Loading...
 Start Page

ΑΡ. ΠΡΩΤ. 9572/862/11-4-2013

ΕΡΩΤΗΣΗ & Α.Κ.Ε.

ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ

ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΝ

ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ

Κοινοποίηση: Οικονομικούς Εισαγγελείς κ.κ. Γρ. Πεπόνη και Σπ. Μουζακίτη

και τον Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης

Σε ολοσέλιδο, λεπτομερές, αναλυτικό και τεκμηριωμένο δημοσίευμά της, η «Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία», της Κυριακής 7 Απριλίου 2013, με τίτλο «Ο «κρυφός» υπουργός των δημοσίων έργων»,αναφέρει τα εξής:

«ΣΤΗ ΣΚΙΑ των προβεβλημένων πολιτικών προσώπων, που διαχειρίζονται την τελευταία 15ετία, ως υπουργοί Δημοσίων Εργων, τα τρισ. ευρώ των δημοσίων έργων και των εργολαβικών αναθέσεων, στο πρώην υπουργείο ΠΕΧΩΔΕ, εν συνεχεία ΥΠΟΜΕΔΙ και τώρα Ανάπτυξης και Υποδομών, υπάρχει διαχρονικά ένα πρόσωπο-«κλειδί», ο οποίος με αλλεπάλληλες ακριβοπληρωμένες συμβάσεις ιδιώτη συμβούλου και ανάθεσης καθηκόντων πρώτης γραμμής, που του υπογράφουν διαδοχικά και αγόγγυστα οι ίδιοι οι εκπρόσωποι της πολιτικής ηγεσίας, «οπλίζεται» με αρμοδιότητες αλλά και αμοιβές «υπερυπουργού»!

Πρόκειται για έναν ιδιώτη μηχανικό άνω των 60 ετών, δηλαδή σε ηλικία συνταξιοδότησης, ο οποίος από πρώην απλός υπάλληλος του υπουργείου ΠΕΧΩΔΕ έχει εκτιναχθεί και καθιερωθεί, από όλες τις κυβερνήσεις, ακριβώς στην κορυφή του υπουργείου Υποδομών. Παραιτήθηκε το 1997-98 από την υπηρεσία του, ενώ στη συνέχεια ανέλαβε καθήκοντα ειδικού συμβούλου του υπουργείου.

Έκτοτε, με πολύ μικρά διαλείμματα ακολουθεί λαμπρή καριέρα ακριβοπληρωμένου ιδιώτη τεχνικού συμβούλου. Συμμετέχει κανονικά, ελέγχει και κατευθύνει τη λειτουργία των υπηρεσιών δημοσίων έργων, ενώ εκπροσωπεί εντός -ακόμη και εκτός- του υπουργείου, σε διαχειριστικές και άλλες επιτροπές, την πολιτική ηγεσία. Ασκεί ουσιαστικό ρόλο σε όλα τα μεγάλα θέματα διαχείρισης των έργων και των πόρων των εγχώριων και ευρωπαϊκών προγραμμάτων χρηματοδότησης. Εχει ιδιαίτερο ρόλο στις συμβάσεις παραχώρησης αλλά και στις διαπραγματεύσεις μεταξύ Δημοσίου και εργολάβων, για τις εργολαβικές αξιώσεις και την επανεκκίνηση των μεγάλων οδικών έργων.

Είναι εντυπωσιακό ότι ο ίδιος ιδιώτης σύμβουλος διορίστηκε από τον Νοέμβριο του 2011, με απόφαση (Αρ. Πρωτ. Δ16γ/488/4/453/Γ-9/11/2011) των τότε

υπουργών Οικονομικών Ευάγγ. Βενιζέλου και Υποδομών Γ. Ραγκούση, και στο Διοικητικό Συμβούλιο της Ανώνυμης Εταιρείας Εκμετάλλευσης και Διαχείρισης Ελληνικών Αυτοκινητοδρόμων, την ΤΕΟ Α.Ε. Έλαβε θέση με αμοιβή, που σχετίζεται με τη λειτουργία των αυτοκινητοδρόμων και τις πολιτικές για τα συστήματα ελέγχου και είσπραξης των διοδίων, που βρίσκονται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος των εργολάβων και τραπεζών, παραχωρησιούχων των έργων. Επόμενος κρίκος της αλυσίδας είναι ότι ο ίδιος τεχνικός σύμβουλος ανέλαβε από τη σημερινή πολιτική ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης,  καθήκοντα «παροχής στοιχείων και υποστήριξης, προς τον ορισθέντα, με απόφαση του πρωθυπουργού, συντονιστή των διαπραγματεύσεων για την επανεκκίνηση των οδικών έργων παραχώρησης, κ Ευθύμιο Βιδάλη».

Υπέρογκες αμοιβές

Μέσα στην πιο βαθιά κρίση της ελληνικής οικονομίας, της φτώχειας, της ανεργίας και των γενναίων περικοπών αποδοχών, διαθεσιμοτήτων και απολύσεων στο ελληνικό Δημόσιο «βγάζουν μάτι» δύο διαδοχικές συμβάσεις, που υπέγραψε το υπουργείο Υποδομών με το συγκεκριμένο ιδιώτη τεχνικό σύμβουλο. Η πρώτη σύμβαση, διάρκειας 14 μηνών, υπογράφηκε τον Σεπτέμβριο του 2011, επί υπουργίας του Γιάννη Ραγκούση με μηνιαία δαπάνη 8.960 ευρώ. Η επόμενη σύμβαση, διάρκειας 24 μηνών, υπογράφεται τον Φεβρουάριο του 2013 από τη σημερινή πολιτική ηγεσία, με μηνιαία δαπάνη 6.150 ευρώ.

Τα επίσημα έγγραφα-ντοκουμέντα των υπουργικών αποφάσεων είναι αποκαλυπτικά τόσο για τις αμοιβές όσο και τις αρμοδιότητες του ανθρώπου-«κλειδιού» των δημοσίων έργων:

- Με απόφαση που υπογράφει ο αναπληρωτής υπουργός Ανάπτυξης και Υποδομών Σταύρος Καλογιάννης στις 28 Φεβρουαρίου 2013 (Αριθμ. Πρωτ. ΕΠΠ/ΜΚ/Φ21/2), ο συγκεκριμένος ιδιώτης τεχνικός σύμβουλος αναλαμβάνει καθήκοντα με σύμβαση διάρκειας 24 μηνών, δηλαδή μέχρι τον Φεβρουάριο του 2015, με μηνιαία αμοιβή 6.150 ευρώ (5.000 ευρώ καθαρή αμοιβή, συν 1.150 ευρώ ΦΠΑ 23%, που βαρύνει το Δημόσιο) και εγκεκριμένη συνολική δαπάνη 147.600 ευρώ. Το κόστος του Δημοσίου για τον τεχνικό σύμβουλο μπορεί να είναι ακόμη μεγαλύτερο, αφού η σύμβαση αναφέρει ότι «δεν περιλαμβάνονται οι δαπάνες μετάβασης παραμονής και επιστροφής στο εξωτερικό, εφ' όσον κριθεί αυτό αναγκαίο ύστερα από εντολή της υπηρεσίας».

Ο κ. Καλογιάννης υπερακοντίζοντας τις εξαθλιωμένες αμοιβές που λαμβάνουν και οι πλέον έμπειροι και υψηλόβαθμοι λειτουργοί της δημόσιας διοίκησης, ξεπερνάει και τον ίδιο τον εαυτό του, ως προς το ύψος της αμοιβής του ιδιώτη τεχνικού συμβούλου, αφού ο ίδιος εισπράττει μηνιαίως ως υπουργός κατά πολύ μικρότερη αμοιβή, 4.100 ευρώ το μήνα. Αντικείμενο της σύμβασης του ιδιώτη τεχνικού συμβούλου είναι η παρακολούθηση των έργων του αυτοκινητοδρόμου Πάτρα - Αθήνα - Θεσσαλονίκη - Εύζωνοι (ΠΑΘΕ) και ιδιαίτερα το έργο που έχει ανατεθεί με σύμβαση παραχώρησης στην κοινοπραξία «Αυτοκινητόδρομοι Αιγαίου» (Hochtief, Ακτωρ, J&Ρ Αβαξ, Vinci ΑΕΓΕΚ, Αθηνά), του τμήματος «Μαλιακός - Κλειδί», το κατασκευαστικό κόστος του οποίου, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η απόφαση, «υπερβαίνει τα 850 εκατομμύρια ευρώ».

Στους λόγους της επιλογής του περιλαμβάνεται η ανάγκη κάλυψης αρμοδιοτήτων που ασκούσε, μέχρι στις 15 Νοεμβρίου 2012, μία ολόκληρη εταιρεία του Δημοσίου, η «Εγνατία Α.Ε.»! Επίσης αναφέρεται ότι για το συγκεκριμένο έργο, στο οποίο έγινε τροποποίηση του τεχνικού αντικειμένου («περικοπή τμήματος της δαπάνης για την κατασκευή της Λωρίδας Εκτακτης Ανάγκης στις σήραγγες Τ1,Τ2,Τ3», δηλαδή στις σήραγγες των Τεμπών) και απαιτούνται μεταβολές στα χρηματοοικονομικά στοιχεία, «είναι αναγκαία η υποβοήθηση της προϊσταμένης αρχής..., καθώς και κατά περίπτωση του αναπληρωτή υπουργού Ανάπτυξης Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων».

Ενδιαφέρον έχει επίσης το γεγονός ότι η δαπάνη της αμοιβής του ιδιώτη τεχνικού συμβούλου, που εγκρίνει το υπουργείο, βαρύνει την πίστωση της σύμβασης παραχώρησης του τμήματος «Μαλιακός - Κλειδί», πράγμα που δημιουργεί ερώτημα, εάν η συγκεκριμένη επιλογή είναι γνωστή και αποδεκτή από τους εργολάβους.

Επιτελική θέση στα συγχρηματοδοτούμενα έργα

«ΝΙΚΗΣΕ» και το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο ο ιδιώτης τεχνικός σύμβουλος για να του αναθέσει το υπουργείο Υποδομών τον Σεπτέμβριο του 2011 (Αρ. Πρωτ. 3095/8/9/2011) επί υπουργίας Γιάννη Ραγκούση, με την υπογραφή του τότε γενικού γραμματέα Δημοσίων Εργων Γιάννη Οικονομίδη, σύμβαση «για την επιτελική παρακολούθηση των συγχρηματοδοτούμενων έργων», διάρκειας 14 μηνών, με μηνιαία αμοιβή 8.960 ευρώ (7.285 ευρώ καθαρή αμοιβή, συν 1.675 ευρώ ΦΠΑ 23%, που βαρύνει το Δημόσιο) και εγκεκριμένη συνολική δαπάνη 125.460 ευρώ.

 Η ανάθεση έγινε με τη γνωστή διαδικασία «κλειστού διαγωνισμού», στην οποία ο καθιερωμένος τεχνικός σύμβουλος του υπουργείου Υποδομών εμφανίζεται ως «εταιρεία». Κατατέθηκαν και αξιολογήθηκαν τρεις προσφορές, μαζί με τη δική του, δεύτερη από άλλον ιδιώτη και τρίτη από το ΕΜΠ/ΕΠΙΣΕΥ.

Η απόφαση ανάθεσης αναφέρει ότι η «η επιτροπή αξιολόγησης εισηγήθηκε ομόφωνα στην αναθέτουσα αρχή την ανάθεση της σύμβασης υπηρεσιών του συγκεκριμένου έργου (των 125.460 ευρώ στον συγκεκριμένο καθιερωμένο τεχνικό σύμβουλο), που υπέβαλε την πλέον συμφέρουσα προσφορά». Ειδικότερα στον άνθρωπο-«κλειδί» των δημοσίων έργων με τη συγκεκριμένη σύμβαση ανατέθηκαν επιτελικά καθήκοντα στην Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης του Επιχειρησιακού Προγράμματος Ενίσχυσης της Προσπελασιμότητας, το οποίο αφορά εκατοντάδες συμβάσεις πολλών δισ. ευρώ για έργα οδικών αξόνων, λιμανιών και αστικών αναπλάσεων.»

   Τα ερωτήματα που προκύπτουν από το παραπάνω δημοσίευμα είναι πολλά και η πολιτική ηγεσία του αρμόδιου Υπουργείου, στο οποίο, όπως φαίνεται από τα πράγματα, «αλωνίζει» ο άνθρωπος-«κλειδί»  των δημοσίων έργων και όλων των υπουργών, πρέπει να δώσει τις δέουσες εξηγήσεις, γιατί δεν είναι δυνατό, μέσα στην πιο βαθιά κρίση της ελληνικής οικονομίας, της φτώχειας και της ανεργίας, να υπάρχει, με την υπογραφή μάλιστα υπουργού μιας κυβέρνησης που υποβάλλει τους Έλληνες πολίτες σε εξαντλητικά μέτρα λιτότητας, τέτοια προκλητική περίπτωση, που, όχι μόνο συνεχίζει απτόητος να γεμίζει το προσωπικό του πορτοφόλι, αλλά εξακολουθεί ν’ αποτελεί τον άνθρωπο-«κλειδί» των «εθνικών εργολάβων», στους οποίους στρώνει το χαλί για νέες μεγάλες «αρπακτές» στις Συμβάσεις Παραχώρησης και στ’ άλλα μεγάλα αναπτυξιακά έργα, όπου τοποθετείται ως «Σύμβουλος»…

    Ανατρέχοντας στις αποφάσεις που αναφέρει το δημοσίευμα, διαπιστώσαμε ότι ο «Σύμβουλος» όλων των υπουργών  και  «κρυφός» υπουργός των δημοσίων έργων», που αναφέρει η «Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία», στο πρόσωπο του οποίου όλοι οι υπουργοί των δημοσίων έργων ανακαλύπτουν τον «κατάλληλο άνθρωπο», τον άνθρωπο-«κλειδί» για τη διαχείριση τεράστιων, αλλά και ζωτικών, εντελώς συμπτωματικά, συμβάσεων για τα συμφέροντα των  «εθνικών εργολάβων», είναι ο Μεταλλειολόγος Μηχανικός Σαράντης Παντελιάς. Ο κ. Παντελιάς, πέραν από τη σωρεία συμβάσεων  «Συμβούλου», όπως αναφέρει το δημοσίευμα της «Κυριακάτικης Ελευθεροτυπίας», που του έχουν ανατεθεί από τότε που παραιτήθηκε από υπάλληλος του ΥΠΕΧΩΔΕ, έχει διορισθεί τον Νοέμβριο του 2011, με απόφαση (Αρ. Πρωτ. Δ16γ/488/4/453/Γ-9/11/2011) των τότε υπουργών Οικονομικών Ευάγγ. Βενιζέλου και Υποδομών Γ. Ραγκούση και στο Διοικητικό Συμβούλιο της Ανώνυμης Εταιρείας Εκμετάλλευσης και Διαχείρισης Ελληνικών Αυτοκινητοδρόμων, την ΤΕΟ Α.Ε. Έλαβε θέση με αμοιβή, που σχετίζεται με τη λειτουργία των αυτοκινητοδρόμων και τις πολιτικές για τα συστήματα ελέγχου και είσπραξης των διοδίων, που βρίσκονται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος των εργολάβων και τραπεζών, παραχωρησιούχων των έργων.

Όπως προκύπτει από «ΕΚΘΕΣΗ ΕΛΕΓΧΟΥ» (του Ιουλίου 2012) του Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης κ. Ρακιντζή, που διενεργήθηκε, μετά από καταγγελίες, στην ΤΕΟ Α.Ε., η διαχείριση των διοδίων(Σύστημα τηλεδιοδίων (ETC – TEO PASS), Αυτοματοποιημένο σύστημα είσπραξης διοδίων (MTC) στους Σ.Δ., Λειτουργία – Τεχνική υποστήριξη του Κέντρου Ελέγχου των Σ.Δ. (SCADA), Λειτουργία του Σ.Δ. Ακτίου), γίνεται από δυο εταιρίες, την BEE TECH A.E. και την QFREE SYSTEMS INTERNASIONAL HELLAS S.A., οι οποίες από το 2003 και εντεύθεν εγκαταστάθηκαν ως ανάδοχοι. Όπως αναφέρεται στην «ΕΚΘΕΣΗ ΕΛΕΓΧΟΥ», σε όλες τις περιπτώσεις (πλην αυτής που αφορούσε την υποστήριξη του αυτοματοποιημένου ταμειακού συστήματος είσπραξης διοδίων‐Manual Toll Collection‐MTC) ο ανάδοχος εγκαταστάθηκε χωρίς διαγωνισμό, κατά παράβαση των διατάξεων του π.δ. 60/2007 και των προγενεστέρων αυτού. Η BEE TECH A.E. και η QFREE INTERNATIONAL HELLAS SA έχουν σχέση μητρικής με θυγατρική εταιρεία (σύμφωνα με τα αναφερόμενα στην«ΕΚΘΕΣΗ ΕΛΕΓΧΟΥ») και διοικούνται από Διοικητικά Συμβούλια που έχουν ακριβώς την ίδια σύνθεση…Το συνολικό ποσό – συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ- το οποίο εισπάχθηκεν από τις εν λόγω εταιρίες για τις συμβάσεις τους με την ΤΕΟ Α.Ε. ανέρχεται για τα έτη 2007-2011 στα 18.150.000 ευρώ, ενώ οι πληρωμές που έγιναν από την Τ.Ε.Ο. Α.Ε. προς τις εταιρείες αυτές και τις κοινοπραξίες τους με την ΤΕΟ για την περίοδο 20042010 ανέρχονται στα 30.594.000 ευρώ. Από τα στοιχεία που περιλαμβάνονται στην «ΕΚΘΕΣΗ ΕΛΕΓΧΟΥ» προκύπτει, ότι η Τ.Ε.Ο. Α.Ε. κατέβαλε, κατά την περίοδο 20062010, κατά μέσον όρο ετησίως για την διαχείριση του συστήματος είσπραξης διοδίων στις εταιρείες BEE TECH και Q FREE 4,28 κατομμύρια ευρώ πλέον ΦΠΑ, όταν οι εταιρείες αυτές είχαν συμβόλαια με την Τ.Ε.Ο. Α.Ε., 1,64 εκατομμύρια ευρώ ετησίως (μη συνυπολογιζομένης της σύμβασης της κοινοπραξίας ΤΕΟ‐Q FREE). Από την σύγκριση αυτών των ποσών προκύπτει μέση ετήσια δαπάνη 2,21 εκατομμύρια ευρώ, η οποία διενεργείται εκτός συμβάσεων. Με δεδομένες τις παραπάνω αρμοδιότητες του κ. Παντελιά, που αναφέρονται στο διορισμό του στη θέση του στην ΤΕΟ,  είναι ερευνητέο ποιος είναι ο ρόλος του τόσο στη σύναψη των συμβάσεων, όσο και στην ανανέωσή τους, καθώς και στην παραπάνω πληρωμή ποσών εκτός συμβάσεων. Πρέπει να υπογραμμίσουμε στο σημείο αυτό, ότι τα έσοδα της ΤΕΟ Α.Ε. έχουν συρρικνωθεί δραματικά, μετά την ανάληψη από το 2007 (όλων πλην δύο) των διοδίων από τους παραχωρησιούχους των μεγάλων οδικών έργων, και στην Εταιρεία έχει παραμείνει η διαχείριση μόνο των σταθμών διοδίων Μαλγάρων και Ακτίου.

Πέραν, βέβαια, των όσων αναφέρονται για τις συμβάσεις των παραπάνω εταιριών με την ΤΕΟ Α.Ε., η «ΕΚΘΕΣΗ ΕΛΕΓΧΟΥ» του κ. Ρακιντζή διαπιστώνει, ότι γίνονται «τέρατα και σημεία» στην ΤΕΟ Α.Ε. Συγκεκριμένα αναφέρονται αργομισθίες, υποαπασχόληση προσωπικού, αυθαίρετη χρήση  κυκλοφοριακών συνδέσεων με το εθνικό οδικό δίκτυο, ενώ τρεις Διευθύνσεις της Εταιρείας λειτουργούν χωρίς προϊσταμένους. Ακόμη, ότι η Εταιρεία, αν και απασχολεί δικηγόρο ως Νομικό Σύμβουλο, προσέλαβε και δεύτερο δικηγόρο για μόνιμη απασχόληση, χωρίς να αιτιολογείται με οποιονδήποτε τρόπο η αναγκαιότητα της συγκεκριμένης πρόσληψης. Επιπλέον, η Εταιρεία προσφεύγει τακτικά σε εξωτερικούς δικηγόρους, χωρίς κριτήρια ανάθεσης των υποθέσεων και χωρίς να αιτιολογείται κάθε φορά η αναγκαιότητα της συγκεκριμένης ενέργειας. Κάνει εντύπωση η αθρόα ανάθεση υποθέσεων σε στενό συγγενικό πρόσωπο του Νομικού Συμβούλου, το οποίο κατά το ελεγχόμενο διάστημα 20072011 έχει λάβει από την Εταιρεία συνολικές αμοιβές 292.638,87€.(!!!) Επίσης, η «ΕΚΘΕΣΗ ΕΛΕΓΧΟΥ» του κ. Ρακιντζή διαπιστώνει μεγάλη ευχέρεια της Εταιρείας σε πάσης φύσεως πρόσθετες αμοιβές του προσωπικού (επιδόματα, υπερωρίες, έκτακτες παροχές, δαπάνες κινητής τηλεφωνίας, αποζημιώσεις μετακινήσεων εκτός έδρας, αμειβόμενες επιτροπές), οι οποίες επιβάρυναν σημαντικά τη δαπάνη μισθοδοσίας, έκδοση Υπουργικών Αποφάσεων εκτός των ορίων της εξουσιοδότησης που παρέχει η διάταξη του άρθρου 4 παρ. 4 του ν. 2938/2001, ανάθεση έργων και προμηθειών εκτός του πλαισίου της κείμενης νομοθεσίας, παράνομες επιχορηγήσεις και πληρωμές και άλλα πολλά. Δεν γνωρίζουμε τι έπραξαν οι αρμόδιοι υπουργοί για όλη αυτή την κακοδιαχείριση, αλλά φρονούμε, ότι σε κάθε περίπτωση πρέπει να επέμβει η Δικαιοσύνη.

ΚΑΤΟΠΙΝ ΤΩΝ ΑΝΩΤΕΡΩ ΕΡΩΤΩΝΤΑΙ  ΟΙ ΑΡΜΟΔΙΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ:

1)Ποια είναι η δύναμη που καταφέρνει επί τόσα χρόνια να ανατίθενται στον κ. Παντελιά, από τόσους υπουργούς, όλων των κυβερνήσεων από το 1998 που παραιτήθηκε από υπάλληλος του ΥΠΕΧΩΔΕ, τέτοιες σκανδαλώδεις συμβάσεις;

Να κατατεθούν όλες οι συμβάσεις που ανατέθηκαν από της παραιτήσεώς του στον κ. Παντελιά, μαζί με τις αντίστοιχες αποφάσεις.

2) Πως συμβαίνει ο κ. Παντελιάς να βρίσκεται την κατάλληλη ώρα, στο κατάλληλο πόστο σε συμβάσεις ζωτικής σημασίας για τα συμφέροντα των «εθνικών εργολάβων»; Δεν έχουν ακούσει τίποτα για τις στενές σχέσεις του κ. Παντελιά με μεγαλο-μέτοχο και μεγαλο-στέλεχος των «εθνικών εργολάβων»; Η πιάτσα «βοά» και αυτοί δεν έχουν ακούσει τίποτα;

3) Πως είναι δυνατό, μετά τα παραπάνω, να ανατίθενται στον κ. Παντελιά  καθήκοντα «παροχής στοιχείων και υποστήριξης, προς τον ορισθέντα, με απόφαση του πρωθυπουργού, συντονιστή των διαπραγματεύσεων για την επανεκκίνηση των οδικών έργων παραχώρησης, κ Ευθύμιο Βιδάλη»; Με εισηγήσεις του κ. Παντελιά θα λύσουν το πρόβλημα της επανεκκίνησης των έργων των Αυτοκινητοδρόμων και με αυτές δίνουν τις τεράστιες αποζημιώσεις στους Παραχωρησιούχους των έργων; Έτσι αντιλαμβάνονται τη διαχείριση του δημόσιου χρήματος; Δεν έχουν καταλάβει τίποτα για το ρόλο του κ. Παντελιά τόσα χρόνια;

Να κατατεθεί κάθε εισήγηση ή στοιχείο που προέρχεται από τον κ. Παντελιά σχετικά με το θέμα αυτό.

4) Ποιος είναι ο ρόλος του κ. Παντελιά, όσον αφορά τις συμβάσεις της ΤΕΟ Α.Ε. με τις εταιρίες BEE TECH A.E. και η QFREE INTERNATIONAL HELLAS SA, τόσο στη σύναψη των συμβάσεων, όσο και στην ανανέωσή τους, καθώς και στην παραπάνω πληρωμή ποσών εκτός συμβάσεων, που αναφέρεται στην «ΕΚΘΕΣΗ ΕΛΕΓΧΟΥ» του κ. Ρακιντζή; Εξακολουθεί ο κ. Παντελιάς να είναι και σήμερα στην ΤΕΟ Α.Ε. και ποια είναι η θέση του και τα καθήκοντά του, καθώς και οι μηνιαίες αποδοχές του;

Να κατατεθεί κάθε σχετικό έγγραφο ή στοιχείο.

5) Ποιοι είναι αυτοί που απαρτίζουν τα Δ.Σ. των παραπάνω εταιριών BEE TECH A.E. και  QFREE INTERNATIONAL HELLAS SA, που, όπως αναφέρει η «ΕΚΘΕΣΗ ΕΛΕΓΧΟΥ» του κ. Ρακιντζή, είναι οι ίδιοι και για τις δυο εταιρίες; Θα συνεχιστεί η επέκταση των συμβάσεών τους, που στοιχίζουν τόσα λεφτά στην ΤΕΟ Α.Ε ή θα γίνει σχετικός ανοικτός διαγωνισμός; Θα υιοθετηθούν οι προτάσεις Επιτροπής υπό τον Αντιπρύτανη του Οικονομικού Πανεπιστημίου, που πρότεινε να διερευνηθεί η δυνατότητα κάλυψης μέρους των 21 θέσεων λειτουργίας του συστήματος SCADA, αλλά και των 19 θέσεων λειτουργίας του Σ.Δ. Ακτίου από πλεονάζον προσωπικό της Εταιρείας, θέσεις τις οποίες μέχρι σήμερα παρέχει στην Τ.Ε.Ο. Α.Ε. η εταιρεία BEETECH με μηνιαίο κόστος 116.500€ ;

6) Τι ενέργειες έχουν γίνει μετά την παραλαβή της «ΕΚΘΕΣΗ ΕΛΕΓΧΟΥ» του κ. Ρακιντζή; Έχουν προβεί σε ενέργειες, για να σταματήσει το πάρτι της κακοδιαχείρισης στην ΤΕΟ Α.Ε ή έχουν  ασκήσει πειθαρχικούς ελέγχους; Έχουν παραπέμψει την «ΕΚΘΕΣΗ ΕΛΕΓΧΟΥ» του κ. Ρακιντζή στη Δικαιοσύνη ή τους Οικονομικούς Εισαγγελείς; Αν όχι, γιατί;

Να κατατεθεί κάθε σχετικό στοιχείο ή έγγραφο.

Ο καταθέσας Βουλευτής

 Νίκος Ι. Νικολόπουλος

Πολιτικό Γραφείο Πάτρα:
Διεύθυνση: Μιαούλη 48, Πάτρα
Τηλέφωνο: 2610344700 και 2610344702
 
Επίσημη Ιστοσελίδα Κόμματος:

Ακολουθείστε μας στα Social Media


@ninikolopoulos

© Copyright 2009 - 2024 Νίκος Ι. Νικολόπουλος