Loading...
 Start Page

Αρ.Πρ.:4517/367/27-3-2017

ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ

 

Πριν μερικά χρόνια το πανελλήνιο, αλλά και η διεθνής κοινότητα έζησε μια αξιοζήλευτη θεατρική παράσταση.

Οι επιχειρηματίες Βγενόπουλος και Βασιλάκης διαβεβαίωναν έχοντας στο πλάι τους κυβερνητικούς αξιωματούχους, και πολιτικούς φίλους ότι έδωσαν σκληρή μάχη για να παραμείνουν η Ολυμπιακή Αεροπορία και η AEGEAN δυο διαφορετικές και αντίπαλες εταιρείες, ώστε μέσα από τον ανταγωνισμό τους να ωφελείται το κοινωνικό σύνολο με μειωμένες τιμές εισιτηρίων, καλύτερη εξυπηρέτηση και άλλες συναφείς ευεργετικές συνέπειες που φέρνει ο υγιής ανταγωνισμός.

Πριν αλέκτωρ φωνήσαι αυτά αποδείχθηκαν ένα καλοστημένο θέατρο και πολύ σύντομα η AEGEAN κατάπιε την Ολυμπιακή και την «έδεσε» στο άρμα της ΛΟΥΦΤΧΑΝΣΑ.

Υποτίθεται ότι και στη χώρα μας λειτουργεί Επιτροπή Ανταγωνισμού, η οποία έμεινε ικανοποιημένη από την τότε θεατρική παράσταση γιατί φάνηκε ότι η υπό τον Χανιώτη Κρητικό κ. Κυριτσάκη Επιτροπή Ανταγωνισμού προστάτευσε την δημόσια περιουσία της Ολυμπιακής και μάλιστα από τις μονοπωλιακές διαθέσεις του. ο ιδιώτης που έγινε το «νέο αφεντικό» είναι ο γνωστός Κρητικός επιχειρηματίας Θόδωρος Βασιλάκης, που συνδέεται στενά με την οικογένεια Μητσοτάκη .

Τους θεατρικούς διθυράμβους περί της (πραγματικής) ανάγκης του ανταγωνισμού διαδέχθηκε η σιωπή όταν μετά λίγα χρόνια καταγγέλθηκε και εντός και εκτός Ελλάδας ,ο τρόπος με τον οποίο μεθοδεύτηκε το ουσιαστικό ξεπούλημα -χάρισμα της Ολυμπιακής κρατικής περιουσίας. Αληθεύει σήμερα στην Ελλάδα, ότι οι αεροπορικές συγκοινωνίες μήπως έχουν μεταβληθεί σε μονοπώλιο ιδιωτικών συμφερόντων με όσα αυτό συνεπάγεται;

Οι καταγγελίες που έχουν γίνει είναι σοβαρές, αλλά έμειναν αναπάντητες. π.χ. το γνωστό και έγκυρο περιοδικού HOT DOC του Κώστα Βαξεβάνη αναφέρθηκε εν εκτάσει με τα μελανότερα χρώματα σε αυτή την υπόθεση που από τον τρόπο εκκίνησης ως τον τρόπο κατάληξης συγκροτεί την έννοια του σκανδάλου με τις χειρότερες υποψίες για εκείνους που συνήργησαν ώστε μια υπόθεση ανταγωνιστική να καταλήξει σε μονοπωλιακό καρτέλ.

Και ενώ ο τρόπος λειτουργίας σήμερα έχει τα κλασσικά χαρακτηριστικά του καρτέλ.

Κατόπιν όλων των ανωτέρω ερωτάσθε:

1. Αφού τότε υπήρχαν πανηγυρισμοί λειτουργίας του ανταγωνισμού με την εξαγορά της Ολυμπιακής Αεροπορίας από τον επιχειρηματικό όμιλο Βγενόπουλου, με βάση ποιά νέα στοιχεία αποδέχθηκε το κράτος την δημιουργία του σημερινού καθεστώτος;

2. Τι λέει περί αυτού του καρτέλ η Επιτροπή Ανταγωνισμού;

3. Υπήρξε απόφαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού ή σχετικό πόρισμα όποιας άλλης κρατικής αρχής, το οποίο να διαβεβαιώνει ότι δεν λειτουργεί μονοπωλιακό καρτέλ στην περίπτωση της AEGEAN;

4. Σήμερα η εν λόγω εταιρεία ποια περιουσιακά στοιχεία της κρατικής Ολυμπιακής απέκτησε με ποιά διαδικασία και έναντι ποίων τιμημάτων αναλυτικά;

5. Ποιες επιδοτήσεις χορηγεί το κράτος στον Όμιλο αυτό, είτε για την AEGEAN, είτε για τα δρομολόγια νησιών και με βάση ποιά διαγωνιστική διαδικασία;

6. Ποιος ελέγχει αν η εταιρεία στα πλαίσια του μονοπωλίου δημιουργεί black list ανεπιθύμητων και κάνει επεξεργασία προσωπικών δεδομένων;

7. Ποιες είναι οι απαιτήσεις του κράτους έναντι της Ολυμπιακής και ποιές οι απαιτήσεις ξένων αρχών;

 

- Να κατατεθούν αποφάσεις της Επιτροπής Ανταγωνισμού που αναφέρεται στο τυχόν μονοπώλιο των αεροπορικών συγκοινωνιών.

- Να κατατεθούν στη Βουλή τυχόν να αποφάσεις της Επιτροπής Ανταγωνισμού και όποιας άλλης κρατικής αρχής για την υπόθεση της μεταβίβασης της Ολυμπιακής Αεροπορίας-Αεροπλοΐας και της περιουσίας της ,όπου έχει μεταβιβαστεί.

- Να κατατεθούν στη Βουλή έγγραφα απαιτήσεων του ελληνικού Κράτους ή της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την Ολυμπιακή, όπως π.χ. για επιχορηγήσεις κλπ

 

Ο ερωτών βουλευτής

Νίκος Ι. Νικολόπουλος

Πρόεδρος του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος Ελλάδος

Πολιτικό Γραφείο Πάτρα:
Διεύθυνση: Μιαούλη 48, Πάτρα
Τηλέφωνο: 2610344700 και 2610344702
 
Επίσημη Ιστοσελίδα Κόμματος:

Ακολουθείστε μας στα Social Media


@ninikolopoulos

© Copyright 2009 - 2024 Νίκος Ι. Νικολόπουλος