Loading...
 Start Page

Αρ.Πρωτ.2281/08-10-2018

 

Ερώτηση προς τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών

Έγινε γνωστό στην Αθήνα με αφορμή τις πρόσφατες διαμαρτυρίες για ακυρώσεις δρομολογίων στον Προαστιακό, λόγω κακοκαιρίας, ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν διαθέτει τρόπο ενημέρωσης του κοινού που αδίκως ανέμενε στις αποβάθρες.

Όπως εξηγήθηκε μάλιστα προς την εφημερίδα «Πελοπόννησος», αδυναμία ενημέρωσης για έκτακτες αλλαγές στα δρομολόγια, υπάρχει και στον Προαστιακό της Πάτρας.

Οι επιβάτες δεν ενημερώνονται για τις αλλαγές στα δρομολόγια και τις καθυστερήσεις διότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει τα μεγάφωνα!

Ο λόγος είναι ότι τα μεγάφωνα ανήκουν στον ΟΣΕ και εδώ η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν έχει λόγο!

Επειδή, όμως το παραδέχθηκε σε ανακοίνωσή της η εταιρεία, αφήνοντας να εννοηθεί ότι αυτοί που χειρίζονται τα μεγάφωνα στον ΟΣΕ δεν συνεργάζονται!

Καλείσθε να απαντήσετε:

1. Γιατί δεν ενημερώνεται το επιβατικό κοινό του ΟΣΕ; Μπορεί να είναι ο λόγος ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει τα μεγάφωνα επειδή τα μεγάφωνα ανήκουν στον ΟΣΕ και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν έχει λόγο;

2. Τι θα πράξετε ώστε από τούδε και στο εξής το επιβατικό κοινό του ΟΣΕ να μην μένει ανημέρωτο;

3. Ποια συγκεκριμένα μέτρα θα λάβετε για την έγκαιρη ενημέρωση των επιβατών κάθε φορά που παρατηρείται αλλαγή στην ώρα των δρομολογίων ή η οποιαδήποτε ανωμαλία εξ αιτίας βλάβης του προαστιακού;

 

ΚΟΙΝ.: ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ

 

Ο Ερωτών Βουλευτής

Νίκος Ι. Νικολόπουλος

Πρόεδρος Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος Ελλάδος

Πολιτικό Γραφείο Πάτρα:
Διεύθυνση: Μιαούλη 48, Πάτρα
Τηλέφωνο: 2610344700 και 2610344702
 
Επίσημη Ιστοσελίδα Κόμματος:

Ακολουθείστε μας στα Social Media


@ninikolopoulos

© Copyright 2009 - 2024 Νίκος Ι. Νικολόπουλος