Loading...
 Start Page

Α.Π. 2778/152/19-01-18

Ερώτηση και ΑΚΕ προς τον Υπουργό

Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων

Χωρίς αμφιβολία η καθυστέρηση στην απονομή Δικαιοσύνης είναι στις σοβαρές υποθέσεις ισοδύναμη με εγκληματική συγκάλυψη και διαχρονικά συμπορευόμαστε με όσες φωνές ζητούν ταχεία απονομή δικαιοσύνης, και μάλιστα με το φως της δημοσιότητας στραμμένο, ώστε να εμπεδωθεί το αίσθημα ασφαλείας στον αδύναμο οικονομικά και από πλευράς "μέσων" πολίτη.

Η επιλεκτική ταχύτητα ,δηλαδή σε ορισμένες υποθέσεις η ταχύτητα να είναι μεγάλη και οφειλόμενη και σε άλλες να είναι ταχύτητα χελώνας είναι χειρότερη και από τη γενική καθυστέρηση καθώς δημιουργεί υπόνοιες μεροληψίας, υπόνοιες επιρροής, εν τέλει υπόνοιες χρηματισμού και υπόνοιες κυριαρχίας του εγκληματικού λευκού κολάρου ή του υποκόσμου.

Ενδεικτικά σας θέτω προ των εξής υποθέσεων:

1.Χωρίς αμφιβολία, η σύμβαση 994/2005 του τρίτου τμήματος του Προαστιακού Σιδηροδρόμου (ΣΚΑ - Τρεις Γέφυρες - Αθήνα - Πειραιάς), που ο ΟΣΕ ανέθεσε, ουσιαστικά με απευθείας ανάθεση, στις 26 Απριλίου 2005 σε κοινοπραξία των «εθνικών εργολάβων» (Siemens AG - ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ - ΤΕΡΝΑ Α.Ε.) με τίμημα 160 εκατ. ευρώ, διεκδικεί χωρίς αντίπαλο βραβείο διαπλοκής, υπερβάσεων, κατασπατάλησης εθνικών και ευρωπαϊκών πόρων, αλλά και δικαστικής βραδυπορίας. Για να καταλάβει κανείς το μέγεθος του σκανδάλου, αρκεί να επισημάνουμε, ότι η προθεσμία του έργου ήταν μόλις οκτώ(8) μήνες(!!!) και το έργο δεν έχει ακόμη ολοκληρωθεί μέχρι και σήμερα, που έχουν παρέλθει δεκατρία(13) ολόκληρα χρόνια από την ανάθεσή του(!!!)

Το «πέρα-δώθε» της σχετικής δικογραφίας, μεταξύ Πρωτοδικείου, Εφετείου και ανακριτικών γραφείων, άρχισε το 2004 και διήρκεσε δεκατέσσερα (14) ολόκληρα χρόνια(!!!), ενώ το τεράστιο αυτό σκάνδαλο απασχόλησε το 2010 και την Εξεταστική Επιτροπή της Βουλής για την υπόθεση της Siemens, ενώπιον της οποίας κατέθεσαν αποκαλυπτικά στοιχεία τα στελέχη του ΟΣΕ κ. Δημ. Καραπάνος και Εμμ. Παναγιώτου, εισπράττοντας, σε μια προσπάθεια φίμωσής τους και εκφοβισμού τους, αγωγές εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ από εμπλεκόμενους υπουργούς και από τον βασικό κατηγορούμενο από την πλευρά του ΟΣΕ.

Οφείλω να τονίσω ιδιαιτέρως, ότι, αν δεν βρισκόταν η σημερινή Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου Κυρία Ξένη Δημητρίου, η οποία, ως αρμόδια Εισαγγελέας Εφετών, δεν έκανε δεκτή δυο(2) φορές την πρόταση του 2ου Ειδικού Ανακριτή κ. Δημ. Οικονόμου για αρχειοθέτηση της δικογραφίας, τότε το μεγάλο αυτό σκάνδαλο θα είχε ενταφιαστεί…

Κατά τις πληροφορίες η υπόθεση αυτή βρίσκεται ακόμα στο στάδιο υποβολής πρότασης του Εισαγγελέα.

2. Ο έγκριτος δημοσιογράφος Γιάννης Σουλιώτης τον Φεβρουάριο του 2016 είχε δημοσιεύσει στην "ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ" ρεπορτάζ σύμφωνα με το οποίο η Οικονομική Αστυνομία εισέβαλε σε εταιρεία ανακύκλωσης του Ασπροπύργου, και παραπέμφθηκε για κακουργηματική απάτη ο ιδιοκτήτης της .σχετική με προϊόντα μαϊμού η προϊόντα για ανακύκλωση.

Αποκαλύφθηκε ότι η ίδια εταιρεία είχε εμπλακεί στην υπόθεση εξαφάνισης χρυσού ,τον οποίο έπρεπε να μεταφέρει η Ολυμπιακή Αεροπορία το 2003 για λογαριασμό αγοράστριας εταιρείας .Την διεκπεραίωση της μεταφοράς είχε αναλάβει η εταιρεία αυτή του Ασπροπύργου ,αλλά το φορτίο, που ήταν πολύτιμα μέταλλα αξίας εκατομμυρίων ευρώ δεν έφτασε ποτέ στην αγοράστρια αμερικάνικη εταιρεία PM Recovery Inc

Όπως γράφει ο δημοσιογράφος: "Η όλη μεθόδευση περί δήθεν απώλειας των εμπορευμάτων ολοκληρώθηκε με μοναδικό σκοπό την εξαπάτηση της Ολυμπιακής Αεροπορίας, ότι δήθεν απωλέσθησαν με ευθύνη της εμπορεύματα αξίας" και αυτό διαπιστώθηκε και από το βούλευμα της Δικαιοσύνης.

Μέχρι σήμερα ουδείς γνωρίζει αν βρέθηκαν τα 46 κιλά χρυσού και τα 146 κιλά πλατίνας που χάθηκαν και αν η υπόθεση αυτή, η οποία συνέβαλε στην απαξίωση της Ολυμπιακής εξιχνιάσθηκε .

Κατά το ρεπορτάζ ο ιδιοκτήτης στον οποίο εισέβαλε η Αστυνομία και τον παρέπεμψε για κακούργημα, δηλαδή ο ίδιος που ανέλαβε την συσκευασία και μεταφορά των πολυτίμων μετάλλων τα χαρακτήρισε όλα μυθεύματα.

3. Στην Πάτρα φέρεται ότι το 2014 δικαστική λειτουργός αυτοκτόνησε στα πλαίσια έρευνας για έκδοση σκανδαλωδών δικαστικών αποφάσεων ή καθυστερήσεων και παράλληλης δράσης τοκογλυφικού κυκλώματος

Επειδή δεν είναι μυθεύματα η εκποίηση της Ολυμπιακής Αεροπορίας αντί πινακίου φακής σε επιχειρηματία που διέλυσε την ελληνική οικονομία και ο λαός υποφέρει από Μνημόνια.

Επειδή δεν είναι μυθεύματα η λεηλασία του ΟΣΕ και η εκποίησή του αντί επίσης πινακίου φακής,

Επειδή και στις περιπτώσεις αυτές εμφανίζεται η ύπαρξη εταιρειών στον Παναμά με τεράστια ποσά

Επειδή τα παραδικαστικά κυκλώματα είναι γεγονός αδιαμφισβήτητο στην Ελλάδα και πρέπει να αποτελούν αντικείμενο κοινοβουλευτικού ελέγχου

ΕΡΩΤΑΣΘΕ :

1. Ποια είναι χρονολογικά η πορεία της πρώτης υπόθεσης του ΟΣΕ και σε ποιό σημείο βρίσκεται σήμερα, μήπως εξεδόθη ήδη το βούλευμα του Συμβουλίου Εφετών Αθηνών για το μεγάλο σκάνδαλο της σύμβασης 994/2005 του Προαστιακού Σιδηροδρόμου, μετά την εισαγγελική πρόταση που εισηγείται να παραπεμφθούν σε δίκη με κακουργηματικές κατηγορίες οι πρωταγωνιστές του σκανδάλου από τον ΟΣΕ και οι «εθνικοί εργολάβοι» σαν ηθικοί αυτουργοί;

2. Ποια είναι χρονολογικά η πορεία της δεύτερης υπόθεσης, απώλειας πολυτίμων μετάλλων με επιβάρυνση της Ολυμπιακής Αεροπορίας και σε ποιό σημείο βρίσκεται σήμερα;

3. Έκλεισε και με ποιό τρόπο ο φάκελος θανάτου της δικαστικής λειτουργού που φέρεται να έπεσε από μπαλκόνι 7ου ορόφου το 2014 στην Πάτρα;

Ο Ερωτών Βουλευτής

Νίκος Ι. Νικολόπουλος

Πρόεδρος Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος Ελλάδος

Πολιτικό Γραφείο Πάτρα:
Διεύθυνση: Μιαούλη 48, Πάτρα
Τηλέφωνο: 2610344700 και 2610344702
 
Επίσημη Ιστοσελίδα Κόμματος:

Ακολουθείστε μας στα Social Media


@ninikolopoulos

© Copyright 2009 - 2024 Νίκος Ι. Νικολόπουλος