Loading...
 Start Page

Αρ.πρωτ.1157/03-09-2018

Ερώτηση προς τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών

Οι δύο μελέτες που ανατέθηκαν για το εμπορικό τμήμα του λιμένα της Πάτρας, με απόφαση του Χρήστου Σπίρτζη, αποτελούν το πρώτο βήμα για να δημοπρατηθεί το έργο. Στην Κυβέρνηση επικρατεί αισιοδοξία ότι θα εξασφαλιστεί η χρηματοδότησή του από την ΕΕ. Ένα κρίσιμο ζήτημα για την πόλη και το λιμάνι θα είναι να συνδυαστεί, στον ίδιο φάκελο με το εμπορικό τμήμα και το έργο διέλευσης της νέας σιδηροδρομικής γραμμής μέσα από την Πάτρα.

Με απόφαση του Χρ. Σπίρτζη, ανατέθηκε στο γραφείο μελετών «Εταιρεία βιομηχανικών και αναπτυξιακών μελετών ΕΒΙΑΜΕΠΕ» η υποβοήθηση της διεύθυνσης Λιμενικών Υποδομών στην επικαιροποίηση της οικονομοτεχνικής μελέτης και στην προετοιμασία του φακέλου μεγάλου έργου και του φακέλου κρατικών ενισχύσεων, στο πλαίσιο της κατασκευής των έργων υποδομών του εμπορικού τμήματος του λιμένα Πατρών.

Η προσφορά της μειοδότριας εταιρίας κρίθηκε πλήρης και η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη, καθώς ανήλθε στο ποσό των 71.400 ευρώ, πλέον ΦΠΑ 24%, με μέση τεκμαρτή έκπτωση 16,00% (δηλαδή, συνολικά 88.536 ευρώ). Η εκπόνηση της οικονομοτεχνικής μελέτης για τα μεγάλα έργα, αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για τη συγχρηματοδότηση του έργου από τα ταμεία της ΕΕ.

Επίσης, με άλλη απόφαση του υπουργού Υποδομών ανατέθηκε στο γραφείο «ΤΡΙΤΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ Ε.Π.Ε.–ΑΔΚ ΑΡΩΝΗΣΔΡΕΤΤΑΣ-ΚΑΡΛΑΥΤΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΑΕ» η μελέτη για την «υποβοήθηση της διεύθυνσης Λιμενικών Υποδομών στην αναγκαία επικαιροποίηση των τεχνικών μελετών και στην ανασύνταξη των τευχών δημοπράτησης, στο πλαίσιο της κατασκευής των έργων υποδομών του εμπορικού τμήματος του λιμένα Πατρών». Η προσφορά της μειοδότριας κρίθηκε πλήρης και η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη, καθώς ανήλθε στο ποσό των 110.500 ευρώ, πλέον ΦΠΑ 24%, με μέση τεκμαρτή έκπτωση 15,00% (δηλαδή, συνολικά 137.020 ευρώ). Σύμφωνα με το αρμόδιο υπουργείο, η εκπόνηση των δύο μελετών αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για τη δημοπράτηση του προβλεπόμενου έργου στο λιμάνι της Πάτρας εκτιμώμενου προϋπολογισμού 130.000.000 ευρώ.

«Το εμπορικό τμήμα ήταν και παραμένει ένα επίμονο αίτημα του ΟΛΠΑ. Εντάσσεται στον στρατηγικό του σχεδιασμό και μαζί με τη νέα σιδηροδρομική γραμμή και το υγροποιημένο φυσικό αέριο ολοκληρώνουν ένα κεντρικό πυρήνα βασικών υποδομών, οι οποίες μπορούν να εντάξουν το λιμάνι σε μια φάση ισχυρής ανάπτυξης» δήλωσε στην εφημερίδα «Πελοπόννησος», ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Νίκος Κοντοές.

Κατόπιν τούτων ερωτάσθε:

1ον Ποιες ενέργειες έχετε κάνει για να χρηματοδοτηθούν από την Ε.Ε. τα έργα υποδομής του εμπορικού τμήματος, του λιμένα της Πάτρας;

2ον Πότε θα παραδοθούν οι δύο μελέτες που ανατέθηκαν για το πιο πάνω έργο;

3ον Ποιο το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης του συνολικού σχεδιασμού του ΟΛ.ΠΑ για το εμπορικό τμήμα, τη νέα σιδηροδρομική γραμμή και το υγροποιημένο φυσικό αέριο;

Ο Ερωτών Βουλευτής

Νίκος Ι. Νικολόπουλος

Πρόεδρος Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος Ελλάδος

Πολιτικό Γραφείο Πάτρα:
Διεύθυνση: Μιαούλη 48, Πάτρα
Τηλέφωνο: 2610344700 και 2610344702
 
Επίσημη Ιστοσελίδα Κόμματος:

Ακολουθείστε μας στα Social Media


@ninikolopoulos

Copyright © 2009 - 2024 Νίκος Ι. Νικολόπουλος