Loading...
 Start Page
ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΖΗΤΗΜΑ ΤΑΞΙ  (Τρίτη 02 Αυγούστου 2011)

 

Το  άνοιγμα των κλειστών επαγγελμάτων, η απελευθέρωση των αγορών η ομαλή λειτουργία του ανταγωνισμού είναι σημαντική πολιτική μεταρρύθμιση που έχει ανάγκη η χώρα.

Την πολιτική αυτή το ΠΑΣΟΚ δεν την πιστεύει, δεν την γνωρίζει για αυτό και δημιουργούνται όλα αυτά τα προβλήματα σήμερα.

Για δεκαετίες έκλεινε την ελεύθερη αγορά, έκανε δόγμα τον παρεμβατισμό, πολεμούσε τον ελεύθερο ανταγωνισμό, γέμισε την ελληνική οικονομία στρεβλώσεις και εμπόδια.

Για αρκετά χρόνια στην συνέχεια πολέμησε την προσπάθεια που κατέβαλλε η κυβέρνηση της ΝΔ για άρση όλων αυτών των προβλημάτων.

Τότε έκλεινε λιμάνια, δρόμους, «σκότωνε» την τουριστική κίνηση Και υποσχόταν επαναφορά προνομίων και συντεχνιακών κεκτημένων, και διατήρηση όλων των κείμενων συμφερόντων.

Και έπειτα ήρθε η Τρόικα.

Η Κυβέρνηση χωρίς ουσιαστική διαπραγμάτευση φόρτωσε στην χώρα το μνημόνιο και το μεσοπρόθεσμο.

Και κλήθηκε να υλοποιήσει πράγματα που δεν πιστεύει.

Ειδικά στην περίπτωση των ΤΑΞΙ ο Υπουργός Ραγκούσης είδε μία ευκαιρία να προσφέρει στην Κυβέρνηση μία νίκη γοήτρου.

Αντί να στοχεύσει στα προβλήματα, έβαλε στο στόχαστρο μία κοινωνική τάξη.

Ο πολιτικός παραλογισμός όμως δεν τελειώνει εδώ .

Η υπόθεση του ανοίγματος του επαγγέλματος των ΤΑΞΙ είχε ήδη κλείσει.

Ο προηγούμενος υπουργός με κόπο, είναι αλήθεια και δυσκολίες, συμφώνησε με τους ιδιοκτήτες ΤΑΞΙ.

Και η συμφωνία τους πήρε το δρόμο της νομοθέτησης μέσω Π.Δ.

Αν ο ανασχηματισμός του κ. Παπανδρέου καθυστερούσε μία εβδομάδα το ΠΔ για τα ΤΑΞΙ θα είχε υπογραφεί.

Τότε, στην περίπτωση αυτή ο σημερινός Υπουργός θα καταργούσε το ΠΔ;

Δεν θα το εφάρμοζε;

Θα αγνοούσε και θα παραβίαζε την έννομη τάξη;

Το Σώμα δικαιούται να έχει μία απάντηση για αυτό.

Όμως τα πράγματα ήρθαν διαφορετικά.

Ο κ. Ραγκούσης πρόλαβε και σταμάτησε το ΠΔ.

Και άνοιξε με δική του αποκλειστική ευθύνη  πάλι το θέμα της απελευθέρωσης των ΤΑΞΙ.

Πέταξε την προηγούμενη συμφωνία στα σκουπίδια

Προκάλεσε μία έκρηξη αντιδράσεων με ανυπολόγιστο κόστος για την οικονομία, αλλά και για την κοινωνική συνοχή.

Και όλοι αναρωτιούνται γιατί;

Τόσο μέσα στο ΠΑΣΟΚ όσο και στα άλλα κόμματα της Βουλής, αλλά και σε ολόκληρη την κοινωνία.

Γιατί άραγε;

Είναι αρκετή δικαιολογία  ότι θέλει να προσφέρει μία νίκη στην κυβέρνηση;

Είναι άραγε ο κ. Ραγκούσης τόσο φανατικά φιλελεύθερος που να θέλει την πλήρη απελευθέρωση των ΤΑΞΙ;

Γνώριζε καλά ότι η αγορά ΤΑΞΙ είναι υπερκορεσμένη.

Γνωρίζει καλά ότι ενδεχόμενος διπλασιασμός του αριθμού των ΤΑΞΙ δεν θα φέρει όφελος στους καταναλωτές αφού η τιμή της υπηρεσίας είναι σταθερή και προκαθορισμένη.

Και η ήδη υψηλή αναλογία δεν δημιουργεί κανένα πρόβλημα πρόσβασης στα ΤΑΞΙ.

Γνωρίζει καλά ότι μία υπερκορεσμένη αγορά όπως αυτή των ΤΑΞΙ αν απελευθερωθεί ακόμη περισσότερο μόνο προβλήματα θα αναπαραγάγει.

Η σημερινή απασχόληση θα γίνει υποαπασχόληση

Η σημερινή ποιότητα θα υποχωρήσει.

Τεράστια ποσά θα επενδυθούν σε νέα οχήματα ΤΑΞΙ που δεν φέρουν εισόδημα και προστιθέμενη αξία στην ελληνική οικονομία.

Τέλος, 40.000 ιδιοκτήτες ΤΑΞΙ θα χάσουν όλα όσα έχουν επενδύσει.

Θα μειωθεί στο ελάχιστο το εισόδημα τους.

Και όλα αυτά χωρίς κανένα όφελος για την ελληνική οικονομία και την  ελληνική κοινωνία.

Αντίθετα το μειωμένο εισόδημα των ΤΑΞΙ θα στερήσει πόρους από φορολογία στο δημόσιο.

Βλέπουμε, αγαπητοί συνάδελφοι, ότι κανένα μα κανένα στοιχείο δεν συνηγορεί στην πολιτική Ραγκούση.

Και τα ερωτηματικά παραμένουν.

Γιατί επιδιώκει η Κυβέρνηση τη σύγκρουση;

Γιατί επενδύει στην πόλωση;

Η εξήγηση είναι μία και είναι δραματική.

Η κυβέρνηση δημιουργεί εχθρούς για να δικαιολογήσει την αποτυχία της.

Κατασκευάζει υπονομευτές για να τους καταγγέλει στο εξωτερικό ότι την εμποδίζουν να υλοποιήσει.

Το συμφωνημένο πρόγραμμα επιλέγει κοινωνικές ομάδες, τις στοχοποιεί, τις εξοντώνει για να στείλει το μήνυμα στην κοινωνία ότι η κυβέρνηση αυτή δεν παίζει.

Συμπερασματικά κα κλείνοντας κύριε πρόεδρε,

Η κυβέρνηση στο θέμα των ΤΑΞΙ είναι εκτεθειμένη.

Επικαλείται το δημόσιο συμφέρον όταν έχει αποδειχθεί ότι δεν θα υπάρξει κανένα όφελος από την προτεινόμενη πολιτική της.

Επικαλείται τα συμφέροντα των πολιτών – καταναλωτών όταν διαπιστωμένα δεν θα προέλθει όφελος για τους πολίτες.

Επικαλείται την νομιμότητα,  όταν η ίδια την έχει παραβιάσει.

Γιατί νομιμότητα δεν είναι μόνο η τήρηση των νόμων.

Νομιμότητα είναι στις Δημοκρατίες και η τήρηση των συμφωνημένων.

Σε αντίθετη περίπτωση γιατί να υπάρχει διάλογος, διαβούλευση, κοινωνικές συμφωνίες;

Η κυβέρνηση δεν οφείλει απλώς να αναθεωρήσει την στάση της.

Οφείλει να ζητήσει συγνώμη για την άκαμπτη στάση της από τους πολίτες .

Να επανέλθει στο διάλογο στην βάση του κειμένου συμφωνίας με τον προηγούμενο υπουργό.

Σας ευχαριστώ 

Πολιτικό Γραφείο Πάτρα:
Διεύθυνση: Μιαούλη 48, Πάτρα
Τηλέφωνο: 2610344700 και 2610344702
 
Επίσημη Ιστοσελίδα Κόμματος:

Ακολουθείστε μας στα Social Media


@ninikolopoulos

© Copyright 2009 - 2024 Νίκος Ι. Νικολόπουλος