Loading...
 Start Page

ΕΡΩΤΗΣΗ και ΑΚΕ

 

ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ

ΑΡ.ΠΡΩΤ.:1453/205/9-9-13

        Στα γραφεία του ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ έφθασαν καταγγελίες τόσο από ευσυνείδητους πολίτες που συνεργάζονται με την ΥΠΑ, όσο και από τους ίδιους τους εργαζόμενους της ΥΠΑ, που δεν μπορούν βλέπουν να καταρρακώνεται η εικόνα της Υπηρεσίας από την ανικανότητα και την επικίνδυνη ουδετερότητα του Διοικητή της ΥΠΑ.

        Συγκεκριμένα, από την 23η Νοε 2012 και σύμφωνα με το ΦΕΚ 3240 της 05 Δεκκ 2012 ο Διοικητής της ΥΠΑ ορίσθηκε ως Εθνικός Συντονιστής του Εθνικού Προγράμματος Αεροπορικής Ασφάλειας (ΕΠΑΑ) και αρμόδιος για την έγκριση και την υλοποίησή του.

Το Ε.Π.Α.Α αποσκοπεί στην συστηματική κατοχύρωση και προαγωγή της Αεροπορικής Ασφάλειας. Αυτό, όπως είναι φυσικό, θα προήγαγε το επίπεδο ασφαλείας της χώρας και έτσι σοβαροί επενδυτές – Έλληνες αλλά και ξένοι – θα μπορούσαν να επενδύσουν στον διαρκώς αναπτυσσόμενο αεροπορικό κλάδο.

Σύμφωνα με τις προβλέψεις του Ε.Π.Α.Α, αυτό περιλαμβάνει τέσσερα στοιχεία πυλώνες:

α. Ρυθμιστικό πλαίσιο αεροπορικής ασφάλειας.

β. Μέριμνα για τα συστήματα ασφαλείας των φορέων παροχής αεροπορικών υπηρεσιών.

γ. Άσκηση εποπτείας αεροπορικής ασφάλειας.

δ. Προαγωγή της μέριμνας για την αεροπορική ασφάλεια.

Επίσης, στην ίδια απόφαση ο Διοικητής της ΥΠΑ συστήνει ειδική Επιτροπή για την κατάρτιση του ΕΠΑΑ. Επιπλέον, συγκροτείται συντονιστική Επιτροπή ΕΠΑΑ η οποία συνέρχεται τουλάχιστον μία φορά ετησίως.

Από τα παραπάνω προκύπτουν μια σειρά από ερωτήματα που τίθενται παρακάτω και που αφορούν στην ύπαρξη, λειτουργία και το έργο αυτής της Επιτροπής, αλλά και των ενεργειών που οφείλει να έχει κάνει εδώ και καιρό ο Σαμαρικός Διοικητής της ΥΠΑ.

Όπως φαίνεται από το συνημμένο έγγραφο που αφορά στην ευρωπαϊκή ασφάλεια, είμαστε από τις πολύ λίγες ευρωπαϊκές χώρες που δεν έχουμε καν καθορίσει εκτίμηση πρόβλεψης δημοσίευσης, ενώ, όπως φαίνεται θα συμβαδίζουμε με την Αλβανία πιθανώς και την Λετονία, αν το δημοσιεύσουμε έως το τέλος του 2013 ή μέσα στο 2014!! Οπωσδήποτε όμως είμαστε πολύ πίσω από γειτονικές βαλκανικές χώρες όπως η Ρουμανία και η Βουλγαρία!!!!

Το ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ ΕΛΛΑΔΟΣ έχει ιδιαίτερη ευαισθησία στα θέματα Ασφάλειας των Πτήσεων, αφού η πολυπόθητη ανάπτυξη που σχεδόν καθημερινώς ευαγγελίζεται ο ίδιος ο Πρωθυπουργός και ο Αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης, θα έρθει, εάν και εφόσον η χώρα μας αποκτήσει τις προβλεπόμενες, από την ΕΕ και τους Διεθνείς Οργανισμούς, διαδικασίες και επιτροπές για την Αεροπορική Ασφάλεια.

Η ΥΠΑ αποτελεί μας καταγγέλλουν ότι έχει μετατραπεί σ’ ένα συνδικαλιστικό προτεκτοράτο και αρκετοί από τους υπαλλήλους της αρνούνται πεισματικά να προσαρμοστούν στα διεθνή αεροπορικά δεδομένα, γιατί μ’ αυτό τον τρόπο, κάποιοι θα χάσουν ένα σημαντικό τμήμα των προνομίων τους!!!

 Η διοίκηση της ΥΠΑ, που αποτελεί προσωπική επιλογή του ιδίου του Πρωθυπουργού, φαίνεται ανίκανη να ανταποκριθεί στα καθήκοντά της και διαρκώς, προσπαθεί να ισορροπήσει ανάμεσα σε δύο βάρκες.

 Η μία είναι της κυβερνητικής εύνοιας και η άλλη της αποφυγής συγκρούσεων με το κατεστημένο των υπαλλήλων της ΥΠΑ.

Ο λόγος είναι ένας και προφανής!!!

 Ο νεόκοπος Διοικητής της ΥΠΑ φροντίζει να μην «τσαλακωθεί» η επικοινωνιακή του εικόνα, αφού όπως διαθρυλείται στους παροικούντες στην Ιεροσαλήμ, επιθυμεί να κατέβει στον πολιτικό στίβο!

Η ΥΠΑ, δεν θέλει μετριότητες!

 Θέλει ανθρώπους που μπορούν «να βγάζουν τα φίδια από το λάκκο» και όχι επικίνδυνες ουδετερότητες!

 Από αυτές είχαμε πολλές από την μεταπολίτευση μέχρι σήμερα, γι’ αυτό και φθάσαμε σ’ αυτό το σημείο.

Ο Πρωθυπουργός, δεν ξέρουμε εάν χαίρετε με την «μέτρια έως κακή» επιλογή του, αλλά είτε ο Διοικητής της ΥΠΑ θα βάλει τα χέρια στη φωτιά, είτε πρέπει να του ζητηθεί η  παραίτηση!

Μετά τα παραπάνω ερωτάστε:

1.    Έχει ορισθεί Ειδική Επιτροπή για την κατάρτιση του ΕΠΑΑ;

Εάν ναι, από πότε;

Να κατατεθεί το έγγραφο ορισμού της Ειδικής Επιτροπής για την κατάρτιση του Ε.Π.Α.Α.

2.    Ποιό είναι το χρονοδιάγραμμα ενεργειών της συγκεκριμένης Επιτροπής; Να κατατεθεί.

3.    Πότε εκτιμάται κ. Υπουργέ, ότι, η χώρα μας θα είναι έτοιμη να σχεδιάσει - υλοποιήσει και εφαρμόσει τα Σχέδια Διαχείρισης Ασφάλειας (SMS) στα Αεροδρόμια της;

4. Θα έχει γίνει αυτό μέχρι το τέλους του τρέχοντος έτους, που είναι συμβατική υποχρέωση μας στον ICAO ή θα διασυρθούμε για μια ακόμα φορά παγκοσμίως, λόγω της ανικανότητας του Διοικητού της ΥΠΑ;

       Εάν έχουν συνταχθεί τα προαναφερθέντα Σχέδια για συγκεκριμένα αεροδρόμια, να κατατεθούν αντίγραφά τους.

       Να κατατεθούν και οι αποφάσεις εγκρίσεως αυτών των Σχεδίων από το Διοικητή της ΥΠΑ.

5.    Πως και ποιος αξιολογεί την αποτελεσματικότητα των Διευθύνσεων της ΥΠΑ, αλλά και του Διοικητού της;

Να κατατεθούν εάν υπάρχουν εκθέσεις αξιολόγησης.

6.    Ποιο έργο έχει παράξει ο Διοικητής της ΥΠΑ, από την ανάληψη των καθηκόντων του μέχρι σήμερα;

Ο ερωτών Βουλευτής

Νίκος Ι. Νικολόπουλος

Γ.Γ. Χριστιανοδημοκρατικού

Κόμματος Ελλάδος

Πολιτικό Γραφείο Πάτρα:
Διεύθυνση: Μιαούλη 48, Πάτρα
Τηλέφωνο: 2610344700 και 2610344702
 
Επίσημη Ιστοσελίδα Κόμματος:

Ακολουθείστε μας στα Social Media


@ninikolopoulos

© Copyright 2009 - 2024 Νίκος Ι. Νικολόπουλος