Loading...
 Start Page

Αρ.Πρ.:7883/1-9-2016

 

ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ

 

 

Επί χρόνια την εθνική οδό Πατρών- Κορίνθου, που είναι διάσπαρτη με κώνους και παρακάμψεις, την πληρώνουμε με χρυσάφι. Είτε αυτό αφορά στο κόστος του έργου, είτε στα διόδια για τη διέλευσή μας.

Το χρήμα με ουρά, το πριμ επιτάχυνσης, οι αναθεωρήσεις, η μη μείωση των διοδίων, που τόσο εμφατικά επικοινωνήθηκε αλλά παραπέμφθηκε στις καλένδες πέρσι το καλοκαίρι, αποτελούν βούτυρο στο ψωμί των κατασκευαστών κάποιοι εκ των οποίων εμπλέκονται στο σκάνδαλο του καρτέλ. (Επίκαιρη Ερώτηση με Αρ.Πρ.:1151/18.07.2016)

Η συγκεκριμένη δε, άσφαλτος από την Πάτρα μέχρι την Αθήνα έχει πληρωθεί με βαρύτατο φόρο αίματος.

Από την άλλη πλευρά, ουδείς αντιλέγει ότι είναι χαρμόσυνη η πρόβλεψη, πως μέχρι τον Μάρτιο θα έχει παραδοθεί ο κύριος όγκος του έργου από την Κόρινθο έως την Πάτρα. Πληροφορίες και σενάρια από αξιόπιστες πηγές όμως μιλούν και για επιμέρους σοβαρές πτυχές της λειτουργίας του νέου αυτοκινητόδρομου. Μόνο που η χαρά μένει στη μέση με βάση τουλάχιστον δημοσιεύματα που δεν διαψεύδονται και αναφέρουν ότι με την κατασκευή νέων διοδίων, το τίμημα του ερχομού ή της μετάβασης στην πρωτεύουσα θα φθάνει τα 30 ευρώ!

Επί της ουσίας πρόκειται για ένα ακόμα «δωράκι» στους κατασκευαστές που προβλέπεται από τη συμφωνία αναθεώρησης των έργων. Κάτι σαν πριμ επιτάχυνσης προκειμένου οι οδικοί άξονες να τελειώσουν τον Μάρτιο.

Το σχέδιο εγκαταλείφθηκε ύστερα από τις αντιδράσεις που υπήρχαν αλλά τώρα βρήκε και με τις κυβερνητικές αποφάσεις ξανά το…. δρόμο του αφού προβλέπεται αποζημίωση 21 εκατ. ευρώ στους εργολάβους στην περίπτωση που τα διόδια δεν τοποθετηθούν.

Ξέραμε ότι δεν θα είναι φθηνός ο δρόμος. Γνωρίζαμε ότι οι σταθμοί διοδίων θα είναι αυξημένοι και η χρέωση, αθροιστικά, τσουχτερή παρ’ ότι θα υπάρξουν κάποια τμήματα της οδού τα οποί θα παραδοθούν αργότερα.

Επειδή το έργο δεν φτιάχτηκε για να ενθυλακώνουν τεράστια υπερκέρδη οι κατασκευάστριες εταιρείες αλλά υποτίθεται ότι το έργο έγινε με σκοπό τη διευκόλυνση των μεταφορών στη Βόρεια Πελοπόννησο, σε σύγχρονες συνθήκες και την εξίσωση των τοπικών οδικών υποδομών με αντίστοιχες άλλες, ανά την επικράτεια, που έχουν προηγηθεί.

Επειδή η οξύτατη οικονομική κρίση καθιστά αδύνατη κάθε μετακίνηση, από και προς την Αθήνα, όταν θα κοστίζει κατά τα δημοσιεύματα με… ενάμιση ημερομίσθιο των αδυνάτων κοινωνικών στρωμάτων.

 

Ερωτώνται ο Πρωθυπουργός και ο αρμόδιος Υπουργός:

1. Αληθεύουν οι πληροφορίες περί νέου τρίτου κατά σειρά σταθμού διοδίων μεταξύ Κορίνθου- Πατρών;

2. Το σύνολο των διοδίων της διαδρομής Αθήνας- Πάτρας θα φτάνει στα 30 ευρώ;

3. Πόσα θα εισπράττει το χρόνο η ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ από τους τρεις σταθμούς διοδίων;

4. Τι θα κάνετε ώστε να μην επιβληθούν τελικά τα τσουχτερά διόδια που αναγράφονται στον τύπο;

5. Θα υπάρξει πρόβλεψη ελάφρυνσης του τιμήματος για τους αποδεδειγμένα ανίσχυρους οικονομικά ιδιοκτήτες αυτοκινήτων;

6. Ο Πρωθυπουργός και ο αρμόδιος Υπουργός θα διασφαλίσουν τις μείζονες προτεραιότητες, τα συμφέροντα και τα δικαιώματα των πολιτών της περιοχής;

 

Ο ερωτών βουλευτής

Νίκος Ι. Νικολόπουλος

Πρόεδρος του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος Ελλάδος

 
Πολιτικό Γραφείο Πάτρα:
Διεύθυνση: Μιαούλη 48, Πάτρα
Τηλέφωνο: 2610344700 και 2610344702
 
Επίσημη Ιστοσελίδα Κόμματος:

Ακολουθείστε μας στα Social Media


@ninikolopoulos

© Copyright 2009 - 2024 Νίκος Ι. Νικολόπουλος