Loading...
 Start Page

Αρ.Πρ.:9132/28-9-2017

 

ΠΡΟΣ ΤΟN ΥΠΟΥΡΓΟ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ, ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ

 

Στις κοινοβουλευτικές δημοκρατίες η Βουλή ,οι βουλευτές-νομοθέτες έχουν το δικαίωμα να λαμβάνουν γνώση όλων των πράξεων των οργάνων της κρατικής μηχανής ,για να εκτιμούν τον τρόπο λειτουργίας, την αποτελεσματικότητα κλπ και να νομοθετούν ανάλογα. Να λαμβάνουν αυστηρότερα μέτρα για την αντιμετώπιση εγκλημάτων, να λαμβάνουν μέτρα για την αποτροπή συγκάλυψης εγκλημάτων ,να λαμβάνουν μέτρα για την ουσιαστική άρνηση εφαρμογής των νόμων, για την επιλεκτική εφαρμογή των νόμων, για τον χρηματισμό αξιωματούχων προκειμένου να μην εφαρμόσουν το νόμο, για να αφήσουν στο συρτάρι έως της παραγραφής εγκλήματα κλπ.

Για να επιτελέσουν το καθήκον τους οι βουλευτές-νομοθέτες πρέπει να έχουν κάθε πληροφορία, να εκφράζουν την γνώμη τους και εναντίον επίορκων αξιωματούχων ονομαστικά, να λαμβάνουν κάθε πληροφορία πλημμελούς λειτουργίας κρατικών οργάνων και υπηρεσιών κλπ.'Έχει μείνει στην ιστορία η φράση του Κώστα Σημίτη, ονομασθέντος και Αρχιερέα της Διαπλοκής " όποιος έχει στοιχεία να πάει στον Εισαγγελέα". Πράγματι πολλοί προσέτρεχαν στον Εισαγγελέα και ζητούσαν από εκείνον την εφαρμογή των νόμων και εναντίον κρατικών αξιωματούχων ,οι οποίοι παρανομούσαν. Συν τω χρόνω έγινε αντιληπτό ευρύτερα ότι ο Κ. Σημίτης και οι κυβερνήσεις τους δεν στιγματίσθηκαν τυχαία για την φράση αυτή για την αναγωγή της Διαπλοκής σε "θρησκεία διακυβέρνησης". Είχαν φροντίσει ώστε να ασπασθούν την "θρησκεία" αυτή όχι μόνο απλοί κρατικοί αξιωματούχοι, πέραν των υπουργών του, αλλά και δικαστικοί λειτουργοί, οι οποίοι αντικαθιστούσαν τους Νομικούς Κώδικες με μεζούρες, με γρηγορόσημο, αλλά και με αργόσημο. Δηλαδή τον ενταφιασμό υποθέσεων έως της παραγραφής τους.

Οι βουλευτές ως νομοθέτες έχουν υποχρέωση να συλλέξουν στοιχεία για τον τρόπο εφαρμογής των νόμων, για τα ¨κόλπα" με τα γρηγορόσημα και τα αργόσημα και ανάλογα να προτείνουν και να ψηφίσουν νόμους για την τιμωρία όσων καταπατούν τους υπάρχοντες νόμους, όσων αρνούνται να τους εφαρμόσουν ευθέως η δια του ενταφιασμού των υποθέσεων στα συρτάρια με διάφορα προσχήματα ,εκ των οποίων το αγαπημένο είναι ο "φόρτος εργασίας".

Οι προηγούμενες κυβερνήσεις απέδειξαν τον εγκλωβισμό της Δικαιοσύνης με πολλά σκάνδαλα, στα οποία συμμετείχαν και κρατικοί αξιωματούχοι και δικαστικοί.

Η σημερινή κυβέρνηση κινδυνεύει να αποδειχθεί εκών-άκων συνεχιστής αυτής της σκανδαλώδους πρακτικής καθώς αντί να ασκήσει τον ελεγκτικό της ρόλο στα προαναφερόμενα πλαίσια ,αρκείται να μεταφέρει στη Βουλή τις αρνήσεις κρατικών αξιωματούχων να εφαρμόσουν το νόμο, η τις αρνήσεις να παραδώσουν στοιχεία, αποδεικτικά των πράξεών τους. Η παραγραφή μιας υπόθεσης δεν είναι δικαίωμα του κρατικού υπαλλήλου ή του δικαστικού λειτουργού στα χέρια των οποίων παρεγράφη, αλλά είναι αξιόποινη πράξη των προαναφερομένων ,η οποία επαρκώς πρέπει να παρουσιαστεί στη Βουλή με πληροφορίες για την εφαρμογή των νόμων κατά των υπαιτίων κλπ. Η άρνηση εφαρμογής των νόμων από κρατικούς αξιωματούχους επίσης έχει τα ίδια χαρακτηριστικά και ονοματεπώνυμα.

Επομένως οι Υπουργοί στα πλαίσια του κοινοβουλευτικού ελέγχου πρέπει να απαντούν λεπτομερώς ποιά υπηρεσία, έπραξε τι και ποιός κρατικός η δικαστικός λειτουργός έπραξε τι ,καθώς αυτό δεν είναι ανάμειξη σε κανενός είδους αδέκαστη κρίση δικαστικού η παραβίαση μυστικής ανάκρισης.

Όταν ερωτάται ο Υπουργός για το αν συνετάγη πόρισμα και αν αυτό απεστάλη και πότε στους αρμόδιους για την επιβολή κυρώσεων, είναι παράνομο και ανήθικο να απαντά γενικά ότι "η υπόθεση εκκρεμεί στις δικαστικές αρχές". χωρίς να δίδει ακριβείς πληροφορίες για το αν συμπεριλαμβάνονται κρίσιμα στοιχεία στην εκκρεμούσα υπόθεση. Γιατί αυτή είναι η Διαπλοκή, την οποία ο ελληνικός λαός αποδοκίμασε και ψήφισε αυτή την κυβέρνηση να την πολεμήσει. Μια γυμνή στοιχείων δικογραφία δεν είναι δικαίωμα του δικαστικού λειτουργού, αλλά αξιόποινη πράξη του δικαστικού λειτουργού ή του κρατικού υπαλλήλου, ο οποίος μπορεί να τα απέκρυψε από τον δικαστικό λειτουργό, αν αυτός είχε πράξει τα νόμιμα να τα ενσωματώσει στη δικογραφία. Αναφερόμαστε και επαναφέρουμε ακριβώς για τέτοιους λόγους δυο χαρακτηριστικές υποθέσεις.

Η πρώτη αφορά το μέγα και παράνομο φαγοπότι στον Δήμο Αθηναίων απο το 2001 και εντεύθεν.

Καταθέσαμε την εξής ερώτηση στην οποία υπήρχαν συγκεκριμένα ερωτήματα κατά τα προαναφερόμενα. Δηλαδή παροχή πληροφοριών για την διενέργεια πράξεων απόκτησης στοιχείων, για το αν τα στοιχεία αυτά απεστάλησαν αρμοδίως ώστε να αξιολογηθούν.

Το αν συνετάγη έκθεση Οικονομικών Ελεγκτών και αν αυτή εστάλη στην Εισαγγελία και αν ασκήθηκαν η όχι διώξεις για σοβαρότατα εγκλήματα είναι ερώτημα, το οποίο γεννά υποχρέωση απάντησης του Υπουργού και δεν είναι δικαίωμά του το αν θα απαντήσει ή όχι. εάν δεν απαντήσει παρανομεί και έτσι πρέπει να αντιμετωπισθεί.

Το ερώτημα αν έχουν παραγραφεί κακουργήματα και ποιά και γιατί γεννά επίσης υποχρέωση απάντησης κατά τα προαναφερόμενα.

Το ίδιο και το ερώτημα, αν επιλήφθηκε το ΣΔΟΕ, αν άνοιξαν λογαριασμοί, αν γνωστοποιήθηκαν αυτές οι ενέργειες και τα ευρήματα νομίμως και εγκαίρως στις αρμόδιες αρχές.

Το μεγάλο φαγοπότι στο Δημοτικό Ραδιόφωνο της Αθήνας ζημίωσε τους φορολογούμενους αγρίως δημότες με 100 εκατομ ευρώ ,τα οποία κατέληξαν σε συγκεκριμένες τσέπες ανθρώπων τους οποίους οι διατελέσαντες Δήμαρχοι είχαν και εξ αριστερών και εξ ευωνύμων και με αυτούς κυβερνούσαν τον Δήμο, αφού το αποτελεσματικότερο όπλο ήταν η παραπλάνηση των δημοτών και η εξαγορά των συνειδήσεων εκείνων που παραπλανούσαν τους δημότες. Επαναφέρουμε την ερώτηση και ζητούμε συγκεκριμένες απαντήσεις σε συγκεκριμένα ερωτήματα τα οποία δεν άπτονται ούτε της ατομικής δικαστικής κρίσης, ούτε αποτελούν μυστικά της ανακριτικής διαδικασίας, η μυστικότητα της οποίας θεσπίστηκε για να μην παρεμποδιστεί η επιβολή του νόμου και όχι για να αποκρυβεί από τους βουλευτές η μη εφαρμογή του Νόμου.

Την επαναφέρουμε με τα συγκεκριμένα ερωτήματα επί των οποίων δεν απαντήσατε και εμποδίζετε παράνομα την άσκηση του κοινοβουλευτικού ελέγχου.

ΕΡΩΤΗΣΗ:

Από τα πρώτα δημοσιεύματα, που έριχναν φως στο «Τρελό φαγοπότι στον ραδιοφωνικό σταθμό 9,84» που κόστισε στους δημότες της Αθήνας και στο δημόσιο, συνολικά ένα ποσόν 37 εκατομμυρίων ευρώ.

Υπήρξε δικαστική έρευνα για τα πεπραγμένα του δημοτικού ραδιοφωνικού σταθμού Αθήνα 9,84 τη περίοδο 2001-2010 που κατέληξε στην παραπομπή 23 συνολικά κατηγορούμενων που φέρονται να εμπλέκονται σε αδικαιολόγητη σπατάλη ποσού άνω των 37 εκ. ευρώ την εν λόγω περίοδο.

Επειδή το δημοτικό ραδιόφωνο κατά την περίοδο 2001-2010 επιχορηγήθηκε από τον Δήμο Αθηναίων με πάνω από 100 εκ. ευρώ. Κάποιοι διέθεταν «αδικαιολόγητα» τα χρήματα των δημοτών για σκοπούς «άσχετους» με αυτούς της επιχείρησης.

Επειδή τα έξοδα δημοσίων σχέσεων από περίπου 25.000 που κυμαίνονταν την τετραετία 2003-2006 εκτοξεύθηκαν σε 292.739,27 ευρώ το 2007, 332.184,12 ευρώ το 2008, 156.011,94 ευρώ το 2009 και 182.645,56 ευρώ το 2010.

Επειδή αυξημένα όμως εμφανίζονται και τα έξοδα... φιλοξενίας. Ενώ την περίοδο 2003-2007 φτάνουν περίπου τα 33.000 ευρώ, από το 2008 έως το 2010 ανεβαίνουν στα 83.000 ευρώ.

Και τέλος επειδή όπως δημοσιοποιήθηκε εκτός από τις παράτυπες αμοιβές σε νομικούς, ταχυμεταφορές, δώρα και εκδηλώσεις, διαπιστώθηκαν και σοβαρά φορολογικά ζητήματα παρακαλείσθε ν απαντήσετε στα κάτωθι ερωτήματα:

1ον Η εισαγγελέας κατά της διαφθοράς και οι οικονομικοί εισαγγελείς διαπίστωσαν την διακίνηση μαύρου χρήματος ; Άνοιξαν τους λογαριασμούς των πρωταιτίων του σκανδάλου, εάν ναι μήπως εκεί βρέθηκαν «παρκαρισμένα» κάποια από τα 37 εκατομμύρια ευρώ;

2ον Το ΚΕΦΟΜΕΠ και το ΣΔΟΕ ασχολήθηκαν με τα φορολογικά ζητήματα της ανωτέρω υπόθεσης;

3ον Τα σοβαρά φορολογικά ζητήματα πως τα έχετε αντιμετωπίσει;

4ον Έχουν παραγραφεί εξαιτίας της κρατικής δικαστικής γραφειοκρατίας κακουργήματα και αδικήματα;

5ον Ποιοί εστάλησαν στα Πειθαρχικά Όργανα και με ποιες ποινές τιμωρήθηκαν;

6ον Ασχολήθηκε με την ανωτέρω υπόθεση στιγμή το Ελεγκτικό Συνέδριο και αληθεύει ότι το πόρισμα το διαβίβασε στους οικονομικούς εισαγγελείς; Υπάρχει πράγματι έκθεση με την οποία το Ε.Σ καταλογίζει ουσιαστικά διασπάθιση δημοσίου χρήματος στον ραδιοφωνικό σταθμό για το 2010; Έχει ολοκληρωθεί ο καταλογισμός για ποσό 5,9 εκατομμυρίων ευρώ - για το ίδιο έτος- στα μέλη του ΔΣ;

Να κατατεθεί η έκθεση του Ε.Σ . Να κατατεθούν οι πράξεις καταλογισμού εις βάρος των υπολόγων.

7ον Υπάρχει έκθεση των Οικονομικών Ελεγκτών η οποία διαβιβάστηκε στην Εισαγγελία κατά της Διαφθοράς και κατέληξε στην άσκηση κακουργηματικών ποινικών διώξεων; Να κατατεθεί η συγκεκριμένη έκθεση. Ποια μέλη του διοικητικού συμβουλίου του σταθμού έδωσαν θετική ψήφο για τη διάθεση των συγκεκριμένων κονδυλίων; Ποιοι ήσαν πρόεδροι των Διοικητικών Συμβουλίων; Ποιοι οι διατελέσαντες το ερευνώμενο χρονικό διάστημα γενικοί διευθυντές;

Επί αυτών των συγκεκριμένων ερωτημάτων μας απαντήσατε τα εξής :

 

ΟΛΗ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ

 

Είναι προφανής η παράνομη άρνηση απάντησης και επαναφέρουμε ΄'τα ερωτήματα με αίτημα συγκεκριμένες απαντήσεις.

ΥΠΟΘΕΣΗ ΔΕΥΤΕΡΗ

Η μόλυνση του περιβάλλοντος είναι απο τις κυριότερες απειλές της δημόσιας υγείας και πλήθος ασθενειών και νεοπλασιών συνδέονται απο την επιστήμη με τις μολύνσεις εδάφους και τροφικής αλυσίδας.

Τα συμφέροντα τεράστια και ο χρηματισμός των αρμοδίων τόσο δύσκολος να αντιμετωπιστεί όσο καταδεικνύει η επική στο είδος της ταινία "Εριν Μπρόκοβιτς" βασισμένη σε πραγματική τραγική ιστορία στις ΗΠΑ.

Το Λεκανοπέδιο Αττικής αντιμετωπίζει διαρκώς θανάσιμο κίνδυνο.

Τόσο όσο δείχνει η φοβερή υπόθεση του Ασωπού και τελευταία το Θριάσιο πεδίο, στο οποίο προ πολλού οι τοπικές αρχές όχι μόνο έκρουσαν τον κίνδυνο, αλλα δήλωσαν και αδυναμία να πολεμήσουν τα τεράστια συμφέροντα που απλώθηκαν ιδιαίτερα στην οκταετία Σημίτη.

Ακόμα και γερμανικές εταιρείες προτίμησαν να φέρουν τον θάνατο του υδραργύρου στον Ασπρόπυργο γιαι να επωφεληθούν το τεράστιο κέρδος επεξεργασίας και να μην επιβαρύνουν το γερμανικό έδαφος. Και ναι μεν ο αρμόδιος Υπουργός Τσιρώνης κατάφερε να απομακρύνει το εγκληματικά επικίνδυνο φορτίο, αλλά ουδείς πληροφορήθηκε ποιοί ήταν οι δράστες και αν εφαρμόσθηκε ο νόμος.

Η επιστήμη έχει αποφανθεί επίσης ότι οι μπαταρίες ,προερχόμενες ιδιαίτερα από βαρέα και ελαφρύτερα οχήματα, μηχανήματα κλπ έχουν μέγιστη επικινδυνότητα καρκινογενέσεων, αν διασπαρούν στο περιβάλλον και διαλυθούν εκεί.

Ακριβώς γιαυτό πρέπει να γίνεται η επεξεργασία τους σε απόλυτα εξειδικευμένες μονάδες,οι οποίες πρέπει να είναι εξοπλισμένες κατάλληλα και να έχουν κάνει πανάκριβες επενδύσεις,για να απολαύσουν ικαι μεγάλα κέρδη.

Οι εταιρείες αυτές εν τέλει πρέπει να υποβάλλονται σε πολυδάπανη εξαγωγή της σκουριάς ,η οποί απομένει απο την επεξεργασία και ανακύκλωση των μπαταριών και η εξαγωγή αυτή γίνεται σε ελάχιστες χ΄λωρες, οποίες και μακριά απο την Ελλάδα είναι και πολυδάπανη είναι η εξαγωγή τους.Συγκεκριμένα η εξαγωγή πρέπει να γίνεται σε ειδικές μονάδες που λειτουργούν στη μακρινή Νορβηγία,την Γερμανία και την Ιβηρική Χερσόνησο.

Εάν δεν γίνει η επιβεβλημένη εξαγωγή και η σκουριά παραμείνει στην Ελλάδα η μεν εταιρεία έχει τεράστια κέρδη η δε περιοχή μολύνεται σε εξαιρετικά επικίνδυνο βαθμό.

Για συγκεκριμένη εταιρεία στο Θριάσιο πεδίο έχει σχηματισθεί και ποινική δικογραφία,η οποία περιγράφει με δραματικό τρόπο ότι παραμένουν σχεδόν έξη χιλιάδες τόνοι σκουριάς υπό εντελώς ακατάλληλες συνθήκες,δεν εξάγονται ούτε ελάχιστες ποσότητες και η εταιρεία για να επωφεληθεί τα τεράστια κέρδη από την μη εξαγωγή προσπαθεί να επηρεάσει την κρατική μηχανή και την Δικαιοσύνη και να αλλάξει η νομοθεσία προς όφελός της.

Ωστόσο η υποχρέωσή της να εξάγει άμεσα και τους έξη χιλιάδες(6.000) τόνους όχι μόνο παραμένει ως υποχρέωση απο το νόμο,αλλά και η ίδια υποσχέθηκε ότι μέχρι την περασμένη άνοιξη θα τους είχε απομακρύνει για να μην απορροφηθούν απο το περιβάλλον ή διασκορπισθούν από τον αέρα και στο Λεκανοπέδιο της Αττικής,κίνδυνο που επεσήμανε και ο Δήμαρχος της περιοχής για την μόλυνση του Θριασίου από δεκάδες εταιρείες που λειτουργούν χωρις άδειες κλπ και έχουν μολύνει εξαιρετικά την περιοχή.

Παρά την προσπάθειά μας να κινητοποιηθούν οι αρμόδιοι αξιωματούχοι δια του κοινοβουλευτικού ελέγχου και να εφαρμοσθεί ο νόμος ,εξακολουθεί να ισχύει εκεί ο νόμος της κερδοσκοπίας και δεν λαμβάνουμε απαντήσεις για την χωρίς άδεια λειτουργία επιχειρήσεων ,ούτε ασκείται απο τις κρατικές αρχές έλεγχος για την επιβολή του νόμου.

ΚΑΤΟΠΙΝ ΤΟΥΤΩΝ ΕΡΩΤΑΣΘΕ :

1. Έχει σταλεί στη Δικαιοσύνη ,πότε και με ποιά διαδικασία η υπόθεση του υδραργύρου για την οποία ο αρμόδιος υπουργός και δημόσια κατήγγειλε ότι παραβίασε εγκληματικά το νομοθετικό πλαίσιο;

2 Εξακολουθεί εταιρεία του Θριασίου να παράγει σκωρία σε χιλιάδες τόνους ,να κερδίζει από την παραγωγή αυτή τεράστια ποσά και να μην διατηρεί στην περιοχή αντι της εξαγωγής στη Νορβηγία, Γερμανία ή Ιβηρική χερσόνησο έξη χιλιάδες τόνους σκωρίας,ικανούς να σκορπίσουν θανατηφόρες μολύνσεις ;

3. Έχει γίνει ,πότε ,από ποιές υπηρεσίες και με ποιά αποτελέσματα έλεγχος για την λειτουργία του 75% των επιχειρήσεων ,χωρίς άδεια, όπως κατήγγειλε ο Δήμαρχος του Ασπροπύργου;

 

Ο ερωτών βουλευτής

 

Νίκος Ι. Νικολόπουλος

Πρόεδρος του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος Ελλάδος

Πολιτικό Γραφείο Πάτρα:
Διεύθυνση: Μιαούλη 48, Πάτρα
Τηλέφωνο: 2610344700 και 2610344702
 
Επίσημη Ιστοσελίδα Κόμματος:

Ακολουθείστε μας στα Social Media


@ninikolopoulos

© Copyright 2009 - 2024 Νίκος Ι. Νικολόπουλος