Loading...
 Start Page

Αρ.Πρ.:3207/7.2.2017

ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

 

 

Ο τίτλος και η θέση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων αποτελεί ρόλο θεσμικό του Ελληνικού Κράτους. Υποχρεούται, κατά την άσκηση των καθηκόντων του, ο κάθε Υπουργός να σέβεται και να υπηρετεί το Σύνταγμα και τους Νόμους του Ελληνικού Κράτους όπως και να μην προσβάλει τις παραδόσεις και τα έθιμα αυτού του Έθνους. Δεν είναι το Υπουργείο Παιδείας προσωπικό ιδεολογικό «τσιφλίκι» κανενός Υπουργού.

Το Σύνταγμα της Ελλάδας ακόμη και στο προοίμιο του κάνει επίκληση «εις το όνομα της Αγίας και Ομοουσίου και Αδιαιρέτου Τριάδος», ενώ παράλληλα στο Άρθρο 3 ορίζεται σαφώς ότι η θρησκεία της «Ανατολικής Ορθόδοξης Εκκλησίας του Χριστού» αναγνωρίζεται ως «επικρατούσα θρησκεία στην Ελλάδα». Στην 1η παράγραφο του ίδιου άρθρου, το Σύνταγμα ρυθμίζει τις εκκλησιαστικές σχέσεις μεταξύ της «Ορθόδοξης Εκκλησίας της Ελλάδας, που γνωρίζει κεφαλή της τον Κύριο ημών Ιησού Xριστό» και της «Μεγάλης Εκκλησίας της Κωνσταντινούπολης». Τον Ιησού αναγνωρίζει κύριοι της Κυβέρνησης. Ούτε τον Τζωρτζ Σόρος αναγνωρίζει, ούτε τον κάθε ξιπασμένο, διεστραμμένο ψευτοακτιβιστή που το μυαλό του βρίσκεται μονάχα στο αρρωστημένο σαρκικό του πάθος.

Για να μην έχετε απορίες, γνωρίζουμε τώρα πια (από έγκριτες διαρροές) ότι πέρσι ο Τζωρτζ Σόρος χρηματοδότησε το Βατικανό έτσι ώστε ο Πάπας να κάνει ολόκληρη καμπάνια για τα αγαπημένα θέματα του Σόρος, δηλαδή «μεταναστευτικό» και δικαιώματα σεξουαλικών κι άλλων μειονοτήτων… Στο πλαίσιο αυτό μάλιστα ο Πάπας ήλθε πέρσι στη Λέσβο. Δεν πέφτουμε λοιπόν πια από τα σύννεφα για το ρόλο και τις δηλώσεις του Πάπα Φραγκίσκου. Ανησυχούμε όμως όταν ο Αρχιεπίσκοπος βρίσκεται δίπλα σε ένα Πάπα που αποδεικνύεται ότι έλαβε εκατομμύρια για να συνδράμει στα σχέδια ενός υποκειμένου όπως ο Σόρος.

Στο Άρθρο 13 του Συντάγματος κατοχυρώνεται συνταγματικά το δικαίωμα της θρησκευτικής ανοχής και ελευθερίας. Το Άρθρο 14 που αφορά στην ελευθερία του λόγου, αναφέρει πως μεταξύ των εξαιρέσεων στις οποίες επιτρέπεται η άμεση κατάσχεση εντύπων ύστερα από παραγγελία εισαγγελέα, ανήκει η «προσβολή της χριστιανικής θρησκείας ή κάποιας άλλης γνωστής θρησκείας».

Το υπάρχον Σύνταγμα μας λοιπόν προβλέπει ότι επικρατούσα θρησκεία στην Ελλάδα είναι η Ανατολική Ορθόδοξη Εκκλησία του Χριστού. Αυτό δεν είναι κενό γράμμα, ούτε μια απλή «ταμπέλα». Η Εκκλησία μας έχει κανόνες και δόγμα, τα οποία δεν πρέπει να καταπατώνται από νομοθετήματα αμφιβόλου προελεύσεως και σκοπιμότητας και προς όφελος της όποιας «μειονότητας ή ιδιαιτερότητας». Ο εκάστοτε Υπουργός Παιδείας οφείλει και υποχρεούται να ΣΕΒΕΤΑΙ το ΣΥΝΤΑΓΜΑ, είτε όταν προτείνει νόμους, ή όταν εκδίδει εγκυκλίους.

Το άρθρο 13 του Συντάγματος, από την άλλη, προστατεύει τα δικαιώματα κάθε θρησκευτικής μειονότητας. Με άλλα λόγια στο σχολείο η επικρατούσα θρησκεία μπορεί να είναι η Ορθόδοξη Χριστιανική, αλλά όσοι ανήκουν σε άλλο θρήσκευμα μπορούν να το κάνουν ελεύθερα.

Επίσης, στο Άρθρο 16 του Συντάγματος αναφέρεται πως η παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Κράτους και μεταξύ άλλων έχει σκοπό «την ανάπτυξη της θρησκευτικής συνείδησης των Ελλήνων». Το Σύνταγμα της χώρας δεν είναι ούτε των «Δεξιών» ούτε των Αριστερών. Οφείλουν να το σέβονται «Συντηρητικοί» και «Προοδευτικοί» στον ίδιο βαθμό.

Τι λέει συνεπώς το Άρθρο 16; Ξεκάθαρα ορίζει ότι το Σχολείο οφείλει να αναπτύσσει τη θρησκευτική συνείδηση των Ελλήνων, οι οποίοι κατά 95% δηλώνουν Χριστιανοί. Ίσως κάποιοι να στενοχωριούνται, αλλά έτσι είναι οι Έλληνες. Άθρησκοι ή άθεοι δηλώνουν περίπου το 2,8% του πληθυσμού, ποσοστό από τα χαμηλότερα στην Ευρώπη…

Τώρα λοιπόν έρχονται να νομιμοποιήσουν από την «πίσω πόρτα» ιδεολογήματα και αισχρότητες που στο άμεσο μέλλον θα επιφέρουν ακριβώς αυτήν την πολυπόθητη «αλλαγή» στα προαναφερόμενα ποσοστά. Ο στόχος τους σαφής: Το ποσοστό των Χριστιανών στην Ελλάδα να προσεγγίσει αυτό της Βρετανίας ή των Σκανδιναβικών χωρών όπου οι Χριστιανοί είναι πια μειονότητα, με τους άθεους να είναι πλειοψηφία και να ακολουθούνται πλέον από τους Μουσουλμάνους.

Την εκκλησία εδώ και λίγα χρόνια δείχνουν ότι δεν την υπολογίζουν ως σοβαρό ανάχωμα των σχεδίων τους. Ωστόσο πλανώνται πλάνη εάν θεωρούν ότι η εφήμερη (και ασθενική) ηγεσία ενός οργανισμού, είναι ταυτόχρονα και το «όλον» αυτού του οργανισμού. Πλανώνται αν νομίζουν ότι οι επιδιώξεις κάποιων τιποτένιων αλλά θορυβωδών διαστροφικών «κοινοτήτων», που χρηματοδοτούνται από αποδεδειγμένους μισάνθρωπους όπως είναι γνωστοί οικονομικοί κερδοσκόποι, οι οποίοι έβγαλαν δισεκατομμύρια εδώ και 40 χρόνια με το να καταστρέφουν οικονομίες χωρών και ολόκληρους λαούς, θα περάσουν σε ετούτη εδώ τη γη. Αυτοί οι μισάνθρωποι φορούν την προβιά του προβάτου και παρουσιάζονται ως φιλάνθρωποι ότι δήθεν προσφέρουν «αλληλεγγύη – solidarity». Στην Ελλάδα η διαστροφή ΔΕΝ θα περάσει, διότι όσο κι αν η οποία πολιτική ή πνευματική ηγεσία είναι προδοτική ή ανεπαρκής, το Σύνταγμα της χώρας είναι σαφές και αν το προχωρήσετε θα καταφύγουν εκατομμύρια άνθρωποι και ομάδες ευαίσθητων πολιτών στα ανώτατα όργανα της Δικαιοσύνης.

Τροποποιείστε την εγκύκλιο περί υλοποίησης «θεματικής εβδομάδας» για το 2016-2017 και συγκεκριμένα το σημείο «γ» που αναφέρεται σε «έμφυλες ταυτότητες».

Διότι όπως δείξαμε παραπάνω είναι μη συνταγματικό να διδάσκονται τα παιδιά κάτι που αντικρούει στις θρησκευτικές τους πεποιθήσεις. Εσείς δεν κόπτεστε για τα θρησκευτικά δικαιώματα των Ελλήνων; Διότι για των αλλοδαπών μουσουλμάνων κόπτεσθε κι ας βρίσκονται λαθραία στη χώρα μας. Είναι μήπως συνταγματικό δικαίωμα των τρανσέξουαλ να διδαχθούν τα παιδιά μας ότι υπάρχουν κι άλλα φύλα εκτός από τον Άνδρα και τη Γυναίκα; Είναι συνταγματικό δικαίωμα του κράτους να διδάσκει στα παιδιά μας ότι τα σεξουαλικώς ιδιαίτερα άτομα μπορούν να παντρεύονται και να ανατρέφουν παιδιά; Είναι συνταγματικά αποδεκτό να διδάσκει το κράτος στα παιδιά μας ότι μια οικογένεια μπορεί να έχει δύο μπαμπάδες και καθόλου μαμά, ή μήπως να τους μαθαίνει ότι η μαμά είναι άνδρας;

Ουδέποτε κύριε στην σύγχρονη Ελλάδα διώχθηκαν άνθρωποι για τη σεξουαλική τους προτίμηση, αλλά να μαϊμουδίζουμε ως χώρα ακόμη και τα «ξευτιλίκια» της Δύσης, ε, αυτό παραπάει! Ηθικά και συνταγματικά απαράδεκτο στην Ελλάδα είναι να θες να αλλάξεις τη Φύση. Η Φύση έχει το Αρσενικό και το Θηλυκό φύλο. Τα υπόλοιπα είναι α-φύσικα… Ρωτείστε ένα ιατροδικαστή κύριε Υπουργέ: θα σας μιλήσει για «φύσει» και «παρα-φύσει» σεξουαλικές επαφές. Μήπως θα αλλάξετε και την ιατρική ορολογία παγκοσμίως για να «χρυσώσετε το χάπι» στους εγχώριους σεξουαλικώς ιδιαίτερους ακτιβιστές;

Μια πρωτοβουλία σας για ενημέρωση των μαθητών σε θέματα δικαιωμάτων των γυναικών, ενδοοικογενειακής βίας και ισότητας των φύλων (χωρίς ισοπέδωση των διαφορών) μπορεί να γίνει και κατανοητή και σεβαστή. Δεν μπορεί όμως να γίνει αποδεκτή η αλλοίωση της νομικής, επιστημονικής, εθιμικής και εκπαιδευτικής ταυτότητας της χώρας, των πολιτών και ιδιαιτέρως των μαθητών. Αυτό εκτός από παράνομη και αντισυνταγματική πράξη, αποτελεί και έγκλημα κατά της Παιδείας και της νεολαίας της χώρας μας.

Ο διακριτός ρόλος του Πατέρα και της Μητέρας εντός της Οικογένειας αποτελεί όχι μόνο νομικό άβατο στη χώρα μας, αλλά πολύ περισσότερο και Ιερό Θεσμό, ο οποίος στην Ελλάδα διαχρονικά προστατευόταν τόσο από την Αρχαία Ελληνική θρησκεία, όσο και ακολούθως από τη Χριστιανική θρησκεία έως τις μέρες μας.

Εσείς, βάσει ποιων κατασταλαγμένων επιστημονικών ερευνών θα αλλάξετε τη Φύση; Μήπως βάσει κάποιων ομοφυλοφιλικών κοινοτήτων στις Η.Π.Α με ιστορική εμπειρία λιγότερη από 15 χρόνια θα αλλάξετε την ίδια την Ανθρώπινη Φύση; Ποιος σοβαρός επιστήμων μπορεί να μιλήσει σοβαρά για τέτοια βαρύτητας θέματα όταν κανείς δεν γνωρίζει τι υφίστανται τα παιδάκια που η κακή τους τύχη τα γέννησε ως φιλοτομαριστική επιθυμία κάποιων εγωιστών ομοφυλόφιλων, που πλήρωσαν μία «παρένθετη» μήτρα για να τεκνοποιήσουν, λες και δόθηκε ποτέ σε αυτά τα παιδάκια το δικαίωμα να διαλέξουν αν ήθελαν τη «ζεστή αγκαλιά» της όποιας μητέρας από το αποτριχωμένο στήθος ενός gay; Ποιος ρώτησε το παιδάκι αν ήθελε να στερηθεί την πατρική φιγούρα για όλη του τη ζωή, επειδή μία λεσβία αποφάσισε ότι δήθεν μπορεί να τα καταφέρει μόνη της μαζί με την εκάστοτε σύντροφο της;

Κι έρχεστε τώρα εσείς να διδάξετε την κανονικότητα αυτών των Αντικανονικών και Αφύσικων συμπεριφορών μέσα στο ίδιο το σχολείο… Ποιοι νομίζετε ότι είστε αλήθεια;

Ο Θεός ή μήπως η Φύση; Δεν είστε τίποτε από τα δύο.

Κάντε όμως κάτι που θα είναι πολύ χρήσιμο και θα έπρεπε να είχε γίνει εδώ και πολλά χρόνια. Επιτέλους προσλάβετε ψυχολόγους σε όλα τα σχολεία, όπου υποχρεωτικά σε μηνιαία βάση θα παρακολουθούνται όλοι οι μαθητές σε ένα πλαίσιο προστασίας του απορρήτου του κάθε μαθητή, όπου ο ψυχολόγος να δομεί ένα προφίλ για τον κάθε μαθητή και τα προβλήματα που αντιμετωπίζει. Έτσι θα αντιμετωπιστούν ουσιαστικά και συστηματικά παρεκκλίνουσες συμπεριφορές, η σχολική και ενδοοικογενειακή βία, θα παρέχονται συμβουλές για μεθόδους αντισύλληψης αλλά και για κάθε προσωποποιημένη ανάγκη έχει ο κάθε ένας μαθητής. Με ποιότητα δηλαδή κι όχι με τσουβάλιασμα όπως κάνετε με την εν λόγω εγκύκλιο. Τα παιδιά σε αυτήν την ηλικία είναι σε σύγχυση. Χρειάζονται τη συμβουλή ειδικών κι όχι κάποιων καθηγητών που τους ήρθε ουρανοκατέβατα να διδάξουν τις «δοξασίες» της νέας τάξης Οντολογίας… Γιατί εκτός από το άθλιο περιεχόμενο της εγκυκλίου σας για την αποδόμηση των «έμφυλων σχέσεων», ο τρόπος είναι ακόμη χειρότερος και διαπνέεται από πλήρη προχειρότητα, αφού τεκμαίρει ότι οι καθηγητές διαφόρων ειδικοτήτων θα γίνουν πειθήνια όργανα αυτής της ανήθικης διδασκαλίας.

Λάβετε όμως υπόψη σας ότι οι Χριστιανοί Ορθόδοξοι δεν αποδεχόμαστε τους ομοφυλοφίλους ως ξεχωριστή κοινότητα, ούτε τους αναγνωρίζουμε ξεχωριστά δικαιώματα από τους υπόλοιπους πολίτες. Γιατί αν το κάναμε θα ήταν ρατσιστικό. Όπως επίσης δεν αναγνωρίζουμε στους ετεροφυλόφιλους ιδιαίτερα δικαιώματα. Γιατί για τους Χριστιανούς δεν αποτελεί τίτλο περηφάνιας η συστηματική κρίση κάθε έκφανσης και ζητήματος της ζωής με βάση το τι κάνει ένας άνθρωπος στο υπνοδωμάτιο του. Για τους Χριστιανούς Ορθόδοξους και την Πίστη τους, η οποία είναι ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΩΣ αναγνωρισμένη ως η επικρατούσα θρησκεία αυτού του κράτους, μοναδική ορθή οικογενειακή κατάσταση είναι αυτή την οποία περιγράφουν τα σχετικά ιερά κείμενα το θεσμό της οικογένειας. Και για όσο υπάρχει το συγκεκριμένο Σύνταγμα σε ισχύ, είστε ως Υπουργός ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ, να εκδίδετε εγκυκλίους οι οποίες να είναι ΠΛΗΡΩΣ εναρμονισμένες με την ρήτρα του Συντάγματος που ορίζει ότι επιτρέπεται η άμεση κατάσχεση εντύπων ύστερα από παραγγελία εισαγγελέα, τα οποία «προσβάλουν τα της χριστιανικής θρησκείας ή κάποιας άλλης γνωστής θρησκείας», όπως είναι η εγκύκλιος σας και κάθε έντυπο ή σχετικό υλικό σταλεί προς διδασκαλία. Τέλος, είστε υποχρεωμένος ως Υπουργός Παιδείας βάσει του Άρθρου 16 του Συντάγματος όπου αναφέρεται πως η παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Κράτους και μεταξύ άλλων έχει σκοπό «την ανάπτυξη της θρησκευτικής συνείδησης των Ελλήνων», αποστολή που με την εγκύκλιο που εκδώσατε καταστρατηγείται βάναυσα, κάτι που δεν θα το επιτρέψουμε καταφεύγοντας, εάν αναγκασθούμε, προς διεκδίκηση κάθε νομίμου δικαιώματος μας, για εμάς και τα παιδιά μας.

Κατόπιν των ανωτέρω, ερωτάται ο κ. Υπουργός:

1. Ποιος επιστημονικός φορέας σας εισηγήθηκε την περίληψη του άξονα περί έμφυλων ταυτοτήτων και του περιεχομένου αυτού περί «αποδόμησης έμφυλων στερεοτύπων», «ομοφοβία και τρασφοβία στο σχολείο»;

2. Πραγματικά θεωρείτε σοβαρή αντιμετώπιση για έναν μαθητή που πιθανώς να έχει κάποια ανησυχία περί της σεξουαλικής του ταυτότητας να νοιώσει άνετα μέσα σε μία τάξη με συμμαθητές του, όπου ένας πλημμελώς ενημερωμένος καθηγητής άσχετου αντικειμένου, θα κάνει ένα «πασάλειμμα» με τα θέματα της εγκυκλίου σας;

3. Ακόμη περισσότερο, είναι ποτέ δυνατόν ένα παιδί με απορίες και σύγχυση να ανοιχθεί σε ένα καθηγητή και να του κάνει ερωτήσεις και να περιμένετε να μην καταρρακωθεί ή να μπερδευτεί ακόμη περισσότερο;

4. Δεν καταλαβαίνετε ότι, όταν σοβαρά ψυχικά θέματα αντιμετωπίζονται με προχειρότητα, δημιουργούν τελείως αντίθετα αποτελέσματα ιδιαιτέρως σε αυτά τα παιδιά που έχουν ανάγκη μιας καλής και σοβαρής ψυχολογικής υποστήριξης;

5. Δεν αντιλαμβάνεστε ότι με την εγκύκλιο αυτή δεν υποστηρίζετε τα παιδιά που πραγματικά χρήζουν στήριξης, αλλά τις σκοπιμότητες των διαφόρων περιθωριακών σεξοδιαστροφικών κοινοτήτων, οι οποίες διακρίνουν τους ανθρώπους με βάσει τις σεξουαλικές προτιμήσεις και τις γενετήσιες ορμές τους;

6. Δεν είναι ξεκάθαρο σε εσάς ότι πρέπει να σταματήσει η υποστήριξη των ρατσιστών που έχουν κάνει σημαία της ζωής τους, το πόσο περήφανοι είναι για το τι κάνουν στο κρεβάτι τους;

7. Είναι σωστό, κατά τη γνώμη σας, καθηγητές άσχετων ειδικοτήτων να ορίζονται υπεύθυνοι για την διδασκαλία τόσο σοβαρών υπαρξιακών, κοινωνιολογικών και ψυχολογικών θεμάτων όπως είναι η σεξουαλικότητα και οι σχέσεις μεταξύ των δύο φύλων;

8. Γνωρίζετε ότι σε περίπτωση που Διευθυντές σχολείων ή καθηγητές προχωρήσουν σε εφαρμογή της εγκυκλίου σας, θα βρεθούν αντιμέτωποι αρχικώς με εξώδικα και ακολούθως με μηνύσεις, βάσει των νόμων και του Συντάγματος;

9. Πριν την έκδοση της σχετικής εγκυκλίου προβήκατε σε δημόσια διαβούλευση με τους κεντρικούς φορείς εκπροσώπησης καθηγητών ή των γονέων κι αν ναι με ποιους και πότε;

10. Βάσει ποιας θεωρίας περί «διαφοράς μεταξύ βιολογικού και κοινωνικού φύλου» είναι ευρύτερα επιστημονικά αποδεδειγμένο το αντικείμενο αυτό, ώστε να το διδάσκονται ανήλικοι μαθητές;

11. Βάσει ποιας θεωρίας ή επιστήμης επιβάλλετε την υποχρεωτική παρακολούθηση από τους μαθητές του συγκεκριμένου αντικειμένου, ιδιαιτέρως όταν αυτό έρχεται σε αντίθεση με τις θρησκευτικές πεποιθήσεις της συντριπτικής πλειοψηφίας των Ελλήνων;

12. Όσοι Χριστιανοί Ορθόδοξοι αντιτίθενται ενεργητικά με διαδηλώσεις, με ομιλίες, εντός εκκλησίας ή και εντός Βουλής στην προώθηση του ομοφυλοφιλικού μοντέλου ζωής και την «περηφάνια» των ομοφυλόφιλων θα φυλακιζόμαστε για την Πίστη μας;

13. Είστε έτοιμος να φτάσετε στο σημείο να καταργήσετε το αναφαίρετο δικαίωμα της πίστης και τήρησης των κανόνων της Ορθόδοξης Χριστιανικής διδασκαλίας;

14. Αντί για όλα τα παραπάνω, μήπως είναι πολύ καλύτερα για τα ίδια τα παιδιά να αντικαταστήσετε τον άξονα «γ» της εγκυκλίου και να κάνετε κάτι πολύ χρησιμότερο για το στόχο όλων μας που είναι να βοηθηθούν πραγματικά τα παιδιά αυτής της ηλικίας, τοποθετώντας ένα μόνιμο παιδοψυχολόγο σε κάθε γυμνάσιο, ο οποίος θα ασχολείται καθημερινά με τις ανησυχίες, τα προβλήματα και τις απορίες των παιδιών, παρέχοντας τους σε προσωπικό επίπεδο υποστήριξη με διακριτικότητα, εχεμύθεια και εμπιστοσύνη, ενώ παράλληλα θα ενημερώνει και τους γονείς και τις αρμόδιες κοινωνικές υπηρεσίες για τις περιπτώσεις που αυτό είναι αναγκαίο;

15. Μήπως είναι καλύτερο να αφήσουμε τις εντυπώσεις και τους δήθεν προοδευτισμούς και να πάμε στην ουσία, η οποία είναι ότι για διάφορους λόγους εφηβείας, φτώχειας, κοινωνικών και ψυχολογικών προβλημάτων χιλιάδες παιδιά και οι οικογένειες τους θα είχαν πραγματική ανάγκη υποστήριξης από ένα παιδοψυχολόγο στο πλαίσιο λειτουργίας του σχολείου, αλλά εσείς για λόγους εντυπώσεων και χαϊδέματος μιας καλοκουρδισμένης παγκόσμιας μηχανής διαστροφής, εμμένετε σε μία αντισυνταγματική, παράνομη και ανήθικη προσωπική σας απόφαση;

 

 

Ο ερωτών βουλευτής

Νίκος Ι. Νικολόπουλος

Πρόεδρος του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος Ελλάδος

Πολιτικό Γραφείο Πάτρα:
Διεύθυνση: Μιαούλη 48, Πάτρα
Τηλέφωνο: 2610344700 και 2610344702
 
Επίσημη Ιστοσελίδα Κόμματος:

Ακολουθείστε μας στα Social Media

© Copyright 2009 - 2022 Νίκος Ι. Νικολόπουλος