Loading...
 Start Page
Νίκος Νικολόπουλος: Να χαραχθεί κοινή γραμμή με τη βούληση των κατοίκων. ΔΗΛΩΣΗ - ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΕΠΙΚΑΙΡΗΣ ΕΡΩΤΗΣΗΣ

ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΔΗΜΟΚΡΑΤΗ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΓΙΑ ΤΗ ΝΟΤΙΑ ΧΑΡΑΞΗ.

Ο Νίκος Νικολόπουλος ήταν παρών στην τελευταία συνάντηση των δημόσιων φορέων, που ανταποκρίθηκαν στην πρόσκληση της Επιτροπής Πρωτοβουλίας για τη νότια χάραξη, όπως άλλωστε είχε παραστεί και σε προηγούμενες συσκέψεις, ενώ φυσικά σε όλες τις αγωνιστικές κινητοποιήσεις έχει βρεθεί στην πρώτη γραμμή.

Ο Πρόεδρος του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος και ανεξάρτητος βουλευτής, για την κρισιμότητα του θέματος, έκανε την εξής δήλωση:

«Από την πρώτη στιγμή αντιτάχθηκα στο έγκλημα που συντελείται στα πανέμορφα παραθαλάσσια προάστια των Πατρών, Μιντιλογλίου, Βραχνεϊκων, Τσουκαλεϊκων, εξαιτίας μιας στρεβλής χάραξης η οποία ουδόλως συμβάλει στην ανάπτυξη της περιοχής.

Πρέπει να σημειωθεί ότι την «σημαία» της αντίστασης την κράτησα όρθια απ’ όταν Πρωθυπουργός ήταν ο αγαπημένος μου Αρχηγός Κώστας Καραμανλής… Και μέχρι σήμερα, είτε ήμουν στις δυνάμεις της συμπολίτευσης, είτε της αντιπολίτευσης παρέμεινα σταθερός στην διεκδίκηση που όλοι συμφωνούμε… Οι διαχρονικές παρεμβάσεις μου δείχνουν το αψευδές αποτύπωμά μου.

Η παρουσία μου στην συνάντηση που πραγματοποιήθηκε από την επιτροπή Πρωτοβουλίας επιβεβαιώνει και διασταυρώνει την αμετάκλητη, σταθερή απόφασή μου για την επίτευξη του στόχου μας, ώστε να προστατευθεί το φυσικό κάλλος (να μείνουν οι πράσινοι λόφοι) του κοινωνικού ιστού των οικισμών, από την διχοτόμηση της ημιαστικής περιοχής μεταξύ Πάτρας και Κ. Αχαΐας και να εμπεδωθεί το αίσθημα ασφάλειας των κατοίκων εντός των οικισμών.

Παράλληλα, είναι προφανές ότι αν επιλεγεί η μελέτη του Υπουργείου, τότε οι επιβαρύνσεις θα είναι αφόρητες, όπως:

Ύπαρξη διοδίων στα Καμίνια με αποτέλεσμα να πληρώνουμε για αστικές μετακινήσεις

Αποφυγή από τους οδηγούς (λουόμενοι το καλοκαίρι, εργαζόμενοι σε καθημερινή βάση μεταξύ Πάτρας και Κ. Αχαγιάς κλπ.) της πληρωμής των διοδίων, οδηγώντας μέσω ΠΕΟ που διέρχεται μέσα από τους οικισμούς, γεγονός που θα σημάνει τον πολλαπλασιασμό διαφόρων κινδύνων.

Ατελείωτες ουρές οχημάτων και μποτιλιαρίσματα μέσα στους οικισμούς (Μονοδένδρι, Βραχναίικα, Τσουκαλαίικα, Καμίνια, Αλισσός)

Σχεδόν αδύνατη η ασφαλής διέλευση του δημοτικού δρόμου μέσα σε τεράστια μόνιμη κίνηση οχημάτων από μαθητές, ηλικιωμένους κλπ.

Τριχοτόμηση παραλιακής περιοχής μεταξύ των λόφων και της θάλασσας (δρόμος σε άλλη θέση , τραίνο σε άλλη θέση)

Πλήρης κατάργηση του προαστιακού στην φάση κατασκευής και επισφαλής λειτουργία του μετά λόγω υπερύψωσης της γραμμής

Θα θιγεί ο αρχαιολογικός χώρος Αχλάδα-Σκάγια (θεσμοθετημένος) σε μέρος του και ιδιαίτερα από τον κόμβο της ΒΙΠΕ (αναφέρεται και στην μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων).

Δεν υπάρχει πλήρες παράπλευρο δίκτυο αφού δεν χωρά παντού με αποτέλεσμα να κόβονται τα χωριά στα δυο και να αποκόπτονται οι αγρότες από τα χωράφια τους αφού δεν προβλέπονται υπόγειες διαβάσεις.

Επανακαταθέτω, λοιπόν, την Δευτέρα την ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΕΡΩΤΗΣΗ που λόγω κωλύματος του κ. Σπρινίζη δεν συζητήθηκε την προηγούμενη εβδομάδα, όπως είχε προσδιορισθεί στο Κοινοβούλιο.

Η τωρινή Κυβέρνηση δυστυχώς κωλυσιεργεί, παρότι έχουμε ήδη χάσει 7 χρόνια, ένεκα δικαστικών εμπλοκών. Κάθε χρονικό περιθώριο, πλέον, έχει εκπνεύσει και το Υπουργείο πρέπει να σπεύσει και να ολοκληρώσει της σχετικές διαδικασίες, εκείνες που θα είναι σύμφωνες με την βούληση των κατοίκων. Τέλος, όσον αφορά το περιβόητο υπερβάλλον κόστος των 30 ή 40 εκ. ευρώ, το υπερκαλύπτουν οι μεγάλες εκπτώσεις του 50%-54% που εξασφαλίσθηκαν στις τελευταίες δημοπρασίες, σε αντίθεση με την ανύπαρκτη έκπτωση των 0,5% της Ολυμπίας Οδού και τα επιπλέον πολλά «καπέλα».

Μένουν λοιπόν και ρέστα…»

 

Πολιτικό Γραφείο Πάτρα:
Διεύθυνση: Μιαούλη 48, Πάτρα
Τηλέφωνο: 2610344700 και 2610344702
 
Επίσημη Ιστοσελίδα Κόμματος:

Ακολουθείστε μας στα Social Media

© Copyright 2009 - 2022 Νίκος Ι. Νικολόπουλος