
Λίστα αντικειμένων
Αρ.Πρωτ. 2652/ 19-10-2018
Ερώτηση προς τον Υπουργό Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης
Θυμάστε την πλατφόρμα τηλεοπτικής διαφήμισης που υποτίθεται ότι θα έφτιαχνε το Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής και Ενημέρωσης, η οποία θα έλυνε τα προβλήματα με την τιμολόγηση διαφήμισης;
Όπως υπενθυμίζει το Secret, στις 9/8/2017 ψηφίστηκε ο σχετικός νόμος που προέβλεπε πως από 1/9/2018 κάθε συναλλαγή θα καταγράφεται από τους συμμετέχοντες στο ηλεκτρονικό σύστημα διάθεσης τηλεοπτικού χρόνου.
Η 1η Σεπτεμβρίου έχει παρέλθει και η κυβέρνηση που θα πάτασσε τη διαπλοκή μέσω της πλατφόρμας διαφήμισης ποιείται την νήσσαν.
Την ίδια στιγμή, που υποτίθεται ότι υπάρχει και λειτουργεί απευθείας τιμολόγηση της διαφήμισης από τον διαφημιζόμενο, κανένας δεν μπορεί να καταλάβει πώς γίνεται να αγοράζει ένα κανάλι τηλεοπτικό πρόγραμμα από συνδεδεμένες εταιρείες διαφημιστικών ομίλων που έχουν μεγάλους πελάτες και μάλιστα σε αλμυρές τιμές.
Ερωτάσθε:
- Γιατί η πλατφόρμα καταγραφής των διαφημιστικών καταχωρήσεων βρίσκεται ακόμη σε «αχρηστία»; Πότε, τελικά, θα λειτουργήσει;
- Πώς γίνεται να αγοράζει ένα κανάλι τηλεοπτικό πρόγραμμα από συνδεδεμένες εταιρείες διαφημιστικών ομίλων που έχουν μεγάλους πελάτες και μάλιστα σε αλμυρές τιμές;
Ο Ερωτών Βουλευτής
Νίκος Ι. Νικολόπουλος
Πρόεδρος Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος Ελλάδος



Αρχική Σελίδα | Login | Sitemap | Επικοινωνία |