Loading...
 Start Page
Το χάλι του Μιχάλη! Πάλι πιάστηκε… αδιάβαστος και για το Πάτρα-Πύργος!   Ο μέγας χορηγός των διοδίων υποσχέθηκε : «Όχι διόδια σε Αχαΐα και Ηλεία»!!!! αλλά και  την κατασκευή συνδετηρίων αγωγών σε ΒΙΠΕ, Άραξο, Ολυμπία και Ανδραβίδα Η μεγάλη σύγκρουση που δημιουργήθηκε κατά την διάρκεια της συζήτησης της επίκαιρης ερώτησης  έφερε και τα καλά νέα  που μένει να γίνουν έργα αρκεί να μην μείνουν λόγια.

Κατά τη συζήτηση Επίκαιρης Ερώτησης του Τομεάρχη Εθνική Οικονομίας των ΑΝΕΛ και Προέδρου του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος Νίκου Νικολόπουλου για την εκτόξευση του κόστους του έργου Πάτρα-Πύργος, ο Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μιχάλης Χρυσοχοΐδης επανέλαβε τον εαυτό του και πιάστηκε και πάλι…αδιάβαστος.

Δεν μπόρεσε σε καμιά περίπτωση να δικαιολογήσει πως το κόστος του αυτοκινητόδρομου Πάτρα – Πύργος, που ανερχόταν στα 340 εκατ. ευρώ, με βάση τις μελέτες της Ολυμπίας Οδού, και είχε εγκριθεί από τη Βουλή, εκτινάχθηκε στα 443 εκατ. ευρώ ή στα 475 εκατ. ευρώ, συμπεριλαμβανομένων των δαπανών για απαλλοτριώσεις και αρχαιολογικές έρευνες.

Ο κ. Χρυσοχοΐδης μίλησε για «επικαιροποἱηση» των μελετών, όταν ο ίδιος είχε διαβεβαιώσει τη Βουλή, ότι «οι μελέτες είναι πλήρεις και οριστικές με όλες τις απαραίτητες αδειοδοτήσεις και απαλλοτριώσεις»… Ο κ. Χρυσοχοΐδης μίλησε για «τιμολόγια του 2008», όταν οι δημόσιες δηλώσεις του για το κόστος του έργου στα 340 εκατ. ευρώ έγιναν το 2013 και το 2014…Ο κ. Χρυσοχοΐδης μίλησε για «απρόβλεπτα», όταν τα γεγονότα λένε, ότι σε κάθε έργο των Εθνικών Εργολάβων, οι οποίοι θα βρουν τον τρόπο ν’ αρπάξουν και αυτό το έργο, το σύνηθες και το προβλεπόμενο είναι να γίνουν Ανακεφαλαιωτικοί Πίνακες Εργασιών και Συμπληρωματικές Συμβάσεις… Ο κ. Χρυσοχοΐδης μίλησε για «εκπτώσεις» που θα προσφερθούν στο διαγωνισμό, όταν οι εκπτώσεις που δίνουν οι του αυτοκινητόδρομου Πάτρα – Πύργος στα έργα που παίρνουν στην ΕΡΓΟΣΕ και το ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ είναι μηδαμινές…

Αλλά, εκτός από τα παραπάνω, ποια αξιοπιστία μπορούν να έχουν οι υπόλοιπες διαβεβαιώσεις ενός Υπουργού, που διαβεβαίωνε τη Βουλή, ότι τα «διόδια δεν πρόκειται να αυξηθούν» και αυξήθηκαν λίγους μήνες αργότερα; Ποια αξιοπιστία μπορεί να έχει ένας Υπουργός, που η Σαμαρική εφημερίδα «ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ» αποκάλεσε «Μπάτλερ μεγαλοεργολάβων» και αυτός δεν αντέδρασε;

Ο κ. Χρυσοχοΐδης, λοιπόν, είναι για μια ακόμη φορά εκτεθειμένος, αφού παρακολουθεί άβουλος και ανυποψίαστος να εκτοξεύεται το κόστος ενός ακόμη έργου και προσπαθεί με αστείες δικαιολογίες να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα… Αλλά δεν είναι η πρώτη φορά…

Το ίδιο έγινε και με το κόστος του έργου Ροδοδάφνη-Ψαθόπυργος της ΕΡΓΟΣΕ, όπου με τις ίδιες αστείες δικαιολογίες προσπάθησε να απαντήσει στις τεκμηριωμένες και σε γνώση του ίδιου του Πρωθυπουργού καταγγελίες μας για εκτόξευση του κόστους του έργου από τα 250 εκατ. ευρώ στα 315 εκατ. ευρώ(!!!)

Ο λαός της Αχαΐας και της Ηλείας, κ. Χρυσοχοΐδη, επιθυμεί διακαώς τον αυτοκινητόδρομο Πάτρα – Πύργος, αλλά δεν θέλει η εκτέλεση αυτού του έργου να γίνει αφορμή, για να «φουσκώσουν» τα ταμεία των Εθνικών Εργολάβων και οι τσέπες των επιτηδείων συνεργατών τους, που εσείς, , κ. Χρυσοχοΐδη, κρατάτε στις θέσεις τους, παρά το γεγονός, ότι έχουν ασκηθεί κακουργηματικές διώξεις εναντίον τους και κωφεύετε στις σχετικές κοινοβουλευτικές μας παρεμβάσεις…

Τέλος να σημειώσουμε ότι ο Υπουργός Μ. Χρυσοχοίδης απεδέχθη την πρόταση του Νίκου Νικολόπουλου εκ μέρους των ΑΝΕΛ και των Χριστιανοδημοκρατών για την κατασκευή των συνδετηρίων αγωγών σε ΒΙ.ΠΕ. , Άραξο, Ολυμπία και Ανδραβίδα, καθώς και την μη δημιουργία νέων διοδίων… Είδωμεν!!

Πολιτικό Γραφείο Πάτρα:
Διεύθυνση: Μιαούλη 48, Πάτρα
Τηλέφωνο: 2610344700 και 2610344702
 
Επίσημη Ιστοσελίδα Κόμματος:

Ακολουθείστε μας στα Social Media

© Copyright 2009 - 2022 Νίκος Ι. Νικολόπουλος