Loading...
 Start Page

ΑΡ. ΠΡΩΤ. 9102/2-4-2013

ΕΡΩΤΗΣΗ

ΠΡΟΣ

ΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ

Ο θεσμός του γενικού γραμματέα συντονισμού, «η γενική γραμματεία συντονισμού (σ)» συστάθηκε με το ν. 4109/2013 (ΦΕΚ 16 τ. Α΄ 23-01-2013), αποτελεί αυτοτελή επιτελική δημόσια υπηρεσία, υπαγόμενη απευθείας στον πρωθυπουργό, με αποστολή τον συντονισμό των δράσεων για την εφαρμογή του κυβερνητικού έργου και ειδικότερα τον προγραμματισμό, την οργάνωση, την παρακολούθηση, το συντονισμό μεταξύ των υπουργείων, την επίλυση τυχόν διαφωνιών ιδίως αυτών που προκύπτουν λόγω συναρμοδιότητας υπουργείων, τη διασφάλιση της συνεκτικότητας του κυβερνητικού έργου και τον έλεγχο για την εκτέλεσή του, σύμφωνα με τις αποφάσεις των κυβερνητικών οργάνων. Επίσης, στην αποστολή της περιλαμβάνεται και η εποπτεία και προώθηση δράσεων απλούστευσης διαδικασιών, καθώς και η τεκμηρίωση και τήρηση αρχείων.

Η σύστασή της αφενός στοχεύει στον αποτελεσματικό συντονισμό των δημοσίων πολιτικών και στην συνεκτική οργάνωση, εφαρμογή και παρακολούθηση του κυβερνητικού έργου, ενώ αφετέρου εκπληρώνει την υποχρέωση που απορρέει από το μνημόνιο (ν.4046/2012, παράρτημα v_2_aγγ “μou on specific economic policy conditionality”, “to modernize the public administration , ii. Establish a stable structure for inter-ministerial co-ordination” ), τις συστάσεις της ομάδας δράσης για την ελλάδα (tfgr) σχετικά με την ανάγκη δημιουργίας μιας «μόνιμης διοικητικής δομής για τον διυπουργικό συντονισμό», καθώς και τις σχετικές συστάσεις του ΟΟΣΑ για το σύστημα διακυβέρνησης στην Ελλάδα.

Η Γενική Γραμματεία Συντονισμού προκειμένου να καλύψει τις υπηρεσιακές της ανάγκες σε προσωπικό, έχει προβεί σε ανοιχτή πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για πλήρωση θέσεων, με μετάταξη μονίμων υπαλλήλων ή με απόσπαση υπαλλήλων αορίστου χρόνου από το δημόσιο τομέα ή από φορείς του ευρύτερου δημόσιου τομέα που ανήκουν στους φορείς της γενικής κυβέρνησης, ως εξής:

-τριάντα πέντε (35) θέσεις ΠΕ

-τρεις (3) θέσεις ΤΕ

-επτά (7) θέσεις ΔΕ

Οι ενδιαφερόμενοι/ες καλούνται να υποβάλουν δικαιολογητικά μέχρι 26 Μαρτίου 2013 στην Υπηρεσία Διοίκησης της Γενικής Γραμματείας Συντονισμού.

Σύμφωνα με τα ανωτέρω αναφερόμενα, ερωτάται ο κ.  Πρωθυπουργός:

1) Γιατί το χρονικό διάστημα της προκήρυξης είναι τόσο μικρό; Ποιός εισηγήθηκε να γίνει με διαδικασίες fast-track;

2) Γιατί στα δικαιολογητικά ζητείται εκτος των άλλων, να αναφέρονται τα πλήρη στοιχεία των υπηρεσιών διοικητικού ή προσωπικού με πλήρεις τίτλους μέχρι επιπέδου τμήματος;

3) Γιατί στην προκήρυξη δεν αναφέρονται οι αντίστοιχοι κλάδοι και ειδικότητες των υποψήφιων;

4) Γιατί στην προκήρυξη δεν ζητηθήκαν για τα πτυχία αλλοδαπής ισοτιμίες συμφώνα με τα προσόντα και τον υπαλληλικό κώδικα των δημοσίων υπάλληλων καθώς και πιστοποιητικά γλωσσομάθειας, επικυρωμένα ως ο νομός ορίζει;

α)Υπάρχουν κάποιοι που κατέθεσαν τιτλους ΑΕΙ της αλλοδαπής;

β)Γνωρίζατε από πριν το ενδιαφέρον αυτών των υπάλληλων;

Να κατατεθεί κατάλογος όλων όσων έχουν τιτλους αλλοδαπής.

Να κατατεθούν οι τίτλοι αυτοί καθώς και η αντίστοιχη επάρκεια της γλώσσας όπου εδιδάχθη τα μαθήματα αυτού του ΤΕΙ.

Οι τίτλοι σπουδών αποκτήθηκαν ενώ οι συγκεκριμένοι εργάζονταν ή διέμεναν στην Ελλάδα; Θα το διερευνήσετε τούτο το ενδιαφέρον ενδεχόμενο;

5)  Γιατί δεν προκηρύχθηκε το σύνολο των θέσεων, δηλαδή 63 θέσεις  και ειδικότερα του:

Α) Ιδιαίτερου γραφείου Γενικού Γραμματέα;

Β) Της Υπηρεσίας Διοίκησης;

Γ) Της Υπηρεσίας Προγραμματισμού;

Δ) Του γραφείου τεκμηρίωσης και αρχείων;

Ε) Των τομέων;

Οι Νομικοί σας σύμβουλοι έχουν εγκρίνει αυτή την ύποπτη παράλειψη;

6) Έχει στελεχωθεί ήδη η υπηρεσια διοικησης,  έχει ορισθεί προϊστάμενος της,  ποιος και με ποια προσόντα και εάν ναι γιατί δεν αναρτήθηκε ακόμα στο Διαύγεια;

Να κατατεθούν τα τυπικά προσόντα που κατέχει.

7) Έχουν ορισθεί έστω και προσωρινά επικεφαλής των οργανικών μονάδων και εάν ναι ποιοι ειναι. Ο ορισμός τους, τους δίνει το πλεονέκτημα να τοποθετηθούν προϊστάμενοι;

Να κατατεθούν οι υπηρεσιακοί τους φάκελοι και τίτλοι σπουδών.

8) Έχουν μετακινηθεί υπάλληλοι από άλλες υπηρεσίες για προσωρινή στελέχωση της Γ.Γ.Σ και εάν ναι πόσοι, ποιοι και με ποια διαδικασία. Έχουν υποβάλλει  αίτηση μετάταξης ή απόσπασης και εάν θα προτιμηθούν έναντι των υπολοίπων;

Να κατατεθεί πίνακας που να εμφανίζει όλες τις πληροφορίες και τις υπηρεσιακές μεταβολές των εν λόγω υπαλλήλων.

9) Στις θέσεις που προκηρύχτηκαν συμπεριλαμβάνονται και οι θέσεις των προϊσταμένων; εάν όχι για ποιό λόγο;

10) Γιατί ζητήθηκαν 3 θέσεις ΤΕ ενώ στον νόμο αναφερονται 7 θέσεις ΠΕ ή ΤΕ που θα στελεχώσουν το ιδιαίτερο γραφείο και την υπηρεσια διοικησης;

11) Γιατί διαφοροποιούνται τα ουσιαστικά και τυπικά προσόντα των προϊσταμένων;

12) Γιατί δεν προβλέφθηκαν πρόσθετα προσόντα για τους υποψήφιους και συνάφεια των πανεπιστημιακών μεταπτυχιακών & διδακτορικών τίτλων με τα αντικείμενα που θα κληθούν να αναλάβουν;

13) Γιατί  η θέση του Νομικού συνεργάτη καλύπτεται με πρόσληψη δικηγόρου στο εφετείο τουλάχιστον, κάτοχο διδακτορικού διπλώματος της ημεδαπής ή ισότιμο της αλλοδαπής στο δημόσιο δίκαιο και άριστη γνώση μιας των γλωσσών αγγλικής, γαλλικής ή γερμανικής; υπάρχει συγγενικό πρόσωπο επιφανούς και επωνύμου συνεργάτη που θα καλύψει αυτή τη φωτογραφική προκήρυξη;

14) Γιατί για τον προϊστάμενο της υπηρεσίας διοίκησης δεν απαιτείται σύμφωνη γνώμη του υπηρεσιακού συμβουλίου για την επιλογή του;

15) Με ποια διαδικασία θα επιλέγουν και θα κριθούν οι προϊστάμενοι των οργανικών μονάδων μόνιμοι και ΙΔΑΧ;

Θα ακολουθηθεί η διαδικασία που προβλέπεται για όλους τους δημοσίους υπαλλήλους;

Να κατατεθεί η γνώμη των αρμόδιων οργάνων. Ένα όχι γιατι;

16) Γιατί οι προϊστάμενοι δεν αμείβονται συμφώνα με το μισθολόγιο των δημοσίων υπαλλήλων αλλά σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 2 του άρθρου 34 του Π.Δ. 63/2005; ποιες ειναι οι μισθολογικές διαφορές;

17) Γιατί οι προϊστάμενοι δεν προβλέπεται να ειναι μόνο πανεπιστημιακής εκπαίδευσης με αυξημένα προσόντα αλλά  μπορεί να είναι και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης, κατά τις ισχύουσες διατάξεις περί προϊσταμένων;

Υπάρχουν συγκεκριμένα πρόσωπα που θέλετε να φωτογραφίσετε και να τους προσφέρετε το διαβατήριο εισόδου;

18) Πως ειναι δυνατόν οι προϊστάμενοι που ειναι δημόσιοι υπάλληλοι και έχουν μεταταγεί στη Γ.Γ.Σ εάν κριθούν ανεπαρκείς να παύονται των καθηκόντων τους και να επιστρέφουν στην υπηρεσία από την οποία μεταταχτήκαν;

19) Επιτρέπεται από την νομοθεσία και τον υπαλληλικό κώδικα;

Η μετάταξη δεν θεωρείται διορισμός;

Έχει ξανασυμβεί κάτι τέτοιο; Εάν αυτό ισχύσει και δεν αλλάξει, έχετε αντιληφθεί τι  θα συμβεί;

Οι προϊστάμενοι θα ειναι ισόβιοι;

Όταν θα κρίνονται ανεπαρκείς, ο εκάστοτε γενικός θα τοποθετεί τους δικούς του;

Ο ερωτών Βουλευτής

Νίκος Ι. Νικολόπουλος

Πολιτικό Γραφείο Πάτρα:
Διεύθυνση: Μιαούλη 48, Πάτρα
Τηλέφωνο: 2610344700 και 2610344702
 
Επίσημη Ιστοσελίδα Κόμματος:

Ακολουθείστε μας στα Social Media


@ninikolopoulos

© Copyright 2009 - 2024 Νίκος Ι. Νικολόπουλος