρόεδρος Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος Ελλάδος
Αρχική Σελίδα | Login | Sitemap | Επικοινωνία |