Loading...
 Start Page
“Προπαγάνδα και μεταφορά τρομοκρατίας από… αέρος”! του Νίκου Νικολόπουλου, Προέδρου του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος Ελλάδος και Ανεξάρτητου Βουλευτή

 

Πιστό στο φασιστικό καθεστώς που υπηρετεί, είτε με την κεμαλική, είτε με την νέο-Οθωμανική «προβιά» του, το Τουρκικό βαθύ κράτος υπηρετεί με σχολαστικότητα και σταθερότητα τους πάγιους σοβινιστικούς του στόχους για την κυριολεκτική κατάκτηση της Ευρώπης με κάθε τρόπο, ανεξαρτήτως του χρονικού ορίζοντα που αυτό θα επιτευχτεί.

Για την επίτευξη του στόχου του αυτού, πλέον χρησιμοποιεί κάθε μέσο διασποράς της προπαγάνδας του. Για την Ευρωπαϊκή λογική αποτελεί πραγματικά παραλογισμό το γεγονός ότι οι Τούρκοι χρησιμοποιούν τις Τουρκικές Αερογραμμές, όχι ως μία εταιρία η οποία μεταφέρει επιβάτες, αλλά πολύ περισσότερο ως ένα μέσο διασποράς προπαγάνδας σε παγκόσμιο επίπεδο για να πετύχουν τους επεκτατικούς τους σκοπούς.

Είναι, άλλωστε, γνωστό ότι μετά την αποτυχημένη προσπάθεια πραξικοπήματος, οι επιβάτες της εταιρίας αυτής μαζί με την «πορτοκαλάδα» τους ελάμβαναν και μία επιστολή όπου η Διοίκηση της εταιρίας «ενημέρωνε» τους πελάτες της για τα γεγονότα, ευχαριστώντας «τις γενναίες αστυνομικές δυνάμεις» και τους χιλιάδες «μάρτυρες» που έδωσαν τη ζωή τους στο όνομα του Αλλάχ, όπως χαρακτηριστικά ανέφερε η επιστολή της Turkish Airlines.

Άλλο πολύ πρόσφατο συμβάν, που κορυφώνει την προκλητικότητα της εταιρίας αυτής, αποτελεί η διαφημιστική της καμπάνια για την Κωνσταντινούπολη προς το ελληνικό κοινό. Μία καμπάνια η οποία δεν έχει στόχο να διαφημίσει τον προορισμό αυτό, αλλά να δημιουργήσει πάτημα για τους εγχώριους πράκτορες της Άγκυρας να διαμορφώσουν σταδιακά την άποψη της Ελληνικής κοινής γνώμης για την ονομασία της Κωνσταντινούπολης.

Πρόκειται για μία διαφήμιση όπου προτρέπει τους Έλληνες να επισκεφθούν την «Ιστανμπούλ», όπως χαρακτηριστικά αναφέρει το ηχητικό μήνυμα! Μάλιστα, καλά διαβάσατε… Το μήνυμα μεταδίδει: «Επισκεφθείτε τώρα την Ιστανμπούλ με την Turkish Airlines»!

Η Turkish Airlines, όμως, είναι εταιρία μιας άλλης λογικής και χρήσης από ό,τι φαίνεται! Δεν την ενδιαφέρει να κάνει διαφήμιση προσιτή προς τον Έλληνα επιβάτη έτσι ώστε να πουλήσει εισιτήρια… Την ενδιαφέρει να τον «επιμορφώσει», να τον γαλουχήσει, να του μάθει… Ιστορία.

Άλλωστε, πρόκειται περί αξιώματος ότι μία διαφήμιση που δεν σκοπεί στη λογική του κέρδους, δεν είναι διαφήμιση, αλλά ο ορισμός της Προπαγάνδας.

Μόνον εταιρίες-όργανα προπαγάνδας ενδιαφέρονται να χειραγωγήσουν τη κοινή γνώμη μία χώρας. Και μία τέτοια εταιρία είναι η Turkish Airlines.

Οι πράξεις της δείχνουν ξεκάθαρα ότι η Τουρκική Εξωτερική πολιτική «ξεσκίζει» τους νόμους του Marketing. Δεν ενδιαφέρεται για την αύξηση σε πωλήσεις εισιτηρίων, ούτε για την αύξηση της επισκεψιμότητας της Πόλης. Αυτό που την ενδιαφέρει είναι το να μάθουν οι Έλληνες ότι η Πόλη λέγεται Ιστανμπούλ. Και αύριο θα μας πουν ότι η Κομοτηνή λέγεται Γκιουμουλτζίνα και η Θεσσαλονίκη εφεξής Σελανίκ.

Αναμένουμε λοιπόν εφεξής, υπό το Τουρκικό δόγμα Μάρκετινγκ, στις διαφημίσεις τους προς το ελληνικό κοινό, η Iberia να μας προτρέπει να επισκεφθούμε τη Μαδρίδ (όχι τη Μαδρίτη), η British Airways το Έντιμπρο (όχι το Εδιμβούργο) και η Alitalia τη Φιρέντζε (κι όχι τη Φλωρεντία).

Αν θέλουν δε, το Τουρκικό Κράτος και η Turkish Airlines για να αποδείξει την αθωότητα τους, προτείνουμε να φτιάξουν και Πανεπιστημιακές έδρες στο Marketing όπου θα διδάσκεται η δική τους απόδοση και άποψη για την έννοια της διαφήμισης. Μόνο που θα πρέπει τις Έδρες αυτές να τις ονομάσουν, τιμώντας προσωπικότητες όπως ο Γκέμπελς,

Οι Τούρκοι θέλουν ακριβώς αυτό που θέλουν και οι Σκοπιανοί: Όταν βγαίνουμε από τη χώρα μας, να καταπίνουμε τη γλώσσα μας, να ξεχνάμε τους προγόνους και την ιστορία μας και να λέμε αυτό που η δική τους προπαγάνδα ορίζει.

Να γιατί η Turkish Airlines «τρέχει» αυτό το μεγαλεπήβολο φαραωνικό σχέδιο Marketing, που περιέχει από την χορηγία του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Μπάσκετ, μέχρι την πρόσληψη αστέρων του Χόλλυγουντ, ενώ εδώ και 3 χρόνια ο τουρισμός της έχει διαλυθεί.

Η Turkish Airlines αυτοπροβάλλεται ως μία «παγκόσμια» εταιρία. Και πράγματι μπορεί να είναι έτσι, αφού όλως περιέργως πετά ακόμη και σε προορισμούς που δύσκολα κάποια άλλη εταιρία θα επέλεγε να πάει… Φυσικά μιλούμε πάντα εάν πρόκειται για μία φυσιολογική αεροπορική εταιρία. Όπως, όμως, θα δούμε η Turkish εξυπηρετεί τουρίστες ακόμη κι εκεί που δεν υπάρχουν!

Ο τόπος αυτή τη φορά; Υεμένη. Μία χώρα χωρίς υποδομές, άγνωστη στον τουριστικό χάρτη. Στις 10 Φεβρουαρίου 2013 όμως συμβαίνει το εξής ενδιαφέρον: η Υεμένη και η Τουρκία αφαίρεσαν αμοιβαία την απαίτηση θεώρησης εισόδου (βίζα) για τους πολίτες τους που ταξιδεύουν μεταξύ των δύο χωρών. Με τη σύγκρουση στη Συρία να έχει φουντώσει, ήταν σίγουρα ενδιαφέρον αυτό το χρονικό διάστημα. Πριν από αυτό, τον Οκτώβριο του 2012, οι τουρκικές αεροπορικές εταιρείες άρχισαν να εκτελούν τέσσερις πτήσεις την εβδομάδα κατευθείαν από και προς την Κωνσταντινούπολη, από τις Υεμενικές πόλεις Άντεν και Σάναα - προορισμοί που έως τότε κανείς δεν είχε ποτέ ακούσει!

Δεν ήταν δύσκολο τελικώς να συνδεθούν οι κουκίδες του μυστηρίου. Ο Εθνικός αερομεταφορέας της Τουρκίας ήταν βέβαιο ότι κάποιους μετέφερε και σίγουρα δεν ήταν τουρίστες ή businessmen… Η «Τζιχάντ» στη Συρία ήθελε νεαρούς άνδρες και ποιοι ήταν καλύτεροι από τους εξαθλιωμένους μουσουλμάνους της Υεμένης που με χαρά ταξίδευαν για να πολεμήσουν στη Συρία κατά του καθεστώτος του Προέδρου Άσσαντ, που η Τουρκία είχε αποκηρύξει. Οι πτήσεις αυτές σταμάτησαν τον Απρίλιο του 2015 (πάνω από δύο χρόνια) μετά από αναταραχές στην Υεμένη, αλλά ήταν ήδη πολύ αργά.

Γεννάται το ερώτημα: Ποιος πλήρωνε την αεροπορική εταιρία για όλους αυτούς τους ναύλους προς Συρία και πίσω;

Αντίστοιχα δρομολόγια τζιχαντιστών, αλλά και μεταφοράς οπλισμού πραγματοποιούνταν σύμφωνα με δημοσιεύματα και από το Πακιστάν προς Συρία με πτήσεις της Turkish Airlines μέσω «Ιστανμπούλ».

Αργότερα, αραβικά μέσα ενημέρωσης έκαναν ευρείες αναφορές ότι, όταν ξέσπασαν οι ταραχές στην Υεμένη, η Turkish Airlines εντατικοποίησε την αντίθετη ροή μεταφέροντας μαχητές από τη Συρία προς την Υεμένη πια, όπου οι κυβερνητικές δυνάμεις χρειάζονταν Σουνίτες στη μάχη ενάντια στους Σιίτες εξεγερμένους.

Το ίδιο αξιοπερίεργη «επιχειρηματικά» είναι η έναρξη δρομολογίων της Turkish Airlines στη Σομαλία, μία χώρα που μαστίζεται από εμφύλιο επί 40 τουλάχιστον χρόνια και που κανείς λογικός άνθρωπος δεν κάνει ούτε τουρισμό, ούτε business. Κι όμως η «πολυμήχανη» αυτή αεροπορική εταιρία «είδε επιχειρηματική ευκαιρία» ακόμη κι εκεί!

Η κίνηση της αυτή τελικά δεν έκανε τη Σομαλία κορυφαίο τουριστικό προορισμό. Έκανε όμως κάτι άλλο: πολλοί Σομαλοί χρησιμοποίησαν το άνοιγμα αυτό της Τουρκίας για να ταξιδέψουν στην Ευρώπη (μέσω Αιγαίου) με ψεύτικα διαβατήρια, κάτι που σύμφωνα με διαρροές σε ΜΜΕ, οι Τούρκοι αξιωματούχοι ούτε αγνοούσαν ούτε το έκαναν κατά λάθος, αλλά αντιθέτως έκαναν «τα στραβά μάτια». Να λοιπόν πως η Τurkish Airlines έκανε επικερδή έναν προορισμό που καμία άλλη σημαντική αεροπορική εταιρεία δεν ήθελε. Μέσω μονοπωλίου στο λαθρεμπόριο ανθρώπων.

Η Turkish Airlines δεν είναι, λοιπόν, μία κοινή αεροπορική εταιρία, αλλά ένα ακόμη εργαλείο προπαγάνδας του Τουρκικού Υπουργείου Εξωτερικών. Είναι ένα σημαντικό εργαλείο της Τουρκικής εξωτερικής πολιτικής. Μόνον με αυτήν της την ιδιότητα πρέπει να αντιμετωπίζεται. Και ως τέτοια δεν είναι δυνατόν να ανταγωνίζεται με τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές αεροπορικές εταιρίες, οι οποίες ούτε επιδοτούνται, αλλά ούτε και μετέχουν σε παράνομες ενέργειες ή δραστηριότητες της εξωτερικής πολιτικής της χώρας τους.

Το Ελληνικό Κράτος διαμέσου των αρμόδιων υπηρεσιών οφείλει άμεσα να ερευνήσει τα άνωθεν αναφερόμενα και να ελέγξει άμεσα τις ενέργειες της Turkish Airlines, οι οποίες υπερβαίνουν κατά πολύ τον όρο «αεροπορική εταιρία».

Πολιτικό Γραφείο Πάτρα:
Διεύθυνση: Μιαούλη 48, Πάτρα
Τηλέφωνο: 2610344700 και 2610344702
 
Επίσημη Ιστοσελίδα Κόμματος:

Ακολουθείστε μας στα Social Media


@ninikolopoulos

© Copyright 2009 - 2024 Νίκος Ι. Νικολόπουλος