Loading...
 Start Page

Ερώτηση & Α.Κ.Ε.

Προς τον Πρωθυπουργό

Προς τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών

Προς τον Υπουργό Δικαιοσύνης Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων

Προς τον Υπουργό Οικονομικών 

         

Ερωτώνται  ο Υπουργός Υποδομών και οι συνερωτώμενοι Υπουργοί εάν η συγκεκριμένη εταιρεία έχει δηλώσει στο σχετικό έντυπο ΕΕΕΣ που υπέβαλε στον διαγωνισμό ότι έχει συμμετάσχει σε διαδικασίες νόθευσης του ανταγωνισμού καθώς και εάν υπέβαλε τα μέτρα εξυγίανσης που έχει λάβει η εταιρεία και που ορίζει ο νόμος καθώς επίσης ζητείτε  από τον Υπουργό Υποδομών πριν από την σύναψη της σύμβασης και προκειμένου να αποφασίσει η διαρκής επιτροπή της βουλής για την έγκριση η όχι της ανάθεσης της σύμβασης, να καταθέσει αντίγραφο του εν λόγω εντύπου ΕΕΕΣ που υπέβαλε η εταιρεία στον διαγωνισμό για να διαπιστωθούν τα ανωτέρω.

 

 

- Όπως δημοσιεύθηκε στον τύπο, μέσα στο Σεπτέμβριο εκτιμούν στελέχη της ΕΡΓΟΣΕ ότι θα υπογραφεί η σύμβαση για το μεγάλο σιδηροδρομικό έργο για την κατασκευή της Σιδηροδρομικής Σήραγγας Σεπολίων. Σύμφωνα με πληροφορίες του ypodomes.com η σχετική σύμβαση εγκρίθηκε από το Ελεγκτικό Συνέδριο και βρίσκεται στην Βουλή από τις αρχές Αυγούστου. Τις επόμενες ημέρες αναμένεται να ολοκληρωθεί η παρουσίαση του έργου και κατόπιν  θα οριστεί η ημερομηνία υπογραφής του μεγάλου αυτού έργου. Ανάδοχος του έργου η Κ/Ξ ΙΝΤΡΑΚΑΤ-ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙKA ΕΡΓΑ ΑΤΕ με ποσοστό έκπτωση 45,71%.

 

Όμως, το μέλος της Κοινοπραξίας που ανακηρύχθηκε ως προσωρινός ανάδοχος ΙΝΤΡΑΚΑΤ έχει κριθεί ένοχη από την Επιτροπή Ανταγωνισμού  (απόφαση 642/2017) για συμμετοχή σε αντιανταγωνιστικές διαδικασίες με σκοπό την νόθευση του ανταγωνισμού προς ίδιον όφελος εις βάρος του Δημοσίου Συμφέροντος, γεγονός το οποίο η συγκεκριμένη εταιρεία έχει συνομολογήσει εγγράφως την συμμετοχή της σε αντιανταγωνιστικές διαδικασίες σύναψης δημοσίων συμβάσεων (καρτέλ), ήτοι σε διαδικασίες στρέβλωσης του ανταγωνισμού, ακόμη και σε έργα της ΕΡΓΑ ΟΣΕ Α.Ε. (ενδεικτικά αναφέρονται τα έργα α) Σταθμοί Σιδηροδρομικής Γραμμής στο Τμήμα Κιάτου-Ροδοδάφνη, β) Τμήμα Ροδοδάφνη – Ψαθόπυργος (Σήραγγα Παναγοπούλας), γ) Σήραγγα Καλλιδρόμου, δ) Τιθορέα – Δομοκός (Υπολειπόμενες εργασίες Υποδομής-Επιδομή-Ηλεκτροκίνηση) ), προκειμένου να ενταχθεί στην διαδικασία επιείκειας ώστε να μειωθούν τα πρόστιμα που της επιβλήθηκαν.

 

Σύμφωνα με την παραπάνω υπ’ αριθμ 642/2017 απόφαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού:

 

«Η Ολομέλεια της Επιτροπής Ανταγωνισμού αποφάσισε ομόφωνα και σε φανερή ψηφοφορία τα ακόλουθα:

Α.1. Διαπιστώνει ότι οι εταιρίες ΑΚΤΩΡ ΑΝΩΝΥΜΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ (ΑΚΤΩΡ Α.Τ.Ε.), J&P ΑΒΑΞ ΑΝΩΝΥMΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΡΓΟΛΗΠΤΙΚΗ-ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ-ΕΜΠΟΡΙΚΗ-ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ-ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΩΝ ΥΛΙΚΩΝ & ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ (J&P - ΑΒΑΞ Α.Ε.), ΤΕΡΝΑ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΚΑΙ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ (ΤΕΡΝΑ Α.Ε.), ΑΕΓΕΚ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΙΑ (ΑΕΓΕΚ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ Α.Ε.), ΤΕΧΝΙΚΗ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ (ΤΕΧΝΙΚΗ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ Α.Ε.), ΙΝΤΡΑΚΟΜ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΛΛΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ (ΙΝΤΡΑΚΑΤ Α.Ε.), ΘΕΜΕΛΗ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ (ΘΕΜΕΛΗ Α.Ε.), ΕΡΓΟΛΗΠΤΙΚΗ, ΕΜΠΟΡΙΚΗ, ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ, ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΚΑΙ ΟΙΚΙΣΤΙΚΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ (ΕΡΕΤΒΟ Α.Ε.), ΕΚΤΕΡ ΑΝΩΝΥΜΗ ΤΕΧΝΙΚΗ – ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗ – ΚΤΗΜΑΤΙΚΗ – ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΗ – ΕΜΠΟΡΙΚΗ - ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ (ΕΚΤΕΡ Α.Ε.), ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ Δ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ (ΧΡΙΣΤ. Δ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ Α.Ε.) και ΔΟΜΙΚΗ ΚΡΗΤΗΣ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΤΕΧΝΙΚΗ, ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΗ, ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ (ΔΟΜΙΚΗ ΚΡΗΤΗΣ Α.Ε.) παραβίασαν, όπως αποδέχθηκαν και σύμφωνα με τα όσα εκτίθενται στο σκεπτικό, το άρθρο 1 του ν. 3959/2011, όπως ισχύει, και το άρθρο 101 ΣΛΕΕ, με τη συμμετοχή τους σε απαγορευμένη οριζόντια σύμπραξη περί κατανομής αγορών και νόθευσης διαγωνισμών δημοσίων έργων, κατά την έννοια των ως άνω διατάξεων, στο διάστημα από 11.05.2005 έως 26.11.2012 (ενιαία και διαρκής παράβαση), ως ακολούθως:

  • ΑΚΤΩΡ ΑΝΩΝΥΜΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ (ΑΚΤΩΡ Α.Τ.Ε.): από 11.05.2005 έως 26.11.2012,
  • J&P ΑΒΑΞ ΑΝΩΝΥMΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΡΓΟΛΗΠΤΙΚΗ – ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ –ΕΜΠΟΡΙΚΗ – ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ - ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΩΝ ΥΛΙΚΩΝ & ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ (J&P ΑΒΑΞ Α.Ε.): από 11.05.2005 έως 26.11.2012,
  • ΤΕΡΝΑ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΚΑΙ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ (ΤΕΡΝΑ Α.Ε.): από 11.05.2005 έως 04.01.2007 και από 04.06.2011 έως 26.11.2012,
  • ΑΕΓΕΚ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΙΑ (ΑΕΓΕΚ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ Α.Ε.): από 11.05.2005 έως 04.01.2007 και από 04.06.2011 έως 26.11.2012,
  • ΤΕΧΝΙΚΗ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ (ΤΕΧΝΙΚΗ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ Α.Ε.): από 15.01.2008 έως 12.08.2008 και από 04.06.2011 έως 26.11.2012,
  • ΙΝΤΡΑΚΟΜ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΛΛΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ (ΙΝΤΡΑΚΑΤ Α.Ε.): από 04.06.2011 έως 26.11.2012,
  • ΘΕΜΕΛΗ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ (ΘΕΜΕΛΗ Α.Ε.): από 26.01.2012 έως 09.04.2012,
  • ΕΡΓΟΛΗΠΤΙΚΗ, ΕΜΠΟΡΙΚΗ, ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ, ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΚΑΙ ΟΙΚΙΣΤΙΚΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ (ΕΡΕΤΒΟ Α.Ε.): από 26.01.2012 έως 09.04.2012,
  • ΕΚΤΕΡ ΑΝΩΝΥΜΗ ΤΕΧΝΙΚΗ – ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗ – ΚΤΗΜΑΤΙΚΗ – ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΗ – ΕΜΠΟΡΙΚΗ - ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ (ΕΚΤΕΡ Α.Ε.): από 26.01.2012 έως 09.04.2012,
  • ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ Δ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ (ΧΡΙΣΤ. Δ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ Α.Ε.): από 26.01.2012 έως 09.04.2012 και
  • ΔΟΜΙΚΗ ΚΡΗΤΗΣ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΤΕΧΝΙΚΗ, ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΗ, ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ (ΔΟΜΙΚΗ ΚΡΗΤΗΣ Α.Ε.): από 26.01.2012 έως 27.01.2012».

 

Επίσης, η ΙΝΤΡΑΚΑΤ έχει δηλώσει ψευδώς με Υπεύθυνη Δήλωση και μάλιστα σε Ενιαίο Ευρωπαϊκό Έντυπο κατά την συμμετοχή της στον διαγωνισμό ότι:

 

  1. δεν έχει συνάψει συμφωνίες με άλλους οικονομικούς φορείς με στόχο την στρέβλωση του ανταγωνισμού και
  2. δεν έχει διαπράξει και σοβαρό επαγγελματικό παράπτωμα.

 

-  Στο άρθρο 73 του Ν. 4412/2016(“Λόγοι αποκλεισμού), με το οποίο ενσωματώθηκαν στο ελληνικό δίκαιο οι διατάξεις του άρθρου 57 της Οδηγίας 2014/24/ΕΕ, προβλέπονται οι λόγοι- υποχρεωτικοί και δυνητικοί(προαιρετικοί)-   αποκλεισμού οικονομικού φορέα από τη συμμετοχή στις διαδικασίες σύναψης δημοσίων συμβάσεων, με σκοπό τη διαφύλαξη του δημόσιου συμφέροντος και τη διασφάλιση του ανόθευτου και θεμιτού ανταγωνισμού μεταξύ των οικονομικών φορέων, καθώς και τη τήρηση των αρχών της ίσης μεταχείρισης και της παρεπόμενης υποχρέωσης διαφάνειας. Στο εν λόγω πλαίσιο, υιοθετούνται νέοι λόγοι αποκλεισμού σε σχέση με τους προβλεπόμενους στις διατάξεις του άρθρου 43 του π.δ. 60/2007 (άρθρου 45 της Οδηγίας 2004/18/ΕΚ), προσδιορίζονται με μεγαλύτερη ακρίβεια οι προϋποθέσεις εφαρμογής των λόγων αποκλεισμού (που ήδη εφαρμόζονταν στο πλαίσιο άλλων, πιο γενικών, λόγων αποκλεισμού υπό τις διατάξεις του π.δ. 60/2007) και εισάγονται νέοι διαδικαστικοί κανόνες για τον αποκλεισμό οικονομικού φορέα από τις δημόσιες συμβάσεις.

Έτσι, σύμφωνα με την παρ. 4γ του εν λόγω άρθρου  του Ν. 4412/2016, οι αναθέτουσες αρχές μπορούν να αποκλείουν από τη συμμετοχή σε διαδικασία σύναψης  δημόσιας σύμβασης οποιονδήποτε οικονομικό φορέα, «εάν η αναθέτουσα αρχή διαθέτει επαρκώς εύλογες ενδείξεις που οδηγούν στο συμπέρασμα ότι ο  οικονομικός φορέας συνήψε συμφωνίες με άλλους οικονομικούς φορείς με στόχο τη στρέβλωση  του ανταγωνισμού».

Επίσης,  σύμφωνα με την παρ. 6 του εν λόγω άρθρου  του Ν. 4412/2016, «Σε οποιοδήποτε χρονικό σημείο κατά τη διάρκεια της διαδικασίας σύναψης σύμβασης, οι  αναθέτουσες αρχές μπορούν να αποκλείουν οικονομικό φορέα, όταν αποδεικνύεται ότι ο εν λόγω  οικονομικός φορέας βρίσκεται λόγω πράξεων ή παραλείψεων αυτού είτε πριν είτε κατά τη διάρκεια  της διαδικασίας ανάθεσης, σε μία από τις περιπτώσεις της παρ. 4.

 

Γεννάται, λοιπόν, το ερώτημα γιατί ούτε η αναθέτουσα αρχή, ούτε η Επιτροπή του  διαγωνισμού, ούτε το Ελεγκτικό Συνέδριο δεν είδαν, ότι συνέτρεχε, λόγω της παραπάνω απόφασης της Επιτροπής Ανταγωνισμού, προφανής λόγος αποκλεισμού , σύμφωνα με τις παραπάνω παρ. 4γ και 6 του άρθρου 73 του Ν. 4412/2016, τόσο της ΙΝΤΡΑΚΑΤ, που ανακηρύχθηκε ως προσωρινός ανάδοχος, όσο και της ΑΚΤΩΡ, που συμμετείχε στον διαγωνισμό.

Επίσης, ποιος είναι ο λόγος που καλύπτονται  προκλητικά από τους αρμόδιους Υπουργούς και τον Πρωθυπουργό, οι εταιρείες αυτές, μέσω της απόκρυψης αποδεδειγμένων  στοιχείων, ανάγοντας το ΕΛΕΓΚΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ, αλλά και το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ σε Κολυμπήθρες του Σιλωάμ για τις παρανομίες τόσο των εταιρειών αυτών, όσο βέβαια και των Επιτροπών των διαγωνισμών και των Διευθυντών των Αναθετουσών Αρχών, των Γενικών Γραμματέων και των Υπουργών, που συνεργάστηκαν με το καρτέλ τις χρονικές περιόδους της λειτουργίας του, και τώρα επιδιώκεται να τους ανατίθενται Δημόσια Έργα, ενώ συμμετείχαν αποδεδειγμένα, με τη βούλα της Επιτροπής Ανταγωνισμού, σε καρτέλ, κλέβοντας το Ελληνικό Δημόσιο και παράλληλα δηλώνοντας ψευδή στοιχεία.

 

- Δεν περνά βέβαια απαρατήρητο, ότι κύριος μέτοχος της Εταιρείας ΙΝΤΡΑΚΑΤ Α.Ε., και προφανώς με ηγετικό, εκτελεστικό και αποφασιστικό ρόλο, είναι πλέον ο κος Δημήτρης Κούτρας, το προηγούμενο μεγάλο αφεντικό της ΑΚΤΩΡ Α.Τ.Ε., με ενεργό και κυρίαρχη θέση στο καρτέλ των δημοσίων έργων στη χώρα μας επί επτά (7) διαρκή έτη, ήτοι από  το 2005 έως  το 2012 και ποιος ξέρει για πόσα ακόμα που δεν κατάφερε να εξιχνιάσει η Επιτροπή Ανταγωνισμού. Σημειωτέον, ο κ. Κούτρας είναι κατηγορούμενος για κακουργήματα τόσο στη σύμβαση 994/2005 του Προαστιακού, όσο και στη σύμβαση 470/2007 της σήραγγας της Όθρυος, σε δίκες που θα διεξαχθούν εντός του μηνός και τον προσεχή Οκτώβριο αντιστοίχως.

Κατόπιν των ανωτέρω, ερωτάσθε:

 

1) Γιατί ούτε η αναθέτουσα αρχή, ούτε η Επιτροπή του  διαγωνισμού, ούτε το Ελεγκτικό Συνέδριο δεν είδαν, ότι συνέτρεχε, λόγω της παραπάνω απόφασης της Επιτροπής Ανταγωνισμού, προφανής λόγος αποκλεισμού , σύμφωνα με τις παραπάνω παρ. 4γ και 6 του άρθρου 73 του Ν. 4412/2016, τόσο της ΙΝΤΡΑΚΑΤ, που ανακηρύχθηκε ως προσωρινός ανάδοχος, όσο και της ΑΚΤΩΡ, που συμμετείχε στον διαγωνισμό

2) Γιατί καλύπτονται  προκλητικά από τους αρμόδιους Υπουργούς και τον Πρωθυπουργό, οι παραπάνω εταιρείες, μέσω της απόκρυψης αποδεδειγμένων  στοιχείων, ανάγοντας το ΕΛΕΓΚΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ, αλλά και το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ σε Κολυμπήθρες του Σιλωάμ για τις παρανομίες τόσο των εταιρειών αυτών, όσο βέβαια και των Επιτροπών των διαγωνισμών και των Διευθυντών των Αναθετουσών Αρχών, των Γενικών Γραμματέων και των Υπουργών, που συνεργάστηκαν με το καρτέλ τις χρονικές περιόδους της λειτουργίας του, και τώρα επιδιώκεται να τους ανατίθενται Δημόσια Έργα, ενώ συμμετείχαν αποδεδειγμένα, με τη βούλα της Επιτροπής Ανταγωνισμού, σε καρτέλ, κλέβοντας το Ελληνικό Δημόσιο και παράλληλα δηλώνοντας ψευδή στοιχεία;

3) Πως διέφυγε της προσοχής τόσο της Επιτροπής του διαγωνισμού, όσο κα του Ελεγκτικού Συνεδρίου, το οποίο ήλεγξε την προ-συμβατική διαδικασία και ενέκρινε την υπογραφή της Σύμβασης του εν λόγω έργου, ότι το μέλος της Κοινοπραξίας που ανακηρύχθηκε ως προσωρινός ανάδοχος ΙΝΤΡΑΚΑΤ έχει δηλώσει ψευδώς με Υπεύθυνη Δήλωση και μάλιστα σε Ενιαίο Ευρωπαϊκό Έντυπο κατά την συμμετοχή της στον διαγωνισμό ότι αφενός δεν έχει συνάψει συμφωνίες με άλλους οικονομικούς φορείς με στόχο την στρέβλωση του ανταγωνισμού και αφετέρου δεν έχει διαπράξει και σοβαρό επαγγελματικό παράπτωμα;

4) Θα κατατεθεί από τον αρμόδιο υπουργό στην αρμόδια Επιτροπή του Ελληνικού Κοινοβουλίου η παραπάνω Υπεύθυνη Δήλωση σε Ενιαίο Ευρωπαϊκό Έντυπο της ΙΝΤΡΑΚΑΤ κατά την συμμετοχή της στον διαγωνισμό,  προκειμένου η Επιτροπή της Βουλής να αποφασίσει για την έγκριση η όχι της ανάθεσης της σύμβασης;

- Να κατατεθεί η παραπάνω Υπεύθυνη Δήλωση σε Ενιαίο Ευρωπαϊκό Έντυπο της ΙΝΤΡΑΚΑΤ κατά την συμμετοχή της στον διαγωνισμό

5) Θα προχωρήσει μετά τα παραπάνω η αρμόδια Επιτροπή του Ελληνικού Κοινοβουλίου σε έγκριση για την υπογραφή της Σύμβασης;

- Να κατατεθεί κάθε σχετικό έγγραφο, καθώς και κάθε έγγραφο που σας έχουν αποστείλει ή εσείς έχετε ζητήσει από τους Προέδρους του Ελεγκτικού Συμβουλίου και του Συμβουλίου της Επικρατείας και όλη η τυχόν υπάρχουσα αλληλογραφία, μαζί με τις γνωματεύσεις για το «εάν τα ανωτέρω, τα οποία αφορούν την παραπάνω εργοληπτική επιχείρηση, που αναφέρεται στο σκεπτικό της υπ’ αριθμ. 642/2017 αποφάσεως της Επιτροπής Ανταγωνισμού και που αποδεδειγμένα συμμετείχε σε αντιανταγωνιστικές διαδικασίες σύναψης δημοσίων συμβάσεων (καρτέλ), σε συνδυασμό με τις ψευδείς δηλώσεις κατά την συμμετοχή της στον διαγωνισμό για την ανάληψη δημόσιου έργου, συνιστούν απαγορευτικό ή όχι λόγο για να της ανατεθεί η κρινόμενη σύμβαση».

Ο ερωτών βουλευτής

Νίκος Ι. Νικολόπουλος

Πρόεδρος του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος Ελλάδος

Κοινοποίηση: Πρόεδρο της Βουλής των Ελλήνων,  Πρόεδρο του Αρείου Πάγου, Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, Πρόεδρο του Ελεγκτικού Συνεδρίου, Γ.Γ. κατά της Διαφθοράς, Οικονομικούς Εισαγγελείς, Εισαγγελέα  Εγκλημάτων Διαφθοράς, Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης, Γενική Επίτροπο Επικρατείας του Ελεγκτικού Συνεδρίου. 

Πολιτικό Γραφείο Πάτρα:
Διεύθυνση: Μιαούλη 48, Πάτρα
Τηλέφωνο: 2610344700 και 2610344702
 
Επίσημη Ιστοσελίδα Κόμματος:

Ακολουθείστε μας στα Social Media


@ninikolopoulos

© Copyright 2009 - 2024 Νίκος Ι. Νικολόπουλος