Λίστα αντικειμένων
Πληθώρα ερωτημάτων έθεσε ο Νίκος Νικολόπουλος για την ΕΡΓΟΣΕ, στον αρμόδιο υπουργό Μεταφορών.
Παραθέτουμε αναλυτικά την ερώτηση του Νίκου Νικολόπουλου προς τον υπουργό Μεταφορών:
«Εκτός από τους συχνούς εκτροχιασμούς τρένων, εκτροχιάστηκε και το πλάνο της ΕΡΓΟΣΕ»
1)Σύμφωνα με δημοσίευμα στις 31 Αυγούστου 2017 του έγκριτου δημοσιογράφου Φώτη Κόλλια στο οικονομικό site «euro2day.gr» και στην εφημερίδα «δημοκρατία», στον ΟΣΕ και στην ΕΡΓΟΣΕ προωθούν τη διασύνδεση του Θριασίου με τη… Θήβα, ενώ παραμένουν στον πάγο οι διαγωνισμοί για την ολοκλήρωση του βασικού σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας.
Στο ίδιο δημοσίευμα αναφέρονται ακόμη τα εξής:
«Τη στιγμή που στον ΟΣΕ και στην ΕΡΓΟΣΕ εμφανίζονται να σχεδιάζουν φαραωνικά έργα, που είναι τεχνικά δύσκολα και οικονομικά ασύμφορα, όπως η διασύνδεση του (υπό σχεδιασμό εδώ και 40 χρόνια) εμπορευματικού κέντρου στο Θριάσιο με τη Σφίγγα (Θήβα), είναι άγνωστο πότε θα δημοπρατηθούν έργα για την ολοκλήρωση του βασικού σιδηροδρομικού άξονα.
Η δυστοκία για την προώθηση των νέων έργων, που σύμφωνα με τις εξαγγελίες θα είχαν προκηρυχθεί στο πρώτο εξάμηνο, αλλά και οι καθυστερήσεις στην προώθηση μελετών, προκαλούν ανησυχία στο υπουργείο Υποδομών.
Το μεγαλύτερο από τα νέα έργα της ΕΡΓΟΣΕ, η κατασκευή του τετραπλού σιδηροδρομικού διαδρόμου στο τμήμα Σιδηροδρομικός Σταθμός Αθηνών – Τρεις Γέφυρες, με υπογειοποίηση του δικτύου στην περιοχή Σεπολίων, προϋπολογισμού 125 εκατ. ευρώ, πάει από μήνα σε μήνα. Τώρα ακούγεται πως θα προκηρυχθεί εντός του επόμενου μήνα.
Εδώ και μήνες έπρεπε να προκηρυχθεί και το δεύτερο σημαντικό έργο της ΕΡΓΟΣΕ, από πλευράς προϋπολογισμού (φτάνει τα 95 εκατ. ευρώ), για την κατασκευή των σταθμών, της σηματοδότησης και ηλεκτροκίνησης κ.λπ. στο τμήμα Ροδοδάφνη – Ψαθόπυργος όπως και ο διαγωνισμός για την ηλεκτροκίνηση στο τμήμα Κιάτο – Ροδοδάφνη.
Αρχική Σελίδα | Login | Sitemap | Επικοινωνία |