Loading...
 Start Page

ΑΡ.ΠΡΩΤ.:1495/209/10-9-13

ΕΡΩΤΗΣΗ & ΑΚΕ

ΠΡΟΣ ΤΟN ΥΠΟΥΡΓΟ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ

ΚΟΙΝΠΟΙΗΣΗ:Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου &

Σώμα Δίωξης Οικονομικού Εγκλήματος

Στον τομέα τεκμηρίωσης του ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ έφθασαν καταγγελίες από ευσυνείδητους πολίτες χειριστές αεροπορικών μέσων, από αεροπορικούς οργανισμούς, από ιδιωτικές αεροπορικές εταιρείες, αλλά ακόμα και από τους ίδιους τους υπαλλήλους της ΥΠΑ – που λειτουργούν με πλήρη ευσυνειδησία απέναντι στο καθήκον - που κάνουν λόγο για το «πάρτι» που έχουν στήσει κάποιοι ελάχιστοι υπάλληλοι της Διεύθυνσης Δ2 της ΥΠΑ σε βάρος πολιτών και εταιρειών.

Το περίεργο σ’ όλες αυτές τις καταγγελίες είναι ότι, οι υπηρεσιακοί τους προϊστάμενοι «κάνουν τα στραβά μάτια», κάτι που βάζει πολλούς σε υποψίες για διακίνηση «μαύρου χρήματος», αφού χωρίς τις «ευλογίες» αυτών των επιθεωρητών, όλοι όσοι εμπλέκονται με τον διαρκώς αναπτυσσόμενο κλάδο των αερομεταφορών δεν μπορούν να λειτουργήσουν.

Οι καταγγελίες κάνουν λόγο για «υπόγειες διαδρομές» στη Διεύθυνση Πτητικών Προτύπων της ΥΠΑ, γνωστή ως Δ2/ΥΠΑ!!! Οι καταγγέλλοντες αναφέρουν «σημεία και τέρατα» ειδικά για τα 3 από τα 5 συνολικά Τμήματα της συγκεκριμένης Διεύθυνσης, αλλά και ανάμεσα σ’ αυτά τα 3 τμήματα, οι καταγγέλλοντες κάνουν λόγο για «κλιμάκωση» της διαφθοράς!!!.

Συγκεκριμένα, -όπως καταγγέλλουν- πρώτο και με διαφορά από τα άλλα έρχεται το Τμήμα Ιδιωτικής Αεροπορίας, όπου οι καταγγελίες ακόμα και για εκβιασμούς των υπαλλήλων προς ιδιώτες και εταιρείες είναι γνωστές ακόμα και στους διαδρόμους της ΥΠΑ!!!!

Δεύτερο, έρχεται το Τμήμα Πτυχίων και Αδειών, όπου εκεί παρατηρούνται «περίεργες μεθοδεύσεις» προς μεγάλο ιδιωτικό ΙΕΚ, που προσπαθεί να εισέλθει στον χώρο της αεροπορικής εκπαίδευσης!

Μάλιστα, οι καταγγέλλοντες αναφέρουν ότι, ο ιδιοκτήτης του ΙΕΚ έχει «κουμπαριά» με υψηλά ιστάμενο στη Διοίκηση της ΥΠΑ!!!

Τέλος, στα διεφθαρμένα κομμάτια της Δ2 ανήκει και το Τμήμα Πτητικής Ικανότητας Αεροσκαφών, με τις λιγότερες γι’ αυτό καταγγελίες και με μικρότερη βαρύτητα σε σχέση με εκείνα που έχουν καταγραφεί για τα προηγούμενα δύο Τμήματα!!

Σαφώς, ένα κόμμα δεν έχει τους μηχανισμούς ελέγχου που έχει το εποπτεύον Υπουργείο, για να ελέγξει και να καταλήξει σε ασφαλή συμπεράσματα.

Πρέπει να γίνει όμως σαφές το επίπεδο της διαφθοράς, και για τούτο πρέπει να κάνουμε μία σύντομη, αλλά ουσιαστική αναφορά στον τρόπο σύστασης και λειτουργίας των Επιθεωρητών της ΥΠΑ.

Έτσι, με το ΠΔ 147/2005 – ΦΕΚ 200/Α'/17.8.2005 και με τίτλο «Επιθεωρητές Πτητικών Μέσων και Προτύπων του Σώματος Επιθεωρητών Ασφαλείας Πτήσεων της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας», ορίζονται όλες οι προβλεπόμενες διαδικασίες πρόσληψης, τα προσόντα, τα καθήκοντα και γενικά ότι, απαιτείται για την ομαλή και λειτουργική απόδοση των Επιθεωρητών της Διεύθυνσης Πτητικών Προτύπων.

Αυτοί αποτελούν κατηγορία Επιθεωρητών του Σώματος Επιθεωρητών Ασφάλειας Πτήσεων της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ), το οποίο συστήθηκε με το άρθρο 32 παρ. 1 του ν. 2912/2001.

Με βάση το άρθρο 5 του ΠΔ 147/2005, «η επιλογή των επιθεωρητών γίνεται μεταξύ αυτών που έχουν τα τυπικά προσόντα, όπως αυτά αναφέρονται στο άρθρο 8 και έχουν περατώσει επιτυχώς την εκπαίδευση που προβλέπεται στο άρθρο 9 του ΠΔ 147/05. Όσοι επιλεγούν πιστοποιούνται με απόφαση του Διοικητού ΥΠΑ, ύστερα από εισήγηση του Διευθυντή Πτητικών Προτύπων, αρχικά για τρία χρόνια. Ημερομηνία λήξης της πιστοποίησης τους είναι η 31η Δεκεμβρίου του έτους που συμπληρώνεται η τριετία.

Ένα μήνα πριν από την λήξη της τριετίας, κάθε επιθεωρητής δύναται να υποβάλει αίτηση για ανανέωση της παραμονής του σε θέση επιθεωρητή, για μία ακόμη 3ετία».

Επίσης, στο ίδιο άρθρο του ΠΔ προβλέπεται ότι, «για την πλήρωση τυχόν κενών θέσεων, ο Διοικητής της ΥΠΑ ύστερα από εισήγηση του Διευθυντή Πτητικών Προτύπων, εκδίδει προκήρυξη - πρόσκληση για την υποβολή αίτησης από τους υπαλλήλους της ΥΠΑ που ενδιαφέρονται να αξιοποιηθούν ως επιθεωρητές.

Εφόσον δεν καλυφθούν οι κενές θέσεις και μη υπάρχοντος ικανού αριθμού προσώπων, που προέρχονται από το προσωπικό της ΥΠΑ τα οποία έχουν τις προϋποθέσεις για να αποκτήσουν πιστοποιητικό Επιθεωρητή Πτητικών Μέσων και Προτύπων και επιθυμούν να επιλεγούν ως Επιθεωρητές, ο Διοικητής της ΥΠΑ προκηρύσσει διαγωνισμό για την πλήρωση των θέσεων, με βάση την νομοθεσία πρόσληψης των επί συμβάσει ιδιωτικού δικαίου (ΕΣΙΔ) υπαλλήλων».

Επομένως, από τα παραπάνω προβλέπεται οι επιθεωρητές της ΥΠΑ να έχουν τη δυνατότητα εργασίας για 3 + 3 έτη στη συγκεκριμένη Διεύθυνση και στη συνέχεια να μετακινηθούν σ’ άλλη υπηρεσία της ΥΠΑ και ΌΧΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ, πέραν των 6 ετών!!!

Ο λόγος που ο νομοθέτης το έκανε αυτό, είναι σαφής και αναφέρθηκε παραπάνω.

Τα χρήματα που διακινούνται στις εταιρείες αερομεταφορών και στους αεροπορικούς οργανισμούς είναι τουλάχιστον 7ψήφια ετησίως και για λόγους αποφυγής δημιουργίας «κλίκας» και «διακίνησης μαύρου χρήματος», ο νομοθέτης ΠΟΛΥ ΣΟΦΑ έβαλε αυτό τον χρονικό περιορισμό!!!!

Επίσης, οι επιθεωρητές της ΥΠΑ θα πρέπει να έχουν συγκεκριμένα προσόντα που αναλυτικά αναγράφονται στο άρθρο 8 του ΠΔ 147/05 και για τα οποία δεν υφίσταται ΚΑΜΙΑ άλλη Υπουργική Απόφαση για τον καθορισμό άλλων τυπικών αλλά και ουσιαστικών προσόντων των Επιθεωρητών της ΥΠΑ!!!!

Επομένως, οποιαδήποτε παρέκκλιση διορισμού Επιθεωρητού που δεν έχει τα προσόντα αντανακλά ΑΜΕΣΑ τόσο στον προϊστάμενο της Διεύθυνσης Δ2 της ΥΠΑ, όσο και στον Υποδιοικητή και κυρίως στο Διοικητή της ΥΠΑ, που υπέγραψε την απόφαση διορισμού αυτών των επιθεωρητών.

Σύμφωνα με το Άρθρο 6 του ΠΔ 147/05 «προκειμένου ο Διευθυντής Πτητικών Προτύπων να υποβάλει την εισήγηση του σύμφωνα με το προηγούμενο άρθρο, για πιστοποίηση, ανάκληση πιστοποίησης κλπ προς τον Διοικητή της ΥΠΑ, επικουρείται από επιτροπή αξιολόγησης επιθεωρητών η οποία συγκροτείται με απόφαση του Διοικητή της ΥΠΑ και αποτελείται από το Διευθυντή Πτητικών Προτύπων ως Πρόεδρο και μέλη τρεις πιστοποιημένους Επιθεωρητές Πτητικών μέσων και προτύπων, εκ των οποίων οι δύο πρέπει να είναι του ίδιου αντικειμένου».

Επομένως, η Επιτροπή Αξιολογήσεως Επιθεωρητών, όπως φαίνεται αναλυτικά στο άρθρο 6 είναι αυτή που έχει την ευθύνη μαζί με το Διοικητή της ΥΠΑ για την ΤΕΛΙΚΗ επιλογή και πρόσληψη Επιθεωρητών!!!!

Έτσι, σύμφωνα με τα καταγγελόμενα, στη Διεύθυνση Δ2 της ΥΠΑ και συγκεκριμένα στο Τμήμα Ιδιωτικής Αεροπορίας έχουν προσληφθεί ως επιθεωρητές υπάλληλοι της ΥΠΑ που δεν έχουν τα τυπικά προσόντα για να υπηρετήσουν σ’ αυτές τις θέσεις.

Τα τυπικά προσόντα είναι ουσιαστικά για την συγκεκριμένη υπηρεσία.

Έτσι στο άρθρο 8 του ΠΔ 147/05 για τους Επιθεωρητές ειδικότητας πτυχίων και αδειών (Licensing Inspectors) αναγράφεται ΡΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΑ ότι «Οι Επιθεωρητές πτυχίων και αδειών πρέπει να διαθέτουν επαγγελματικό πτυχίο χειριστή (!!!) και πολύ καλή γνώση της Αγγλικής αεροπορικής ορολογίας.»

Ακόμη, με βάση το άρθρο 11 του ΠΔ 147/2005 «ο αριθμός των Επιθεωρητών πτυχίων, αδειών και ιατρικών δεδομένων πρέπει να είναι συνολικά άτομα 8. Συγκεκριμένα, τέσσερις (4) χειριστές αεροπλάνων, ένας (1) χειριστής στροφειοπτέρων και (3) άτομα με πτυχίο ιατρικής και εκπαίδευση στην αεροπορική ιατρική».

Επίσης, σύμφωνα με το άρθρο 12 του ΠΔ «Οι Επιθεωρητές όλων των ειδικοτήτων οφείλουν να τηρούν εχεμύθεια για όλα τα ευρήματα των επιθεωρήσεων τους. Ουδέν στοιχείο ανακοινώνεται σε τρίτους ή στα μέσα μαζικής ενημέρωσης χωρίς την έγκριση του Διοικητή της ΥΠΑ. Η άσκηση των καθηκόντων του Επιθεωρητή πρέπει να γίνεται κατά τρόπο αντικειμενικό και αμερόληπτο».

Τέλος, σύμφωνα με τη συνημμένη απόφαση του Υπουργείου Μεταφορών οι Διευθυντές και Τμηματάρχες όλων των Διευθύνσεων και Τμημάτων της ΥΠΑ τοποθετήθηκαν τον Απρίλιο του 2011, ενώ η θητεία τους είχε λήξει από 29 Μαρτίου 2010!!!

Μετά τα παραπάνω ερωτάστε:

1. Γνωρίζετε ότι, στη Διεύθυνση Πτητικών Προτύπων (Δ2) της ΥΠΑ, ένας αριθμός υπαλλήλων της πιθανόν να έχει στήσει «παράγκα» εκβιασμών και «μαύρου χρήματος»;

Τι σκοπεύετε να κάνετε γι’ αυτό;

Έχετε ζητήσει να ασχοληθεί η δικαιοσύνη, ο Επιθεωρητής Δημόσιας Διοίκησης, ο Γραμματέας του ΣΔΟΕ κ.α.;

Να κατατεθούν οι εντολές σας και κάθε τι το σχετικό.

2. Γνωρίζετε ότι, έχουν προσληφθεί Επιθεωρητές που δεν έχουν πτυχίο χειριστή, αλλά αεροναυπηγού και εκτελούν επιθεωρήσεις μη έχοντες τις τυπικές και ουσιαστικές γνώσεις;

3. Πως λοιπόν μπορεί να δικαιολογήσει η Επιτροπή Αξιολογήσεως Επιθεωρητών, ο Διευθυντής Πτητικών Προτύπων και ο Διοικητής της ΥΠΑ την πρόσληψη για παράδειγμα και τοποθέτηση στη θέση του Επιθεωρητή ενός Υπαλλήλου της ΥΠΑ που έχει πτυχίο Αεροναυπηγού και ΟΧΙ ΧΕΙΡΙΣΤΗ;

Nα κατατεθούν τα βιογραφικά και οι τίτλοι σπουδών των εμπλεκομένων στελεχών.

4. Γνωρίζετε ότι, οι Διοικητές της ΥΠΑ δεν έχουν συγκαλέσει τις προβλεπόμενες από το ΠΔ 147/2005 Επιτροπές και διαδικασίες για την επιλογή των προβλεπομένων επιθεωρητών;

Να κατατεθούν τα σχετικά έγγραφα της τελευταίας συνεδρίας.

5. Με ποια κριτήρια γίνεται η τοποθέτηση επιθεωρητών στη Διεύθυνση Πτητικών Προτύπων της ΥΠΑ;

Να κατατεθούν οι αξιολογήσεις και οι εκθέσεις.

6. Πως αξιολογούνται οι επιθεωρητές;

Πόσοι και ποιοι ονομαστικά είναι διορισμένοι στη Δ2/ΥΠΑ και με ποια ειδίκευση;

Να κατατεθούν τα έγγραφα που πιστοποιούν τα τυπικά τους προσόντα.

7. Αληθεύει ότι, ο Διοικητής της ΥΠΑ διατηρεί προνόμια σε μερικούς επιθεωρητές της Δ2 που δεν πληρούν ούτε τις βασικές προϋποθέσεις;

8. Αληθεύει ότι, αυτοί που δεν πληρούν τις προϋποθέσεις κάνουν λόγο για «μεγάλες πλάτες» στην Κυβέρνηση;

9. Έχουν ή όχι αυτοί οι υπάλληλοι συνδικαλιστική και πολιτική υπόσταση;

Να κατατεθούν τα σχετικά.

10. Υπάρχει κάποιος εκ της Διοικήσεως της ΥΠΑ, που έχει «κουμπαριά» με ιδιοκτήτη μεγάλου ΙΕΚ και προωθεί μέσω του Τμήματος Πτυχίων και Αδειών την εταιρεία αυτή;

11. Εάν ναι έχει ελεγχθεί ο τρόπος που λειτουργεί και ισχύει το περίφημον ΑΛΛΟ ΝΟΜΙΜΟΝ, ΑΛΛΟ ΗΘΙΚΟΝ;

12. Αληθεύει ή όχι, ότι οι επιθεωρητές προβαίνουν σε ενέργειες παράνομες από την ευρωπαϊκή αεροπορική νομοθεσία – όπως προσωρινό κλείσιμο ιδιωτικών αεροπορικών εταιρειών – με περίεργο ή και ύποπτο σκοπό που διευκολύνει ακόμα και τον «εκβιασμό» των ιδιοκτητών;

13. Με ποια αρμοδιότητα και ποια απόφαση του Διοικητή της ΥΠΑ κλείνουν ιδιωτικές αεροπορικές εταιρείες;

14. Γνωρίζουν οι επιθεωρητές και ο Διοικητής της ΥΠΑ, τι προβλέπει η σχετική ευρωπαϊκή νομοθεσία;

15. Ποιος θα αναλάβει το κόστος που υφίσταται η οποιαδήποτε εταιρεία, λόγω του «πρόχειρου, ύποπτου, άτσαλου και μη προβλεπόμενου κλείσιμου της»;

16. Με ποιο τρόπο «εκπαιδεύονται δια βίου» οι επιθεωρητές της ΥΠΑ;

17. Πλην της Σχολής Ικάρων που προετοιμάζει τα στελέχη της Πολεμικής Αεροπορίας σύμφωνα με τα προβλεπόμενα από EASA & ICAO, υπάρχει και άλλη σχολή με γνωστικό αντικείμενο περί τα αεροπορικά στην χώρα μας;

18. Με ποια διαδικασία αναγνωρίζει τις εκπαιδεύσεις εσωτερικού των επιθεωρητών της, αλλά και τις λοιπές εκπαιδεύσεις του εξωτερικού;

Να κατατεθεί κάθε σχετική απόφαση.

19. Πως προσαρμόζεται στις σύγχρονες απαιτήσεις γνώσεων που δημιουργούνται για παράδειγμα με τις νεοεισερχόμενες πτητικές κατασκευές στην χώρα μας, όπως τα ΥΠΑΜ (Υπερελαφρές Πτητικές Αεραθλητικές Μηχανές) και τα υδροπλάνα, που όπως φαίνεται, εισέρχονται δυναμικά σε ενεργό υπηρεσία;

20. Οι Διευθύνσεις και τα Τμήματα της ΥΠΑ ήταν «ΑΚΕΦΑΛΕΣ» για περίπου ένα έτος – από τον Απρίλιο 2010 μέχρι και τις 29 Μαρτίου 2011;

21. Θα αποδοθούν ευθύνες σε κάποιον ή κάποιους;

22. Ποιος έχει την πολιτική ευθύνη γι’ αυτό;

23. Πως μπορεί να δικαιολογήσει ο Διοικητής της ΥΠΑ την πάνω από 3+3 έτη παραμονή στη θέση τους του Διευθυντή Πτητικών Προτύπων, των Τμηματαρχών όλων την Τμημάτων της Δ2/ΥΠΑ και του παραπάνω Επιθεωρητή – Αεροναυπηγού;

24. Μήπως συντρέχουν άλλοι λόγοι….που αυτοί οι υπάλληλοι παραμένουν σ’ αυτές τις θέσεις;

25. Ποιος έχει την πολιτική ευθύνη γι’ αυτό;

26. Πόσοι επιθεωρητές πτυχίων, αδειών και ιατρικών δεδομένων είναι διορισμένοι στη Δ2/ΥΠΑ, από τους οκτώ (8) προβλεπόμενους; Έχουν σχέση αυτοί που είναι διορισμένοι με αυτά που προβλέπει το ΠΔ;

27. Σε ποιες ενέργειες έχει προβεί η Διοικητής της ΥΠΑ; Ποιος έχει την πολιτική ευθύνη γι’ αυτό;

28. Γνωρίζει ο Διοικητής της ΥΠΑ ότι, οι Τμηματάρχες και επιθεωρητές των παραπάνω 3 Τμημάτων της Δ2/ΥΠΑ έχουν διαρρεύσει σε τρίτους και σε ΜΜΕ στοιχεία επιθεωρήσεων;

29. Έχει εγκρίνει ο Διοικητής τέτοιες ενέργειες;

30. Εάν όχι, τι προτίθεται να κάνει;

Να κατατεθεί κάθε σχετική απόφασή του.

31. Ποιος ελέγχει και έχει την πολιτική ευθύνη για τις διαρροές στοιχείων επιθεωρήσεων σε τρίτους και ΜΜΕ, που βλάπτουν ιδιωτικές εταιρείες και τον ανταγωνισμό;

32. Με ποιο κριτήριο πιστεύετε οι συγκεκριμένοι επιθεωρητές και τμηματάρχες έκαναν αυτές τις διαρροές;

Να κατατεθούν τα παρακάτω έγγραφα και αποφάσεις:

1. Πίνακας με τους διορισμένους και πιστοποιημένους επιθεωρητές της Δ2/ΥΠΑ, όπου να αναγράφονται τα εξής στοιχεία για κάθε έναν από αυτούς ονομαστικά:

α. Εάν διαθέτουν επαγγελματικό πτυχίο χειριστή. Να κατατεθεί αντίγραφο του πτυχίου.

β. Το επίπεδο γνώσης της αγγλικής γλώσσας. Να κατατεθεί αντίγραφο του πτυχίου.

γ. Η απόφαση της Επιτροπής Αξιολογήσεως Επιθεωρητών και η απόφαση έγκρισης – διορισμού του Διοικητή της ΥΠΑ για τον καθένα απ’ αυτούς.

δ. Εάν διαθέτουν άλλο πτυχίο να κατατεθεί αντίγραφο και να αιτιολογηθεί εάν, με βάση το ΠΔ 147/05 προβλέπεται να στελεχώνουν τις συγκεκριμένες θέσεις.

2. ΟΛΕΣ οι αποφάσεις των Διοικητών της ΥΠΑ από το 2005 μέχρι σήμερα, που να έχουν συγκαλέσει την Επιτροπή Αξιολογήσεως των Επιθεωρητών.

3. Οι αποφάσεις ΟΛΩΝ των Επιτροπών Αξιολογήσεως Επιθεωρητών από το 2005 μέχρι σήμερα.

4. Οι αποφάσεις των Διοικητών της ΥΠΑ από το 2005 μέχρι σήμερα που προκήρυξαν διαγωνισμό για κενές θέσεις επιθεωρητών με σκοπό την πρόσληψη άλλων ενδιαφερόμενων πολιτών, πλην των υπαλλήλων της ΥΠΑ.

5. Οι αποφάσεις της Δ2/ΥΠΑ με την έγκριση του Διοικητή της ΥΠΑ και που αφορούν στο κλείσιμο ιδιωτικών αεροπορικών εταιρειών.

6. Ονομαστικός Πίνακας με τις εκπαιδεύσεις των επιθεωρητών της Δ2/ΥΠΑ από το 2005 μέχρι σήμερα και με χρονολογική σειρά.

7. Ονομαστικός Πίνακας με τους εκπαιδευμένους επιθεωρητές στα υδροπλάνα και στα ΥΠΑΜ (Υπερελαφρές Πτητικές Αεραθλητικές Μηχανές), με τον τόπο διεξαγωγής της εκπαίδευσης, το χρόνο και το επίπεδο πιστοποίησης.

8. Ονομαστικός Πίνακας με τους Επιθεωρητές Πτυχίων, Αδειών και Ιατρικών δεδομένων και σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στο ΠΔ 147/05.

Τέλος οι αρμόδιοι Υπουργοί θα ζητήσουν τη συνδρομή του Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου για την ύπαρξη περιπτώσεων «εκβιασμών και διακίνησης μαύρου χρήματος», αλλά και του Σώματος Δίωξης Οικονομικού Εγκλήματος για έλεγχο της περιουσιακής κατάστασης ΟΛΩΝ των Τμηματαρχών της Δ2/ΥΠΑ και των επιθεωρητών που υπάγονται σ’ αυτήν, καθώς και των συγγενικών τους προσώπων μέχρι και Α’ Βαθμού συγγένειας.

Ο ερωτών Βουλευτής

Νίκος Ι. Νικολόπουλος

Γ.Γ. Χριστιανοδημοκρατικού

Κόμματος Ελλάδος

Πολιτικό Γραφείο Πάτρα:
Διεύθυνση: Μιαούλη 48, Πάτρα
Τηλέφωνο: 2610344700 και 2610344702
 
Επίσημη Ιστοσελίδα Κόμματος:

Ακολουθείστε μας στα Social Media


@ninikolopoulos

© Copyright 2009 - 2024 Νίκος Ι. Νικολόπουλος