Λίστα αντικειμένων
Αρ.Πρωτ. 3314/13-11-2018
Ερώτηση
προς τον Υπουργό Υγείας
Τραγική είναι πλέον η κατάσταση με το τηλεφωνικό κέντρο του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου του Ρίου στην Πάτρα. Η αναμονή στο τηλέφωνο για ραντεβού μπορεί να προκαλέσει νευρικό κλονισμό ακόμη και στον πιο ψύχραιμο άνθρωπο που βρίσκεται στην άλλη άκρη της γραμμής, καθώς μπορεί να περιμένει ακόμη και μισάωρο προκειμένου να βρεθεί κάποιος να δώσει απόκριση, ή ακόμη χειρότερα, να μην βρεθεί και να χρειαστεί να κλείσει το τηλέφωνο εξαντλημένος.
Μάλιστα αυτή η κατάσταση γίνεται ακόμη πιο τραγική αν λάβουμε υπόψιν το γεγονός ότι στην άλλη άκρη της γραμμής που δεν δίνει σήμα... ζωής, βρίσκονται άνθρωποι μεγάλης ηλικίας ή και ασθενείς από περιοχές που είναι σε μεγάλη απόσταση από την Πάτρα, όπως π.χ. στα Ιόνια νησιά, που προσπαθούν να επικοινωνήσουν για ένα ραντεβού αναζητώντας εις μάτην κατανόηση από το σύστημα δημόσιας υγείας εν έτει 2018.
Όπως μαθαίνουμε το θέμα έχει προκαλέσει έντονες διαμαρτυρίες από την πλευρά των πολιτών, καθώς αντί να αμβλύνεται το πρόβλημα, συνεχώς εντείνεται και καμία λύση δεν διαφαίνεται στον ορίζοντα. Μάλιστα, όπως λένε οι πληροφορίες, πέφτουν βροχή τα τηλέφωνα στο γραφείο προστασίας δικαιωμάτων ληπτών υπηρεσιών υγείας για το θέμα ενώ οι απαντήσεις που λαμβάνουν οι πολίτες είναι άκρως ενδιαφέρουσες σχετικά με την κατάσταση των ελληνικών νοσοκομείων.
Από το εν λόγω γραφείο λοιπόν ενημερώνουν ότι τα παράπονα για το τηλεφωνικό κέντρο βρίσκονται στην κορυφή της λίστας των πολιτών που επικοινωνούν με το γραφείο, με τα αδέσποτα και τις επιθέσεις σε ασθενείς και συνοδούς, να ακολουθούν.
Η πιο ενδιαφέρουσα πληροφορία ωστόσο έχει να κάνει με το λόγο για τον οποίο το τηλεφωνικό κέντρο είναι της Ιώβειας υπομονής. Το κέντρο λοιπόν, μας καταγγέλλουν, στήθηκε με προδιαγραφές που αντιστοιχούσαν σε εκτιμώμενο αριθμό ενδιαφερομένων ασθενών που είναι κατά πολύ μικρότερος του υπάρχοντος, τείνει δε να αγγίξει το μισό! Με λίγα λόγια σε ένα τόσο μεγάλο νοσοκομείο, στην τρίτη μεγαλύτερη πόλη της χώρας που καλύπτει μια πολύ ευρεία περιοχή, σχεδιάστηκε το τηλεφωνικό κέντρο με λάθος προδιαγραφές.
Επειδή, έφθασαν οι συμπατριώτες Ζακυνθινοί να λένε «Για να κλείσεις ραντεβού, ίσως να είναι προτιμότερο να πάρει το πλοίο π.χ. από τη Ζάκυνθο, και να πας στο νοσοκομείο!»
Κατόπιν όλων τούτων καλείσθε να απαντήσετε:
- Για ποιο λόγο, ενώ έχει διαπιστωθεί εδώ και πολύ καιρό το πολύ μεγάλο πρόβλημα με το τηλεφωνικό κέντρο του νοσοκομείου, δεν αναλαμβάνει η διοίκηση να αλλάξει το καθεστώς εκσυγχρονίζοντάς το;
- Πότε θα προχωρήσετε σε αντικατάσταση του υπάρχοντος τηλεφωνικού κέντρου που αδυνατεί να εξυπηρετεί τον όγκο των καθημερινών κλήσεων;
- Ισχύει η πληροφορία πως ακόμα και εάν αλλάξει το τηλεοπτικό κέντρο δεν θα αλλάξει η ταλαιπωρία αφού ένα από τα μεγάλα προβλήματα, το μεγαλύτερο, επί της ουσίας, είναι η έλλειψη προσωπικού;
Ο Ερωτών Βουλευτής
Νίκος Ι. Νικολόπουλος
Πρόεδρος Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος Ελλάδος
Αρχική Σελίδα | Login | Sitemap | Επικοινωνία |