Loading...
 Start Page

Αρ.Πρ.:5246/500/27/04/17

ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ, ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ

 

 

Στις 5 Απριλίου 2017 κατέθεσα ερώτηση προς τον Υπουργό ΨΗΤΠΕ, η οποία έλαβε τον αριθμό πρωτοκόλλου 441/4822, 442/4823 & 443/4824/27.04.17.

Η ερώτηση διατυπωμένη σε απόλυτα κόσμιο ύφος και λεξιλόγιο δεν περιέχει καμία απολύτως υβριστική ,δυσφημιστική ή συκοφαντική φράση.

Σχεδόν μία εβδομάδα μετά, έλαβα εξώδικη δήλωση -πρόσκληση την οποία σας καταθέτω, από την εταιρεία, στην οποία αναφέρεται η ερώτηση.

Μια απλή ανάγνωση αυτής της ερώτησης θα είναι αρκετή για να αντιληφθείτε ότι είναι σε ύφος και λεξιλόγιο εντελώς αναντίστοιχο με την ερώτησή μου, επί της οποίας εξακολουθώ να αναμένω την απάντησή σας.

Η εταιρεία ισχυρίζεται ότι αναφέρω γεγονότα και μάλιστα ψευδή και ατυχές και συνάμα ευτυχές είναι ότι αναφέρει τα "γεγονότα" αυτά.

Με απλή ανάγνωση είναι ηλίου φαεινότερο ότι διατυπώνω τις κρίσεις και τα πιστεύω μου τα οποία βασίζονται στα εξής αληθινά γεγονότα:

1. Ότι όλα τα χρόνια της λειτουργίας και των ιδιωτικών τηλεοπτικών σταθμών ,παρά την επικράτηση και άκρως νεοφιλελεύθερων συνθηκών στην οικονομία, μία μόνο εταιρεία δραστηριοποιήθηκε στο ελλαδικό χώρο στον τομέα της τηλεθέασης, όπου πολλές φορές δόθηκε η εντύπωση πως η λειτουργία θύμιζε "διαιτησία" μεταξύ των ιδιωτικών και κρατικών τηλεοπτικών σταθμών ή ακόμα και τροχονόμο της διαφήμισης, κρατικής και ιδιωτικής.

2. Ότι πολλάκις έχει καταγγελθεί ότι οι μετρήσεις τηλεθέασης είναι το άλλοθι στα αμαρτωλά media shops ώστε να μοιράζουν άσπρο και μαύρο χρήμα και «λαδώνουν» τις μηχανές της διαπλοκής αφού έχει καταγγελθεί πολλές φορές στη Βουλή ότι η διαφήμιση των επιχειρήσεων που λειτουργών ως καρτέλ στη χώρα μας, όπως π.χ. οι Τράπεζες, οι φαρμακευτικές, οι επιχειρήσεις τροφίμων

(γάλακτος- καφέ κλπ) και η διαφήμιση των κρατικών χρησιμοποιήθηκε για την "Πλούσια" ζωή και τον θάνατο άλλων ΜΜΕ. Μάλιστα, όπως κατήγγειλε στις 21.3.2017 η ΠΟΣΠΕΡΤ «Δεν έχει ξεχαστεί ότι το μαύρο της ΕΡΤ βασίστηκε και σε δήθεν μετρήσεις της ΑΓΒ που επικαλέστηκε ο Σαμαράς». Ενώ στην ίδια ανακοίνωσή τους, οι συνδικαλιστές της ΕΡΤ, δεν παρέλειψαν να ζητήσουν από τον αρμόδιο Υπουργό Ψηφιακής Πολιτικής να αναλάβει σχετικές πρωτοβουλίες προκειμένου να πάψει το μονοπώλιο των «μετρήσεων» της Nielsen-AGB. Επίσης, η ΠΟΣΠΕΡΤ επισημαίνει ακόμα ότι «εδώ και τώρα πρέπει να σταματήσει αυτή η «ασυδοσία» και να σπάσει το «απόστημα». Επιπλέον, ζητά από την κυβέρνηση κα τον αρμόδιο υπουργό να γίνει μια ρύθμιση η οποία θα πάψει το μονοπώλιο των μετρήσεων της Nielsen-AGB και ότι αυτή η ρύθμιση θα διαφυλάσσει την αξιοπιστία και δικαιοσύνη στο ραδιοτηλεοπτικό τοπίο για το εκπεμπόμενο πρόγραμμα και να προασπίζει τη δημόσια περιουσία και όχι τα συμφέροντα των ιδιωτών, όπως γίνεται μέχρι σήμερα.

3. Ότι στο χώρο των ΜΜΕ επικρατεί διαφθορά και αυτή καταφαίνεται από το γεγονός ότι και η παρούσα κυβέρνηση έχει ασχοληθεί με την πάταξη αυτής της διαφθοράς ενώ έχει καταγγείλει την χρήση της διαφήμισης ως μέσον ζωής και θανάτου επιχειρήσεων ΜΜΕ. Η συνέντευξη δε του Υπουργού Ψηφιακής Πολιτικής κ.Ν.Παππά στο Σαββατιάτικο Δελτίο Ειδήσεων στις 15-04-2016 βεβαιώνει και αποκαλύπτει το τι ακριβώς συμβαίνει, ο οποίος μεταξύ άλλων είπε: Χρειάζονται μηχανισμοί ελέγχου και εξισορρόπησης. Υπάρχει θέμα με το δείγμα της εταιρείας η οποία είναι μία (και αμφιβόλου αξιοπιστίας). Δεν γνωρίζουμε πότε και πώς μετράει την τηλεθέαση. Φανταστείτε 200 εκατομμύρια το χρόνο, που είναι η διαφημιστική πίτα, να μοιράζονται με ένα σύστημα το οποίο είναι σαν μαύρο κουτί. Πρέπει να υπάρξει μία πρωτοβουλία η οποία να διασφαλίζει ότι οι μετρήσεις θα γίνονται με αξιόπιστο τρόπο. Υπάρχει η δυνατότητα και η τεχνολογία οι μετρήσεις τηλεθέασης να ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Μπορεί ένας που έχει το σχετικό μηχανάκι σπίτι του να αφήνει την τηλεόραση ανοιχτή με τις ώρες σε όποιο κανάλι επιθυμεί. Είδαμε έρευνα της δικαιοσύνης, η οποία αποκάλυπτε, όπως αναφέρθηκε και στην επιτροπή της Βουλής, ότι υπήρχαν περιστατικά που ήταν για να γελάς. Δηλαδή περιστατικά με τηλεθεατές οι οποίοι συμπλήρωναν 38 h το εικοσιτετράωρο τηλεθέαση. Πρέπει να κάνουμε μία παρέμβαση με όρους τομής».

4. Ότι ,ιδιαίτερα αυτόν τον καιρό, η κοινή γνώμη, υπέρ της οποίας μάχομαι και λειτουργώ εκλεγόμενος επί 30 σχεδόν χρόνια ,κατακλύζεται από τις συγκλονιστικές αποκαλύψεις της Εξεταστικής Επιτροπής καθώς και δικαστικά μέτρα εναντίον επιχειρηματιών των ΜΜΕ, οι οποίοι χρησιμοποίησαν και χρησιμοποιούν τα ΜΜΕ ως μέσο για κάθε είδους εκβιασμό και πλουτισμό, όπως τα θαλασσοδάνεια, η εξαφάνιση μεγάλων προστίμων κακής λειτουργίας κλπ

Με δεδομένα ότι α) δέχομαι εξίσου σκληρές και ανελέητες επιθέσεις και από ΜΜΕ που ελέγχονται μετά από προσφυγές μου στις αρμόδιες αρχές, και β) ότι υφίσταμαι άδικη, εκβιαστική, τρομοκρατικού χαρακτήρα επίθεση και από την εταιρεία αυτή για απλές κρίσεις μου επί του πλαισίου λειτουργίας είναι προφανής η ενορχήστρωση της δύναμης απέναντι στον αδύναμο που τολμά να ερευνά την κατεστημένη επί χρόνια λειτουργία, η οποία είχε τα προγεγραμμένα αποτελέσματα.

Ακόμα περισσότερο δε υπογραμμίζω το γεγονός ότι τα ΜΜΕ αυτά είναι το πελατολόγιο από το οποίο ζει όλα αυτά τα χρόνια μόνο μια εταιρεία και αυτή είναι η προαναφερόμενη. Τρανή απόδειξη αποτελεί η απόφαση της Δημόσιας τηλεόρασης, η οποία, ακριβώς γιατί δεν είναι πελάτης της εν λόγω εταιρίας, αποφάσισε πρόσφατα να προχωρήσει στην διενέργεια ανοικτού διεθνούς διαγωνισμού για την λήψη υπηρεσιών μέτρησης και τηλεθέασης για τα κανάλια ΕΡΤ1, ΕΡΤ2, ΕΡΤ3 και όλους τους σταθμούς πανελλαδικής ή/και περιφερειακής εμβέλειας, σπάζοντας το μονοπώλιο της AGB.

Είναι τόσο πεπεισμένα τα μέλη του Δ.Σ. της ΕΡΤ Α.Ε., ώστε ψήφισαν να διαθέσουν 400.000 ευρώ στην εταιρία που θα προσφέρει τις αντικειμενικές τηλεθεάσεις για ένα χρόνο, όπως προκύπτει από το συνημμένο πρακτικό της 22.3.2017.

Τέλος, αξίζει να αντιγράψω από τα πρακτικά της κοινοβουλευτικής επιτροποής θεσμών και διαφάνειας της 6.4.2017 μερικά ενδεικτικά από τα όσα είπαν ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΤ ΑΕ κ. Χαρ. Ταγματάρχης και ο Πρόεδρος της ΕΡΤ ΑΕ κ. Διον. Τσακνής.

Χαρ. Ταγματάρχης: «Μια ποιοτική ταινία θα κάνει 2-2,5% και ένας αγώνας μπάσκετ θα κάνε 10-12% ή και 20%, ανάλογα πού το μετράει η AGB. Εάν τον ίδιο αγώνα τον δείξουμε εμείς, θα μας δώσει 15, εάν τον δείξει ένα ιδιωτικό κανάλι θα δείξει 30. Αυτό είναι μια άλλη συζήτηση, όπως είπε ο κος Τσακνής προηγουμένως».

Διον. Τσακνής: «Θα τελειώσω με το θέμα της τηλεθέασης. Ήθελα να το αποφύγω και είναι σαν αν λέμε ότι δεν τα καταφέραμε στο τέλος, διότι, σας διαβάζω ένα πράγμα από ένα εισαγγελικό πόρισμα της κυρίας Τουλουπάκη, το 2006. Θα το ξέρετε, κα Πρόεδρε, γιατί, έχει φτάσει και σε εσάς, μια επερώτηση του κ. Νικολόπουλου, όσον αφορά την λειτουργία της Nielsen. Ακούστε ορισμένα πράγματα που έχουν ενδιαφέρον: Μετρήθηκαν τηλεοπτικοί σταθμοί σε ώρα που δεν εξέπεμπαν, εμφανίζεται τηλεθεατής να παρακολουθεί τηλεόραση 38 ώρες το 24ωρο, μετρήθηκαν νοικοκυριά που είχαν μηδενική τηλεθέαση κατά την περίοδο που δοκίμαζαν, Στα Χανιά, στη Φλώρινα, τη Φωκίδα, αποδόθηκε τηλεθέαση σε ώρες που οι τηλεοπτικοί σταθμοί είχαν διακοπή σήματος ή ρεύματος. Γιατί να πιστέψω, λοιπόν, αυτή την εταιρία; Δεν σας λέω για έναν πατέρα που εμφανίζεται να έχει τηλέφωνο το τηλέφωνο της AGB τότε, ότι ήταν γεννημένος το 1961 και τα παιδιά του το 1962 και το 1963».

ΚΑΤΟΠΙΝ ΤΟΥΤΩΝ ΕΡΩΤΑΣΘΕ

1ον. Για ποιό λόγο Η NIELSEN είναι μια εταιρεία πληροφοριών και μέτρησης, με ΜΟΝΟΠΩΛΙΑΚΗ σήμερα θέση στην ελληνική αγορά, όσον αφορά το μάρκετινγκ και την ενημέρωση των καταναλωτών, τη μέτρηση τηλεθέασης της τηλεόρασης και άλλων μέσων ενημέρωσης, τη συλλογή και ανάλυση online πληροφοριών, τις μετρήσεις ασύρματων τηλεπικοινωνιών και κινητής τηλεφωνίας και τα σχετικά στοιχεία. Εάν ναι τότε για ποιό λόγο λειτουργεί στο χώρο όλα αυτά τα χρόνια μόνο η συγκεκριμένη εταιρεία;

2ον. Για ποιό λόγο η εταιρεία AGB-NIELSEN λειτουργεί μονοπωλιακά στον τομέα μέτρησης της τηλεθέασης στην Ελλάδα,

3ον . Η τηλεθέαση μετράται και επομένως η διαφημιστική «πίτα» μοιράζεται από μία ανώνυμη εταιρία της οποίας κύριοι πελάτες και χρηματοδότες αποτελούν οι ίδιοι τηλεοπτικοί σταθμοί των οποίων τα νούμερα τηλεθέασης έχει αναλάβει να ελέγχει η αναφερόμενη ΑΕ!;

4ον. Η πολιτική σας άποψη συμφωνεί πως όσο πιο ισχυρός είναι ένας πελάτης τόσο πιο ισχυρή είναι η επιρροή στην ελέγκτρια ΑΕ επί των μετρήσεων των ιδίων τηλεθεάσεών του, αλλά και των ανταγωνιστών του με ότι αυτό συνεπάγεται (αλλοίωση μετρήσεων, φαύλη διανομή του διαφημιστικού πακέτου και κυρίως ολιγοπωλιακές πρακτικές μέσω δημιουργίας καρτέλ ισχυρών καναλιών τα οποία απαγορεύουν την άνοδο και είσοδο στην αγορά των τηλεοπτικών μέσων σε νέους «παίκτες» καθότι αυτή καθίσταται απαγορευτική υπό το καθεστώς των ήδη μοιρασμένων μεταξύ του καρτέλ ποσοστών τηλεθεάσεων!);

5ον . Ακόμη και οι κρατικοί μηχανισμοί που διαχειρίζονται τα κρατικά κονδύλια τηλεοπτικής διαφήμισης αναγκάζονται να ακολουθούν τις αυτές μετρήσεις της ιδιωτικής αναφερόμενης εταιρίας;

6ον. Δηλαδή μήπως πρόκειται για ένα ζήτημα μείζονος σημασίας το οποίο σχετίζεται με την εκ βάθρων διάρθρωση ολόκληρης της τηλεοπτικής αγοράς, χιλιάδων θέσεων εργασίας, εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ και πολύ σημαντικού τμήματος του Εθνικού Προϋπολογισμού;

7ον. Πρέπει ως εκ τούτου να διερευνηθεί από τις αρμόδιε κρατικές άλλα και ανεξάρτητες Αρχές καθώς και την δικαιοσύνη η ενδεχόμενη εκ προθέσεως διαφθορά και απατηλή έκδοση μετρήσεων προς όφελος ορισμένων μέσων έναντι άλλων, που εάν κάτι τέτοιο αποδειχθεί – γεγονός που δεν μπορώ να πιστέψω- τότε μήπως στοιχειοθετεί τα εγκλήματα της απάτης σε κακουργηματικό βαθμό, της νομιμοποίησης εσόδων από εγκληματική δραστηριότητα και της απάτης σε βάρος του Δημοσίου όταν πρόκειται για Κρατική Διαφήμιση;

Το υφιστάμενο νομικό πλαίσιο ευνοεί η εμποδίζει την λειτουργία περισσότερων εταιρειών αυτής της μορφής;

8ον. Έχετε παραπέμψει το συγκεκριμένο ζήτημα στην Επιτροπή Ανταγωνισμού;

9ον. Έχουν γίνει έλεγχοι για το αν η συμφωνία της εν λόγω εταιρείας με μια πολυεθνική που δραστηριοποιείται σε 106 χώρες παραβιάζουν τις αρχές του υγιούς Ανταγωνισμού; Εάν ναι τότε να κατατεθούν στη Βουλή τα αποτελέσματα των ελέγχων και το "καλώς έχει" της Επιτροπής Ανταγωνισμού.

Να κατατεθεί κάθε σχετική με την εν λόγω εταιρεία έκθεση της Επιτροπής Ανταγωνισμού.

10ον. Μήπως πρέπει να ερευνηθούν οι υπαίτιοι για την ασυδοσία επί τόσα έτη της αναφερόμενης εταιρίας και των μετρήσεων της στους οποίους πρέπει να αποδοθούν κατηγορίες για παράβαση καθήκοντος καθότι σύμφωνα με τον νόμο 3592/2007 «Συγκέντρωση και αδειοδότηση Επιχειρήσεων Μέσων Ενημέρωσης και άλλες διατάξεις» ανατίθενται στον Υπουργό Τύπου και τις από αυτόν ορισμένες ελεγκτικές αρχές τα κάτωθι καθήκοντα σχετικά με τον έλεγχο των μετρήσεων:

 «Άρθρο: 4

Τίτλος Άρθρου: Έλεγχος μετρήσεων

Κείμενο Άρθρου

1. Με απόφαση του Υπουργού στον οποίο ανατίθενται εκάστοτε οι αρμοδιότητες του Υπουργού Τύπου και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης μπορεί να διενεργείται έλεγχος οποτεδήποτε, αυτεπαγγέλτως ή κατόπιν καταγγελίας, των αποτελεσμάτων των μετρήσεων τηλεθέασης, ακροαματικότητας και αναγνωσιμότητας. Με την ίδια απόφαση καθορίζονται το όργανο ελέγχου, η διαδικασία που θα τηρηθεί από το όργανο ελέγχου, καθώς και η συνδρομή της εταιρίας στη διενέργεια του ελέγχου.

2. Οι διενεργούμενοι έλεγχοι από τις ήδη συσταθείσες αστικές εταιρίες μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα για τις μετρήσεις τηλεθέασης και ακροαματικότητας (Ελεγκτική Εταιρία Ερευνών Μετρήσεων Μέσων Μαζικής Ενημερώσεως και Αστική Εταιρία Μέτρησης Ακροαματικότητας Ραδιοφωνικών Σταθμών Αττικής) λαμβάνονται υπόψη, εφόσον τηρούνται οι διατάξεις του παρόντος.

3. Για το σκοπό αυτόν στις εταιρίες αυτές:

α) Συμμετέχουν ως μέλη εκπρόσωπος:

i) της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης ˜ Επικοινωνίας,

ii) του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος,

iii) κάθε άλλης αντιπροσωπευτικής οργάνωσης διαφημιστών και διαφημιζομένων, iv) του Συλλόγου Εταιριών Δημοσκοπήσεων και Έρευνας Αγοράς, v) των συλλογικών φορέων του ηλεκτρονικού μέσου ενημέρωσης. β) Μπορεί να συμμετέχει η Ε.Ρ.Τ. Α.Ε. και κάτοχος άδειας ραδιοφωνικού ή τηλεοπτικού σταθμού ελεύθερης λήψης ή παροχής συνδρομητικών ραδιοφωνικών και τηλεοπτικών υπηρεσιών, σε περίπτωση που δεν συμμετέχει ως μέλος συλλογικού φορέα. Η αποδοχή της δήλωσης βουλήσεως ενός φορέα ή μεμονωμένου κατόχου άδειας, κατά τα ως άνω, να καταστεί μέλος της είναι υποχρεωτική για τις εταιρίες.

4. Στους σκοπούς των ανωτέρω εταιριών πρέπει, ιδίως, να περιλαμβάνεται η διενέργεια και ο έλεγχος της αξιοπιστίας των ερευνών, που αφορούν στη διεισδυτικότητα των μέσων ενημέρωσης, όπως αυτή διαπιστώνεται από τις μετρήσεις τηλεθέασης, ακροαματικότητας και αναγνωσιμότητας.

5. Στο πλαίσιο του ανωτέρω σκοπού τους, οι εταιρίες:

i) καθορίζουν τους όρους και τις προδιαγραφές, με τις οποίες διεξάγονται οι έρευνες για κάθε κατηγορία μέσων ενημέρωσης, ii) προκηρύσσουν διαγωνισμούς και αναθέτουν τη διεξαγωγή ερευνών, ιδίως, για τη μέτρηση της διεισδυτικότητας των μέσων ενημέρωσης ή άλλων ποιοτικών χαρακτηριστικών, iii) παραλαμβάνουν, μελετούν και ελέγχουν τα αποτελέσματα των μετρήσεων, πριν από τη δημοσιοποίησή τους, και σύμφωνα με τη διαδικασία που καθορίζεται στο καταστατικό τους, iv) συστήνουν επιτροπές και

v) προβαίνουν σε κάθε άλλη ενέργεια ή δραστηριότητα αναγκαία για την επίτευξη των σκοπών τους.

 

6. Ο έλεγχος των μετρήσεων, που διενεργείται από τις ίδιες τις εταιρίες, πρέπει να διασφαλίζει την αξιοπιστία τους και το αποτέλεσμά του να τυγχάνει της αποδοχής της πλειοψηφίας των μελών.

7. Το καταστατικό των ήδη συσταθεισών εταιριών τροποποιείται για την προσαρμογή του στις διατάξεις του παρόντος.

8. Οι εταιρίες διέπονται από τις διατάξεις του παρόντος, του καταστατικού τους και συμπληρωματικώς από τις διατάξεις του Αστικού Κώδικα.

9. Όπου δεν έχουν συσταθεί αντίστοιχες εταιρίες, οι φορείς των μέσων ενημέρωσης μπορούν να ιδρύουν αυτοτελώς αστικές μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα εταιρίες σε εθνικό, περιφερειακό και τοπικό επίπεδο, σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος.

10. Οι ανωτέρω μετρήσεις της διεισδυτικότητας των μέσων ενημέρωσης υποβάλλονται από τις εταιρίες μετρήσεων σε ηλεκτρονική μορφή στο τέλος κάθε μήνα στην Επιτροπή Ανταγωνισμού και αφορούν στοιχεία του προηγούμενου μήνα, προκειμένου να λαμβάνονται υπόψη από την Επιτροπή Ανταγωνισμού κατά τον προβλεπόμενο από το άρθρο 3 έλεγχο;

11ον . Στην Ελλάδα, την έρευνα μήπως διεξάγουν για λογαριασμό της AGB-NIELSEN, από κοινού, οι γνωστές για την αμφισβητούμενη αντικειμενικότητα και επιτυχία εταιρείες δημοσκοπήσεων και η δειγματοληψία μήπως γίνεται, όπως και στις δημοσκοπήσεις, με τυχαία σχηματισμένους αριθμούς τηλεφώνου από ηλεκτρονικό υπολογιστή;

12ον . Μήπως για τις εν λόγω εταιρίες έχουν λάβει χώρα πλείστες καταγγελίες για χειραγωγούμενα αποτελέσματα δημοσκοπήσεων όπως για παράδειγμα κατά την προεκλογική διαδικασία του δημοψηφίσματος του 2015 και άλλες πολλές περιπτώσεις και έχουν ερευνηθεί από τις εισαγγελικές αρχές;

13ον . Εσείς, που δικαίως δεν εμπιστεύεστε τις εταιρείες δημοσκοπήσεων για τις εκλογικές μετρήσεις, όπως πλέον δεν τις εμπιστεύεται κανένας νοήμων Έλληνας Πολίτης, τις εμπιστεύεστε ως προς την ανωτέρω εμπλοκή τους με τις τηλεοπτικές μετρήσεις; Και θα συνεχίσετε να μοιράζετε την κρατική διαφήμιση με βάση τα στοιχεία που αυτές παρέχουν στην AGB-NIELSEN, προκειμένου αυτή με τη σειρά της να εξάγει τα στοιχεία των μετρήσεων της τηλεθέασης;

14ον . Προτίθεστε επί τέλους να φέρετε ρύθμιση που θα βάζει τέλος στο μονοπώλιο των μετρήσεων της AGB-NIELSEN, για να διαφυλάξετε την αξιοπιστία, τη διαφάνεια και τη δικαιοσύνη στο ραδιοτηλεοπτικό τοπίο για το εκπεμπόμενο πρόγραμμα και για να προασπίσετε τη δημόσια περιουσία

15ον . Πότε διεξήχθησαν δικαστικές έρευνες για την εταιρεία αυτή, με ποιές αφορμές και ποιά η κατάληξή τους;

Να κατατεθούν στη Βουλή σχετικά δικαστικά έγγραφα

16ΟΝ : Τέλος, θα ήθελα να με πληροφορήσετε ποια η πορεία και η «τύχη» της μηνυτήριας αναφοράς που κατέθεσα στις 07/04/2017) στον αρμόδιο Εισαγγελέα κατά της συγκεκριμένης εταιρείας.

Ο ερωτών βουλευτής

Νίκος Ι. Νικολόπουλος

Πρόεδρος του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος Ελλάδος

Πολιτικό Γραφείο Πάτρα:
Διεύθυνση: Μιαούλη 48, Πάτρα
Τηλέφωνο: 2610344700 και 2610344702
 
Επίσημη Ιστοσελίδα Κόμματος:

Ακολουθείστε μας στα Social Media


@ninikolopoulos

© Copyright 2009 - 2024 Νίκος Ι. Νικολόπουλος