Loading...
 Start Page

Αθηνα 02-05-2023

 

Προς 

Υπηρεσιακή Υπουργό Εσωτερικών    

Κυρία υπουργέ,

Σχεδόν πρώτο μέλημα της παρούσας Κυβέρνησης του Κυριάκου Μητσοτάκη ήταν να νομοθετήσει, σχετικά με τα θέματα διεξαγωγής των εκλογών. Τούτο δεν είναι απλά περίεργο, αλλά απολύτως ύποπτο, δεδομένου του γεγονότος ότι με αντίστοιχα θέματα (ήτοι, θέματα σχετικά την διεξαγωγή των εκλογών), όλες οι Κυβερνήσεις ασχολούνται (εάν ασχοληθούν και δεν τα διατηρήσουν ακριβώς ως είχαν όταν ανέλαβαν), αφού παρέλθει το ήμισυ της  τετραετούς θητείας τους.

Η εν λόγω κυβέρνηση λοιπόν νομοθέτησε έναν εντελώς νέο τρόπο διεξαγωγής εκλογών, ο οποίος, όπως προκύπτει από την απλή ανάγνωση του άρθρου 30 του νόμου 4648/2019 επαφίεται απολύτως στην διακριτική ευχέρεια ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ του Υπουργού Εσωτερικών. Με άλλα λόγια του παρέχει ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ δικαιώματα επί του τρόπου διεξαγωγής των εκλογών. Προφανώς βέβαια, ουδείς στην Κυβέρνηση έλαβε σοβαρά υπόψιν τού ότι αυτό δημιουργεί, κατ’ αναλογίαν και ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ευθύνες, τόσο στον ίδιο τον υπουργό Εσωτερικών, όσο και στην ιεραρχία έως και του τελευταίου αρμοδίου υπαλλήλου του Υπουργείου. 

Οι δε ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΕΥΘΥΝΕΣ, θα πρέπει να ληφθεί υπόψιν ότι στο δικαιικό σύστημα της χώρας μας είναι τόσο ποινικές,όσο και αστικές.

Το άρθρο 30 του νόμου 4648/2019 λοιπόν και όρισε τα εξής ως προς την υποβολή υποψηφιοτήτων, μεταφέροντας το σύνολο των ευθυνών ως προς τον τρόπο διεξαγωγής των εκλογών, στον εκάστοτε Υπουργό και την υπαλληλική ιεραρχία:

"Το άρθρο 33 του π.δ. 26/2012 αντικαθίσταται ως εξής:

«Άρθρο 33

Παροχή πρόσβασης στην ηλεκτρονική πύλη καταχώρησης υποψηφίων

  1. Κάθε κόμμα, συνασπισμός συνεργαζόμενων κομμάτων, συνδυασμός ανεξάρτητων υποψηφίων, καθώς και μεμονωμένοι υποψήφιοι που συμμετέχουν στις εκλογές, λαμβάνουν ειδικό όνομα χρήστη και κωδικό πρόσβασης στην ηλεκτρονική πύλη δήλωσης υποψηφιοτήτων.
  2. Εναλλακτικά, ως όνομα χρήστη και κωδικός πρόσβασης μπορούν να χρησιμοποιηθούν και οι αντίστοιχοι που έχουν τα κόμματα, οι συνασπισμοί συνεργαζόμενων, οι συνασπισμοί ανεξαρτήτων και οι μεμονωμένοι υποψήφιοι για την πρόσβαση στα πληροφοριακά συστήματα της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων.
  3. Το ανωτέρω ζεύγος όνομα χρήστη και κωδικού πρόσβασης και η χρήση της εφαρμογής δήλωσης υποψηφιοτήτων δεσμεύουν τους φορείς της παραγράφου 1, καθώς και τους μεμονωμένους υποψηφίους για κάθε νόμιμη συνέπεια.
  4. Με απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών μπορεί να ρυθμίζεται κάθε αναγκαία τεχνική λεπτομέρεια για την ηλεκτρονική πύλη δήλωσης υποψηφιοτήτων. Με απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών καθορίζεται ο χρόνος έναρξης λειτουργίας της ηλεκτρονικής πύλης δήλωσης υποψηφιοτήτων.
  5. Από τη δημοσίευση του παρόντος και μέχρι την έκδοση της υπουργικής απόφασης της παραγράφου 4 που καθορίζει τον χρόνο έναρξης λειτουργίας, οι δηλώσεις των υποψηφίων κατατίθενται από τα κόμματα, συνασπισμούς συνεργαζόμενων κομμάτων, συνδυασμούς ανεξάρτητων υποψηφίων, καθώς και μεμονωμένους υποψήφιους, σε έντυπη μορφή, στον Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, με αυτοπρόσωπη παρουσία των αρμοδίων για την κατάρτιση του συνδυασμού οργάνων, δικαστικό επιμελητή ή διά πληρεξουσίου εκπροσώπου, με τα στοιχεία που ορίζονται στο άρθρο 34.».

Από τα ανωτέρω καθίσταται λοιπόν σαφές ότι το πως, το πότε και το εντός ποιάς προθεσμίας λαμβάνει χώρα ηυποβολή υποψηφιοτήτων, λαμβάνει χώρα "με απόφαση του υπουργού Εσωτερικών" κατά τρόπο πρωτοφανή για Ευρωπαϊκό κράτος, το οποίο διέπεται από το ευρωπαϊκό νομικό πλαίσιο και ειδικότερα την ΕΣΔΑ.

Εσείς προσωπικά ως Υπουργός, είστε υπεύθυνη κατά τα ανωτέρω, για την έκδοση και της εξής ανακοίνωσης:

«…Εξαιτίας της μεγάλης πίεσης που δέχτηκε το ηλεκτρονικό σύστημα υποβολής των υποψηφιοτήτων κατά τη λήξη της προθεσμίας και δεδομένου ότι αυτή είναι η πρώτη φορά λειτουργίας του, το Υπουργείο Εσωτερικών θα δώσει τη δυνατότητα στους υποψήφιους συνδυασμούς που εκκίνησαν τη διαδικασία εμπρόθεσμα αλλά δεν κατάφεραν να την ολοκληρώσουν, να το πράξουν έως το απόγευμα της 30ης Απριλίου και ώρα 4 μ.μ….»

Με αυτή την ανακοίνωση ισχυρίζεστε ουσιαστικά ότι,τέσσερα χρόνια μετά την νομοθετική πρόβλεψη, είχατε πίεση χρόνου και γι’ αυτό μας προκαλέσατε τεράστια υλική, οικονομική, ηθική και προσωπική ζημία γιατί «κράσσαρε» το σύστημα αυτό από την ουδαμόθεν αποδειχθείσα και αποδεικνυόμενη «μεγάλη πίεση».

Εντούτοις, αυτή την «πίεση» είχατε καθήκον και υποχρέωση να είχατε δοκιμάσει, αντιμετωπίσει και εξουδετερώσει με σειρά δοκιμαστικών προσπαθειών επίμία ολόκληρη τετραετία.

Στην ανακοίνωσή σας παραλείπετε να παρουσιάσετε:

1) το «πιεσόμετρο» το οποίο χρησιμοποιήσατε και είχατε τα καταστροφικά για 21 πολιτικούς σχεδιασμούς αποτελέσματα, (ήτοι με ποιο εργαλείο υπολογίστηκε η πίεση που δέχθηκε το ηλεκτρονικό σύστημα)

2) αποδείξεις ότι πράγματι το "ηλεκτρονικό σύστημα δέχθηκε «μεγάλη πίεση».

3) αποδείξεις ότι το ηλεκτρονικό σύστημα δέχθηκε μεγάλη πίεση ΚΑΤΑ ΤΗ ΛΗΞΗ της προθεσμίας,

4) γιατί ήταν η ΠΡΩΤΗ φορά λειτουργίας του ηλεκτρονικού συστήματος, δεδομένου του γεγονότος ότι ο νέος νόμος ισχύει εδώ και τέσσερα χρόνια ; Σε αυτό το χρονικό διάστημα ο μέσος συνετός υπάλληλος θα είχε κάνει περίπου 40-50 δοκιμές του ηλεκτρονικού συστήματος, ώστε στις ασφυκτικές προθεσμίες που έπρεπε να λειτουργήσει, να ανταπεξέλθει πλήρως έως και στην τελευταία λεπτομέρεια, στο τελευταίο δευτερόλεπτο.

Είστε επομένως υποχρεωμένη να παραδώσετε στοιχείακαι αποδείξεις ότι έλαβαν χώρα αυτές οι δοκιμές καθώς και ότι οι τελευταίες εξ αυτών (όχι απλώς και μόνον η τελευταία) είχαν ΑΡΙΣΤΑ αποτελέσματα.

Τούτο δε διότι, είχατε την δυνατότητα σε περίπτωση πραγματικής (και όχι προσχηματικής, όπως εν προκειμένω) αδυναμίας ανταπόκρισης του ηλεκτρονικού συστήματος στην δήθεν μεγάλη πίεση, να διεξάγετε την διαδικασία των εκλογών με το παλαιό, δοκιμασμένο χειροκίνητο σύστημα, όπως ευχερώς μπορούν αποδειχθούν τα πάντα με φυσικό τρόο, ήτοι με επιδόσεις δικαστικών επιμελητών κλπ.

Η κυβέρνηση την οποία ασμένως υπηρετείτε δεν ήταν καθόλου ανυποψίαστη για τα «ηλεκτρονικά συστήματα», αλλά με πολλούς τρόπους, επίμονα και συστηματικά προσπαθούσε όχι απλά να δημιουργήσει,αλλά να ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ την εικόνα ενός απόλυτα σύγχρονου, ηλεκτρονικά οργανωμένου κράτους, επίτευγμα (όπως τόνισε εκατοντάδες φορές) του αρμόδιου υπουργού Πιερρακάκη.

Και ο πλέον ανόητος πιά πολίτης στη Ζουαζιλάνδη, θεωρούσε την Ελλάδα ένα κράτος με άριστο ηλεκτρονικά οργανωμένο συστημα διοίκησης. Εννοώ πριν την καταστροφική απόδειξη των ψεμμάτων με το τραγικό σιδηδρομικό δυστύχημα των Τεμπών.

Το αργότερο τότε έπρεπε να είχε το Υπουργείο Εσωτερικών αποφασίσει ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ δοκιμαστικές εκλογικές διαδικασίες με 500 και πλέον Κόμματα ως υποψήφια, ώστε να μην έχουμε τα καταστροφικά αποτελέσματα τα οποία ομολογείτε και τα αποδίδετε με αναπόδεικτο τρόπο σε «μεγάλη πίεση», στην ώρα της «λήξης της προθεσμίας» ,στην «πρώτη φορά λειτουργίας του συστήματος» και σε λοιπές δικαιολογίες, προκειμένου να καλύψετε τον αποκλεισμό κομμάτων που είναι βέβαιο ότι θα αποσπούσαν σημαντικό αριθμό ψήφων από το χώρο στον οποίο κινείται το κυβερνόν Κόμμα. 

Αντίθετα το "σύστημα" άντεξε στην έγκριση άλλων υποψηφιοτήτων κομμάτων που πιθαναλογείταιότι θα αποσπάσουν ψήφους από το κόμμα της αξιωματικής Αντιπολίτευσης.

Με την ανακοίνωσή σας αυτή, καθώς και με την εν γένει στάση του Υπουργείου Εσωτερικων ΟΜΟΛΟΓΕΙΤΕ την ύπαρξη, σύμφωνα με τα προαναφερόμενα ποινικών και αστικών ευθυνών για την τεράστια υλική, οικονομική,ηθική προσωπική ζημία που προξενήσατε με την μη έγκριση των υποψηφιοτήτων.

Αναζητήσαμε και δεν βρήκαμε να έχει λάβει χώρα διεξαγωγή ούτε μιας δοκιμαστικής προσπάθειας.

Καλείστε με την παρούσα να μας χορηγήσετε,προκειμένου να προασπίσουμε τα δικαιώματά μας, όπως το Σύνταγμα, η ΕΣΔΑ και ο νόμος ορίζειμ πλήρη στοιχεία για την λειτουργία του ηλεκτρονικού συστήματος και ιδιαίτερα:

1) εάν έγινε έστω μία δοκιμαστική εκλογική διαδικασία;

2) με ποιόν ακριβώς τρόπο προέκυψε και εσείς το ισχυρίζεστε ότι η αστεία για πολιτισμένο κράτος υποβολή μερικών δεκάδων υποψηφιοτήτων από Κόμματα είναι «μεγάλη» πίεση;

3) ποιός ακριβώς και ποιό ακριβώς «πιεσόμετρο»χρησιμοποίησε; 

(ήτοι με ποιο εργαλείο υπολογίστηκε η πίεση που δέχθηκε το ηλεκτρονικό σύστημα)

4 ) για ποιόν λόγο, αφού παραβιάσατε τις προθεσμίες «για το καλό μας», η καλή σας πρόθεση αποδείχθηκε παγίδα για μας δεδομένου ότι μας «ξεμοναχιάσατε» μετά τη λήξη της προθεσμίας και μακριά από τα μάτια άλλων, όπου και μας αναφέρατε ότι με ευθύνη μας δεν μπήκαμε στο εκτός λειτουργίας ηλεκτρονικό σύστημα;

5) ποιός ακριβώς υπάλληλος και πριν και μετά την λήξη και παράταση της προθεσμίας ήταν εντεταλμένος σας για κάθε ένα απο τα αποκλεισθέντα Κόμματα;

6) δεδομένου ότι ένας εκλογικός αντιπρόσωπος παραδίδει τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας, (όσο χρονικό διάστημα και εάν έχει παρέλθει η προθεσμία και δεν έχει δικαίωμα να ισχυρισθεί ότι «κράσσαρε» το πνευματικό του σύστημα και οι αντοχές του, γιατί δεν είχατε ορίσει ατομικά υπεύθυνους να ολοκληρώσουν αυτή την διαδικασία, που λάμβανε χώρα «για πρώτη φορά»;

7) γιατί δεν ορίσατε, όπως θα έπραττε ο μέσος συνετόςάνθρωπος, λήξη της προθεσμίας υποβολής ηλεκτρονικών υποψηφιοτήτων ΠΡΙΝ την λήξη της κανονικής προθεσμίας, ώστε, σε περίπτωση διαπίστωσης «μεγάλης πίεσης» και «κατάρρευσης» ή «προβλήματος»στο σύστημα, να υπάρχει χρονική προθεσμία λειτουργίας του παλαιού συστήματος υποβολής υποψηφιοτήτων;

8) ποιος σας έδωσε, εάν σας έδωσε. εντολή να πράξετε όλα τα προαναφερόμενα τα οποία -κατ’ αποτέλεσμα - προβλέψιμο ευχερώς - μας κατέστρεψαν υλικά, οικονομικά, ηθικά και προσωπικά;

 9) Για ποιον λόγο δεν ανακοινώσατε παράταση της προθεσμίας της υποβολής των υποψηφιοτήτων προγενέστερα της λήξης αυτού, όταν είχαμε ενημερώσει τόσο στο Υπουργείο όσο και στον Άρειο Πάγο ήδη από το απόγευμα του Σαββάτου και περί ώρα 18:00 για τα προβλήματα που αντιμετωπίζαμε για την χρήση της πλατφόρμας;

 

Κυρία Υπουργέ τέλος οι ΕΛΛΗΝΕΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ σας παρακαλούμε με τον θεσμικό σας ρόλο να συνδράμετε ώστε να πάψει να ισχύει η ρατσιστική επιταγή της ποσόστωσης με βάση την διάκριση του φύλου.

 

Κυρία Υπουργέ ο πρόεδρος των «Ελλήνων Χριστιανοδημοκρατών» θα προβεί σε καταγγελία και στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Δικαιωμάτων του Ανθρώπου, προκειμένου να ελεγχθεί με ποιον τρόπο μπορεί η ποσόστωση ανδρών και γυναικών στα ψηφοδέλτια, να αντιβαίνει τον αντιρατσιστικό νόμο που ρητά και κατηγορηματικά αποκλείει τη χρήση του φύλου σε οποιανδήποτε περίπτωση, προβλέποντας μάλιστα βαριές ποινές φυλάκισης. 

Κυρία Υπουργέ είναι η δεν είναι η ποσόστωση ανδρών – γυναικών που επέβαλε η Κυβερνητική πλειοψηφία , μια βαθιά ρατσιστική αντίληψη, αφού ούτε καν προβλέπει ποσόστωση 50 -50%.

 

 Το  αναφέρουμε αυτό, παρ’ ότι εμείς στα ψηφοδέλτια μας -όπως φαίνεται από την πλατφόρμα, είχαμε συμπεριλάβει γυναίκες πάνω από το ποσοστό που επέβαλε ο εκλογικός νόμος.

 

  Κυρία Υπουργέ επί πολλά χρόνια οι  «Έλληνες Χριστιανοδημοκράτες» ζητούσαμε επίμονα να μην υπάρχει ποσόστωση που μάλιστα θίγει τις γυναίκες αντί να τις προστατεύει, ενώ παράλληλα θίγει την ισότητα , την ισοπολιτεία και την αξιοπρέπεια. Κάτι που η Κυβέρνηση Μητσοτάκη δεν προέβλεψε σε κάποια από τις τελευταίες τροπολογίες.

 

 

 

Μετά τιμής 

Ο πρόεδρος Νίκος Νικολόπουλος 

 

Ο αντιπρόεδρος Λεωνίδας Στάμος

 

Ο γενικός γραμματέας Γεώργιος Κοντός

Πολιτικό Γραφείο Πάτρα:
Διεύθυνση: Μιαούλη 48, Πάτρα
Τηλέφωνο: 2610344700 και 2610344702
 
Επίσημη Ιστοσελίδα Κόμματος:

Ακολουθείστε μας στα Social Media


@ninikolopoulos

© Copyright 2009 - 2024 Νίκος Ι. Νικολόπουλος