Λίστα αντικειμένων
Η έλλειψη πλατφόρμας, όπου θα καταγράφεται, το σύνολο των τηλεοπτικών διαφημίσεων, αποτελεί το αντικείμενο ερώτησης του Προέδρου του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος Ελλάδος και ανεξάρτητου βουλευτή Νίκου Νικολόπουλου προς τον Υπουργό Ψηφιακής Πολιτικής και Ενημέρωσης Νίκο Παππά.
Δηκτικά, ο ανεξάρτητος βουλευτής υπενθυμίζει την κυβερνητική δέσμευση που θα έλυνε το πρόβλημα της τιμολόγησης της διαφήμισης, η οποία δεν έχει υλοποιηθεί ακόμη.
Ειδικότερα, ο Νίκος Νικολόπουλος αναφέρει ότι στις 9/8/2017 ψηφίστηκε ο σχετικός νόμος που προέβλεπε πως από 1/9/2018 κάθε συναλλαγή θα καταγράφεται από τους συμμετέχοντες στο ηλεκτρονικό σύστημα διάθεσης τηλεοπτικού χρόνου.
Η 1η Σεπτεμβρίου έχει παρέλθει και η κυβέρνηση, που θα πάτασσε τη διαπλοκή μέσω της πλατφόρμας διαφήμισης, ποιεί την νήσσαν.
Την ίδια στιγμή, που υποτίθεται ότι υπάρχει και λειτουργεί απευθείας τιμολόγηση της διαφήμισης από τον διαφημιζόμενο, κανένας δεν μπορεί να καταλάβει πώς γίνεται να αγοράζει ένα κανάλι τηλεοπτικό πρόγραμμα από συνδεδεμένες εταιρείες διαφημιστικών ομίλων που έχουν μεγάλους πελάτες και μάλιστα σε «αλμυρές» τιμές.
Τα ερωτήματα του Χριστιανοδημοκράτη βουλευτή προς τον Νίκο Παππά είναι τα ακόλουθα:
- Γιατί η πλατφόρμα καταγραφής των διαφημιστικών καταχωρήσεων βρίσκεται ακόμη σε «αχρηστία»; Πότε, τελικά, θα λειτουργήσει;
- Πώς γίνεται να αγοράζει ένα κανάλι τηλεοπτικό πρόγραμμα από συνδεδεμένες εταιρείες διαφημιστικών ομίλων που έχουν μεγάλους πελάτες και μάλιστα σε «αλμυρές» τιμές;
Αρχική Σελίδα | Login | Sitemap | Επικοινωνία |