Loading...
 Start Page

ΠΡΟΣ

ΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ

ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ

ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ

--------------

1.Έντονες και οργίλες ήταν οι αντιδράσεις της συντριπτικής πλειοψηφίας των υποψηφίων και των γονέων, στο άκουσμα των φετινών βάσεων εισαγωγής στα ΑΕΙ και ΑΤΕΙ της χώρας, από τις οποίες προέκυψε ότι για τους μουσουλμάνους υποψηφίους ισχύουν άλλα μέτρα και άλλα κριτήρια εισαγωγής απ’ ότι για τους χριστιανούς υποψηφίους.

2.Δημοσιεύθηκε ότι για τους Έλληνες μουσουλμάνους μαθητές οι βάσεις εισαγωγής σε δημοφιλείς σχολές ήταν πολύ κάτω από το 10 και χαρακτηριστικά αυτοί εισήχθησαν στην ΝΟΜΙΚΗ ΘΡΑΚΗΣ με βαθμό 6,3, στην ΝΟΜΙΚΗ ΑΘΗΝΑΣ με βαθμό 7,8, στην ΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ με βαθμό 6,9 στο ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ με βαθμό 6,3, στο ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΑΤΡΑΣ με βαθμό 4,8, στο ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΡΗΤΗΣ με βαθμό 3,4, στην ΚΤΗΝΙΑΤPΙΚΗ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ με βαθμό 6,1 κλπ., ενώ ακόμη και για σχολές, όπως οι ΙΑΤΡΙΚΕΣ, μουσουλμάνοι μαθητές εισήχθησαν με βαθμό περίπου 11, όταν μη μουσουλμάνοι υποψήφιοι δεν εισήχθησαν στις παραπάνω σχολές ακόμη και με βαθμό κοντά στο 19, ενώ υπήρξε περίπτωση εισαγωγής σε ΤΕΙ με βαθμό 1,5, κατά κατάφωρη παραβίαση του Συντάγματος και της αρχών της αξιοκρατίας και της ισότητας μεταξύ όλων των ελλήνων πολιτών.

3.Εμπνευστής της διάκρισης από το ελληνικό κράτος και το εκπαιδευτικό σύστημα, με βάση το θρήσκευμα, μεταξύ των μουσουλμάνων και μη μαθητών, υπήρξε ο Γ. Παπανδρέου, με την έγκριση της «αριστερής προοδευτικής διανόησης». Εφ’ όσον μάλιστα οι κατ’ επάγγελμα «αριστεροί προοδευτικοί» συγκατένευσαν, ποτέ δεν τέθηκε στον δημόσιο διάλογο στη χώρα αυτή, από τα αριστερόστροφα ΜΜΕ και την αριστερόστροφη ακαδημαϊκή κοινότητα:

-ζήτημα διάκρισης με βάση την θρησκεία,

-ζήτημα δημοσιοποίησης θρησκευτικών πεποιθήσεων,

-ζήτημα ανθρωπίνων δικαιωμάτων,

-ζήτημα παραβίασης ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων και βέβαια

-ζήτημα ισότητας και αξιοκρατίας.

4.Οι ίδιοι δήθεν ευαίσθητοι προοδευτικοί, στο πρόσφατο παρελθόν της περιόδου Σημίτη, κόπτονταν  για τα ίδια θέματα με βαθυστόχαστες αναλύσεις περί ανθρωπίνων δικαιωμάτων, ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων και σκοταδισμού, καταφέρονταν με πύρινα άρθρα αλλά και με χυδαίες εκφράσεις (περίπτωση του υπουργού του ΠΑΣΟΚ Σηφουνάκη) εναντίον του Μακαριστού Αρχιεπισκόπου Χριστόδουλου, όταν αυτός, κόντρα στο ρεύμα των ψευτοπροοδευτικών, αγωνιζόταν για την προαιρετική αναγραφή του θρησκεύματος στις ταυτότητες και κατά της αποθρησκειοποίησης της ελληνικής κοινωνίας. Η δήθεν ευαίσθητη Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, μάλιστα, είχε προθύμως επιληφθεί και είχε κρίνει ότι το θρήσκευμα ανήκει στα ευαίσθητα δεδομένα και ως εκ τούτου δεν πρέπει να αναγράφεται σε δημόσια έγγραφα ενώ και ο νυν Υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, με την πύρινη αρθρογραφία του, υποστήριζε την αντισυνταγματικότητα της προαιρετικής αναγραφής του θρησκεύματος στις ταυτότητες.

5.Δείγμα απόλυτο της απύθμενης υποκρισίας όλων των δήθεν ευαίσθητων δημοκρατών της αριστεράς είναι βέβαια η σημερινή ένοχη και εκκωφαντική σιωπή τους στο θέμα της εισαγωγής μουσουλμάνων μαθητών στα Πανεπιστήμια, αφού όχι μόνο το θρήσκευμα αναγράφεται σε δημόσια έγγραφα, αλλά πολύ περισσότερο οι υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας είναι υποχρεωμένες να επιβεβαιώνουν το θρήσκευμα ελλήνων πολιτών, και μάλιστα μαθητών, προκειμένου να τους κατατάξουν στην ειδική κατηγορία, για να εισαχθούν προνομιακά στα ΑΕΙ και τα ΑΤΕΙ.

6.Το ερώτημα είναι αμείλικτο: Γιατί άραγε δύο μέτρα και δύο σταθμά και γιατί αυτή η επιλεκτική ευαισθησία από τους μονοπωλούντες την δημοκρατικότητα και τα ανθρώπινα δικαιώματα αριστερούς;

Πού είναι τα πύρινα άρθρα τους, πού είναι οι νομικές και πολιτικές τους θεωρίες στην περίπτωση αυτή;

Γιατί η δήθεν προοδευτικότητά τους εκδηλώνεται μόνο όταν είναι να υποστηρίξουν οτιδήποτε υπονομεύει την θρησκευτικότητα και τις παραδόσεις του λαού μας;

7.Σε συνθήκες μάλιστα ακραίας κοινωνικής έντασης, έντονης απαξίωσης των κρατικών θεσμών και αποσάθρωσης του κοινωνικού ιστού, λόγω των οικονομικών μέτρων και της οικονομικής εξαθλίωσης πολύ μεγάλης μερίδας των Ελλήνων πολιτών, οι μεγάλες διαφορές στις βάσεις εισαγωγής, με κριτήριο τις θρησκευτικές πεποιθήσεις, θέτουν σε ακόμη μεγαλύτερο κίνδυνο την κοινωνική συνοχή και την κοινωνική ειρήνη και στρέφουν ομάδες πολιτών τη μία κατά της άλλης, πράγμα που εύκολα οποιοσδήποτε μπορεί να αντιληφθεί, μετά από μία ολιγόλεπτη επίσκεψη σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Εκεί θα συναντήσει κανείς από εκρήξεις κοινωνικού θυμού, εξυβριστικά μηνύματα και οργίλες αντιδράσεις μαθητών και γονέων κατά της Πολιτείας μέχρι περιπτώσεις γονέων που δηλώνουν ότι πρόθυμοι να εξισλαμισθούν προκειμένου τα παιδιά τους να εισαχθούν σε  σχολή υψηλού κύρους.

Επειδή η διατήρηση αυτής της νομικής πρόβλεψης του Γ. Παπανδρέου στις σημερινές συνθήκες προκαλεί εκρήξεις κοινωνικού θυμού, οργίλες αντιδράσεις μαθητών και γονέων και συμβάλλει στην επαύξηση της κοινωνικής έντασης.

Επειδή από νομικής πλευράς, η ύπαρξη ειδικής κατηγορίας μαθητών, που εισάγονται στα Πανεπιστήμια με θρησκευτική αναφορά, έρχεται οπωσδήποτε σε κατάφωρη σύγκρουση με την αρχή της ισότητας την οποία καθιερώνει το Σύνταγμα και τις διεθνείς συμβάσεις προστασίας των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.

Επειδή δεν έχει περάσει πολύς καιρός από τότε που επώνυμοι δήθεν προοδευτικοί καταφέρονταν ακόμη και με χυδαίο τρόπο εναντίον του μακαριστού Αρχιεπισκόπου Χριστόδουλου, υποστηρίζοντας ότι η προαιρετική αναγραφή του θρησκεύματος στις ταυτότητες, που εκείνος ένθερμα υποστήριζε, παραβιάζει τα ανθρώπινα δικαιώματα και τα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα.

Επειδή η ευαίσθητη Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων είχε κρίνει την περίοδο Σημίτη, ότι το θρήσκευμα ανήκει στα ευαίσθητα δεδομένα και ως εκ τούτου δεν πρέπει να αναγράφεται σε δημόσια έγγραφα

Επειδή ο ερωτώμενος Υπουργός  Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, με πύρινη αρθρογραφία την περίοδο Σημίτη υποστήριζε την αντισυνταγματικότητα της προαιρετικής αναγραφής του θρησκεύματος στις ταυτότητες. .

Επειδή δείγμα της απύθμενης υποκρισίας κάποιων δήθεν ευαίσθητων δημοκρατών της Αριστεράς αλλά και της κατά τα άλλα ευαίσθητης Αρχής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων είναι η σημερινή ένοχη και εκκωφαντική σιωπή τους, αφού για την εισαγωγή των μουσουλμάνων στα Πανεπιστήμια όχι μόνο το θρήσκευμα αναγράφεται σε δημόσια έγγραφα, αλλά πολύ περισσότερο οι αρχές του κράτους, δηλαδή το Υπουργείο Παιδείας, είναι υποχρεωμένο να επιβεβαιώνει το θρήσκευμα των μαθητών, προκειμένου να τους κατατάξει στην ειδική κατηγορία, για να εισαχθούν στα ΑΕΙ και τα ΑΤΕΙ.

ΕΡΩΤΑΣΘΕ

1.Ποιά είναι η άποψη του Πρωθυπουργού για το ζήτημα αυτό;

2.Σκοπεύει η Κυβέρνηση και ο Υπουργός Παιδείας να θέσει το ζήτημα του τρόπου της εισαγωγής των Μουσουλμάνων μαθητών σε δημόσιο διάλογο, στη βάση της διασφάλισης της αξιοκρατίας στην πρόσβαση των μαθητών στην ανώτερη εκπαίδευση, ώστε να μην παρατηρούνται φαινόμενα εισαγωγής μαθητών στα Ελληνικά  με τόσο χαμηλή βαθμολογία;

3.Ποιά είναι η άποψη του  Υπουργού  Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, ο οποίος υποστήριζε την αντισυνταγματικότητα της προαιρετικής αναγραφής του θρησκεύματος στις ταυτότητες, στο ζήτημα αυτό; Δεν είναι όμοιο το ζήτημα και στην περίπτωση αυτή, αφού όχι μόνο το θρήσκευμα αναγράφεται σε δημόσια έγγραφα, αλλά πολύ περισσότερο οι αρχές του κράτους, δηλαδή το Υπουργείο Παιδείας, είναι υποχρεωμένο να επιβεβαιώνει το θρήσκευμα ελλήνων πολιτών, και μάλιστα μαθητών, προκειμένου να τους κατατάξει στην ειδική κατηγορία, για να εισαχθούν προνομιακά στα ΑΕΙ και τα ΑΤΕΙ;

4.Έχει σκοπό ο Υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης να επιδείξει ανάλογη ευαισθησία;

5.Παραβιάζονται κατά την άποψη του Υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, ως συνταγματολόγου, οι αρχές της ισότητας και της αξιοκρατίας στην πρόσβαση των μαθητών στην ανώτερη εκπαίδευση; Τίθεται ζήτημα διάκρισης με βάση την θρησκεία, ζήτημα δημοσιοποίησης θρησκευτικών πεποιθήσεων, ζήτημα ανθρωπίνων δικαιωμάτων και ζήτημα παραβίασης ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων;

6.Πού είναι εξαφανισμένη η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, η οποία είχε κρίνει την περίοδο Σημίτη ότι το θρήσκευμα ανήκει στα ευαίσθητα δεδομένα και ως εκ τούτου δεν πρέπει να αναγράφεται σε δημόσια έγγραφα; Θα την κινητοποιήσει ο Υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, λόγω και παρελθούσας ευαισθησίας, αλλά και οι λοιποί ερωτώμενοι Υπουργοί λόγω αρμοδιότητας;

 Ο ερωτών Βουλευτής Αχαΐας

Εκλεγείς με το ψηφοδέλτιο της ΝΔ

Νίκος Ι. Νικολόπουλος

Πολιτικό Γραφείο Πάτρα:
Διεύθυνση: Μιαούλη 48, Πάτρα
Τηλέφωνο: 2610344700 και 2610344702
 
Επίσημη Ιστοσελίδα Κόμματος:

Ακολουθείστε μας στα Social Media


@ninikolopoulos

© Copyright 2009 - 2024 Νίκος Ι. Νικολόπουλος