Loading...
 Start Page

Προς τον Υπουργό:
• Προστασίας του Πολίτη

Το δόγμα της αποτροπής των μεταναστών να φθάνουν ανεμπόδιστα στο λιμάνι της Πάτρας μέσω της παράνομης διακίνησης, φαίνεται ότι υιοθετεί σε συστηματική βάση, μέσω συγκεκριμένου επιχειρησιακού σχεδίου, το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, σύμφωνα και με δημοσιεύματα του τοπικού Τύπου. Αναντίρρητα το μεγάλο ζήτημα για το λιμάνι της Πάτρας είναι να ανακοπεί η απρόσκοπτη μέχρι σήμερα ροή των μεταναστών και η συσσώρευσή τους στην πόλη και δη στην παραλιακή ζώνη. Ωστόσο, έλεγχοι σε κομβικά σημεία πραγματοποιούνται μέχρι σήμερα, όμως αυτό δεν οδήγησε σε δραστικό περιορισμό της παρουσίας των παράνομα διακινούμενων μεταναστών στην αχαϊκή πρωτεύουσα.
«Εάν οι έλεγχοι γίνουν συστηματικά και αφορούν τα σημεία κλειδιά όπου σταθμεύουν οι οδηγοί των φορτηγών ή τα διόδια όπου υπάρχει και κάμερα τότε να δεχθούμε πώς πρέπει να αναμένουμε θεαματικότερα αποτελέσματα. Αν παραμείνουν τα πράγματα ως έχουν τότε κάθε σχετική εξαγγελία είναι κενή περιεχομένου και οι λιμενικοί θα κληθούν για μια ακόμη φορά να βγάλουν το φίδι από την τρύπα», δήλωσαν στον τοπικό Τύπο οι λιμενικοί της Πάτρας.
«Από τον Ασπρόπυργο μέχρι και το Ρίο υπάρχουν δεκάδες σημεία όπου οι μετανάστες μπαίνουν μέσα στα φορτηγά είτε με συνυπευθυνότητα του οδηγού είτε ακούσια. Στα Μέγαρα, στο Κιάτο, στην Ακράτα, στο Αίγιο και στο Ρίο, οι οδηγοί φορτηγών Διεθνών Μεταφορών αναγκάζονται να σταματήσουν για διανυκτέρευση, τροφή και για να βάλουν καύσιμα. Εκεί οι μετανάστες, καθοδηγούμενοι, έχουν άπειρες δυνατότητες να μπουν στα φορτηγά και να φθάσουν στην Πάτρα ανεμπόδιστοι. Και όταν φθάσουν τελικά στο λιμάνι της Πάτρας, κάποιοι θα περάσουν», δήλωσε το μέλος της Διοίκησης στην Ομοσπονδία Λιμενικών Υπαλλήλων Αντώνης Μπακόπουλος.
«Από εκεί και μετά η μαζική εισβολή μεταναστών σε όλη τη ζώνη που εκτείνεται από την Κανελλοπούλου μέχρι την Όθωνος-Αμαλίας και από την Ακτή Δυμαίων μέχρι το ύψος της Παπαφλέσσα οδηγεί στο συμπέρασμα πως οι έλεγχοι είναι σποραδικοί. Αν υπάρξουν διαφορετικά δείγματα γραφής και οι έλεγχοι επεκταθούν τόσο στο εθνικό οδικό δίκτυο όσο και στους σταθμούς των Υπεραστικών ΚΤΕΛ, στον ΟΣΕ κτλ, τότε μόνο μπορούμε να αισιοδοξούμε», δήλωσε ο ίδιος.
Συμπερασματικά η αποτροπή της ροής των αλλοδαπών πριν φθάσουν στην Πάτρα δεν αποτελεί εύκολη υπόθεση παρά το ότι έχουν υπάρξει κατά καιρούς σημαντικές επιτυχίες. Προϋπόθεση είναι να υπάρξει σχέδιο και ενίσχυση των δυνάμεων που θα επιφορτισθούν με επιπλέον καθήκοντα ελέγχου.

Κατόπιν των ανωτέρω, ερωτάται ο κ. Υπουργός:
• Διεξάγονται έλεγχοι στα ανωτέρω σημεία του εθνικού οδικού δικτύου; Με τι συχνότητα και τι αποτελέσματα; Αν ναι,. Θα ενισχυθούν οι έλεγχοι, με ποιον τρόπο και πότε; Αν όχι, γιατί δεν διεξάγονται;
• Διεξάγονται έλεγχοι στους υπεραστικούς σταθμούς ΚΤΕΛ, ΟΣΕ κι αλλού; Με τι συχνότητα και με τι αποτελέσματα μέχρι σήμερα; Αν ναι, θα ενισχυθούν οι έλεγχοι, με ποιον τρόπο και πότε; Αν όχι, γιατί δεν διεξάγονται;
Ο Ερωτών Βουλευτής

Νίκος Ι. Νικολόπουλος

 

Πολιτικό Γραφείο Πάτρα:
Διεύθυνση: Μιαούλη 48, Πάτρα
Τηλέφωνο: 2610344700 και 2610344702
 
Επίσημη Ιστοσελίδα Κόμματος:

Ακολουθείστε μας στα Social Media


@ninikolopoulos

© Copyright 2009 - 2024 Νίκος Ι. Νικολόπουλος