Λίστα αντικειμένων
ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ, ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ
Γιατί τα ορθόδοξα ελληνόπουλα υποχρεωτικά πρέπει να διδάσκονται όλες τις θρησκείες, αλλά τα μουσουλμανόπαιδα, σύμφωνα με το νόμο του ελληνικού κράτους, δικαιούνται να διδάσκονται από τους μούφτηδες μόνο το Κοράνιο; Τα εβραιόπουλα δικαιούνται να διδαχθούν μόνο τα εβραϊκά θρησκευτικά, των καθολικών τα παπικά, των προτεσταντών τα προτεσταντικά θρησκευτικά κ.ο.κ;
Γιατί τα Χριστιανόπουλα να εκβιάζονται να καταπίνουν τα «δηλητήρια» της πανθρησκείας;
Γιατί ειδικά τα ορθόδοξα Ελληνόπουλα είναι δεύτερης κατηγορίας πολίτες;
Γιατί να μπολιάζονται με τα νεοταξικά εμβόλια της πανθρησκείας, όταν η ορθόδοξη πίστη γέννησε ήρωες και αγίους και τον ελληνοχριστιανικό πολιτισμό;
Είναι αναρίθμητα τα ερωτήματα. Θα ήταν περιττά, αν δεν εμφανιζόμασταν υποχωρητικοί στα κελεύσματα της παγκοσμιοποίησης.
Μα αναλογούν, λοιπόν, συσπείρωση, πίστη κι αγώνας για να αναχαιτίσουμε τη νεοταξική προέλαση, που επιδιώκει να μας αποσυνδέσει από την Ορθοδοξία, τη Πατρίδα και την Οικογένεια.
Τα «νέα Θρησκευτικά» βιβλία υπηρετούν τα ύπουλα σχέδια της παγκοσμιοποίησης. Παρουσιάζονται απ’ αυτά, μονόπλευρα, θρησκείες ή θρησκευτικές ομάδες και με έντεχνο τρόπο αποκρύπτονται διδασκαλίες τους, που ωθούν στο φανατισμό, το ρατσισμό και το μίσος και έρχονται σε αντίθεση με τα χρηστά ήθη μας, τις παραδόσεις και τον πολιτισμό μας.
Επικαλούμαστε το Σύνταγμα της χώρας μας που ορίζει για τους Ορθόδοξους Χριστιανούς μαθητές να διακατέχονται από την πίστη προς την Πατρίδα και τα γνήσια στοιχεία της Ορθόδοξης Χριστιανικής Παράδοσης.
Εξ’ άλλου, και η Ευρωπαϊκή Σύμβαση δικαιωμάτων του ανθρώπου ρητά ορίζει ότι κάθε Κράτος οφείλει να παρέχει στους μαθητές του Παιδεία σύμφωνη με τις Θρησκευτικές-Φιλοσοφικές πεποιθήσεις των γονέων τους.
Ζητάμε, λοιπόν, άμεσα την απόσυρση των Φακέλων-βιβλίων του μαθήματος των Θρησκευτικών, καθώς και των νέων Προγραμμάτων Σπουδών που οδήγησαν σε αυτά τα τερατουργήματα Φακέλους-βιβλία.
Αρχική Σελίδα | Login | Sitemap | Επικοινωνία |