Loading...
 Start Page

Αρ.Πρ.:4412/358/22.03.17

ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ

 

Πριν μερικά χρόνια το πανελλήνιο, αλλά και η διεθνής κοινότητα έζησε μια αξιοζήλευτη θεατρική παράσταση.

Οι επιχειρηματίες Βγενόπουλος και Βασιλάκης διαβεβαίωναν έχοντας στο πλάι τους κυβερνητικούς αξιωματούχους, όπως τον πρώην Υπουργό κ.Χατζηδάκη και πολιτικούς φίλους ότι έδωσαν σκληρή μάχη για να παραμείνουν η Ολυμπιακή Αεροπορία και η AEGEAN δυο διαφορετικές και αντίπαλες εταιρείες, ώστε μέσα από τον ανταγωνισμό τους να ωφελείται το κοινωνικό σύνολο μειωμένες τιμές εισιτηρίων, καλύτερη εξυπηρέτηση και άλλες συναφείς ευεργετικές συνέπειες του ανταγωνισμού.

Πριν αλέκτορα φωνήσαι αυτά αποδείχθηκαν καλοστημένο θέατρο και πολύ σύντομα η AEGEAN κατάπιε την Ολυμπιακή και την έδωσε μασημένη στο άρμα της ΛΟΥΦΤΧΑΝΣΑ, η οποία προφανώς με το εδώ μηχανισμό να κάνει τη "βρόμικη δουλειά" περίμενε μασημένη λεία, αυτήν που απολαμβάνει σήμερα παίρνοντας δυο, δηλαδή Ολυμπιακή και AEGEAN σε ένα.

Υποτίθεται ότι και στη χώρα μας λειτουργεί Επιτροπή Ανταγωνισμού, η οποία έμεινε ικανοποιημένη από την τότε θεατρική παράσταση γιατί φάνηκε ότι η υπό τον Χανιώτη Κρητικό κ. Κυριτσάκη Επιτροπή Ανταγωνισμού προστάτευσε την δημόσια περιουσία της Ολυμπιακής και μάλιστα από τις μονοπωλιακές διαθέσεις του επίσης Κρητικού επιχειρηματία Θόδωρου Βασιλάκη.

Τους θεατρικούς διθυράμβους περί της (πραγματικής) ανάγκης του ανταγωνισμού διαδέχθηκε η σιωπή όταν μετά λίγα χρόνια καταγγέλθηκε και εντός και εκτός Ελλάδας ,ο τρόπος με τον οποίο μεθοδεύτηκε το ουσιαστικό ξεπούλημα -χάρισμα της Ολυμπιακής κρατικής περιουσίας στον εν λόγω κρητικό επιχειρηματία, γνωστό για την στενή φιλία του με την οικογένεια Μητσοτάκη.

Υπάρχει κανείς σήμερα στην Ελλάδα που να αμφιβάλλει ότι οι αεροπορικές συγκοινωνίες έχουν μεταβληθεί σε μονοπώλιο ιδιωτικών συμφερόντων με όσα αυτό συνεπάγεται;

Οι καταγγελίες που έχουν γίνει είναι σοβαρές, αλλά έμειναν αναπάντητες. π.χ. το τεύχος...του γνωστού έγκυρου περιοδικού HOT DOC του Κώστα Βαξεβάνη αναφέρθηκε εν εκτάσει με τα μελανότερα χρώματα σε αυτή την υπόθεση που από τον τρόπο εκκίνησης ως τον τρόπο κατάληξης συγκροτεί την έννοια του σκανδάλου με τις χειρότερες υποψίες για εκείνους που συνέργησαν ώστε μια υπόθεση ανταγωνιστική να καταλήξει σε μονοπωλιακό καρτέλ.

 

Ο τρόπος λειτουργίας σήμερα έχει τα κλασσικά χαρακτηριστικά του καρτέλ. Έχει συμβεί πολίτης να εισέλθει σε αεροπλάνο του μονοπωλίου να καθίσει στη θέση του περνώντας με το εισιτήριό του και από τους δυο ελέγχους και αφού έχει παραλάβει το εισιτήριο από το γκισέ του μονοπωλίου.

Μέσα στο αεροπλάνο ενώπιον όλων τον σήκωσαν, τον κατέβασαν με την αιτιολογία ότι δεν είχε πληρωθεί το εισιτήριο και όταν εγγράφως ζήτησε εξηγήσεις για το πως βρέθηκε σε κάθισμα με εισιτήριο στα χέρια, αφού δεν είχε πληρωθεί τον απέκλεισαν από τις νόμιμες κάρτες, προφανώς διότι έχουν δημιουργήσει black list και έχουν κάνει επεξεργασία προσωπικών δεδομένων.

 

ΚΑΤΟΠΙΝ ΤΟΥΤΩΝ ΕΡΩΤΑΣΘΕ :

1. Αφού τότε υπήρχαν πανηγυρισμοί λειτουργίας του ανταγωνισμού με την εξαγορά της Ολυμπιακής Αεροπορίας από τον επιχειρηματικό όμιλο Βγενόπουλου, με βάση ποιά νέα στοιχεία αποδέχθηκε το κράτος την δημιουργία του σημερινού καθεστώτος;

2. Υπήρξε απόφαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού ή σχετικό πόρισμα όποιας άλλης κρατικής αρχής, το οποίο να διαβεβαιώνει ότι δεν λειτουργεί μονοπωλιακό καρτέλ στην περίπτωση της AEGEAN;

3. Σήμερα η εν λόγω εταιρεία ποια περιουσιακά στοιχεία της κρατικής Ολυμπιακής απέκτησε με ποιά διαδικασία και έναντι ποίων τιμημάτων αναλυτικά;

4. Ποιες επιδοτήσεις χορηγεί το κράτος στον Όμιλο αυτό, είτε για την AEGEAN, είτε για τα δρομολόγια νησιών και με βάση ποιά διαγωνιστική διαδικασία;

5. Ποιος ελέγχει αν η εταιρεία στα πλαίσια του μονοπωλίου δημιουργεί black list ανεπιθύμητων και κάνει επεξεργασία προσωπικών δεδομένων;

6. Ποιες είναι οι απαιτήσεις του κράτους έναντι της Ολυμπιακής και ποιές οι απαιτήσεις ξένων αρχών;

- Να κατατεθούν στη Βουλή τυχόν αποφάσεις της Επιτροπής Ανταγωνισμού και όποιας άλλης κρατικής αρχής για την υπόθεση της μεταβίβασης της Ολυμπιακής Αεροπορίας-Αεροπλοϊας και της περιουσίας της ,όπου έχει μεταβιβαστεί.

- Να κατατεθούν στη Βουλή έγγραφα απαιτήσεων του ελληνικού Κράτους ή της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την Ολυμπιακή, όπως π.χ. για επιχορηγήσεις κλπ

 

Ο ερωτών βουλευτής

Νίκος Ι. Νικολόπουλος

Πρόεδρος του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος Ελλάδος

Πολιτικό Γραφείο Πάτρα:
Διεύθυνση: Μιαούλη 48, Πάτρα
Τηλέφωνο: 2610344700 και 2610344702
 
Επίσημη Ιστοσελίδα Κόμματος:

Ακολουθείστε μας στα Social Media


@ninikolopoulos

© Copyright 2009 - 2024 Νίκος Ι. Νικολόπουλος