Loading...
 Start Page

Αρ.Πρωτ. 3028/02-11-2018

 

Ερώτηση

 προς τον Υπουργό Εσωτερικών

Το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι κάτοικοι από τις περιοχές της Αρόης και την Εγλυκάδα- αυτό δηλαδή που είναι πανθομολογούμενο, από την εικόνα που καταγράφει κανείς διερχόμενος καθημερινά από εκεί αλλά και η προειδοποίηση την οποία είχαν απευθύνει πολλοί γνωρίζοντες την κατάσταση προ των εγκαινίων του έργου- είναι και το πρώτο αρνητικό συμπέρασμα.

Η καταγραφή των νέων κυκλοφοριακών δεδομένων στην Πάτρα μετά τα εγκαίνια της Μικρής Περιμετρικής που έγιναν πριν από ένα μήνα, ξεκίνησε πρόσφατα.

Σύμφωνα με αυτή την καταγραφή, η οποία δίνει έμφαση στα παράπονα των χρηστών, οδηγών ΙΧ και πεζών, αλλά και των περιοίκων -στηριζόμενη και σε επώνυμες επιστολές που δέχεται η Περιφέρεια- το πρώτο και μεγαλύτερο πρόβλημα είναι ο χρόνος που απαιτείται πλέον προκειμένου κάτοικοι από τις περιοχές της Αρόης και της Εγλυκάδας (μεγάλο τμήμα των περιοχών του Ανατολικού Διαμερίσματος της Πάτρας) να διέλθουν προς το κέντρο και την ανατολική είσοδο της πόλης.

Ο μέσος χρόνος αναμονής στις ουρές που καταγράφεται κατά τη διάρκεια του 1ου μήνα λειτουργίας του έργου, στις οδούς Αρόης-Μεσσάτιδος και 6ου Συντάγματος-12ου Συντάγματος, είναι 7’ ενώ, σε κάποιες περιπτώσεις κατά τις ώρες αιχμής 8:30-9:30 π.μ. και 5:30-6:30 μ.μ. μπορεί να είναι και μεγαλύτερος.

 «Ουσιαστικά για να περάσει κάποιος τον κόμβο των Ταμπαχάνων κατά τις ώρες αιχμής, πρέπει να ολοκληρωθούν 4-5 κύκλοι εναλλαγής κόκκινου/πράσινου στους φωτεινούς σηματοδότες. Αυτό είναι πρόβλημα λειτουργικό και είναι το βασικότερο που έχουμε, τόσο από τις μετρήσεις της υπηρεσίες, όσο και από τα παράπονα των συμπολιτών», αναφέρει ο προϊστάμενος Τεχνικών Εργων της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος Βασίλης Λοτσάρης.

Παράπονα υπάρχουν και από τους περιοίκους για ηχορύπανση, θέμα το οποίο πρέπει να αντιμετωπιστεί με τοποθέτηση ηχοπετασμάτων.

Οι όποιες αλλαγές στην ρύθμιση των φωτεινών σηματοδοτών είναι βέβαια ένα μεσοπρόθεσμο μέτρο. Στην Περιφέρεια γίνονται ήδη δεύτερες σκέψεις σχετικά με την λήψη μακροπρόθεσμων μέτρων για την ανακούφιση της Αρόης και της Εγλυκάδας, οι οποίες περιλαμβάνουν τη σύνταξη νέας κυκλοφοριακής μελέτης, σε συνεργασία με τη Δημοτική Αρχή της Πάτρας, που θα περιλαμβάνει μονοδρομήσεις και αλλαγές κατεύθυνσης στους δρόμους στην ευρύτερη περιοχή η οποία έχει χαρακτηριστεί ως «μπουκάλα», δηλαδή ένας μεγάλος κυκλοφοριακός κόμβος που στο ύψος του κόμβου στενεύει ως λαιμός και «πνίγει» την ομαλή ροή της κυκλοφορίας.

Κατόπιν τούτων ερωτάσθε:

  1. Γιατί οι αρμόδιες υπηρεσίες δεν έχουν προχωρήσει άμεσα σε ρύθμιση των φωτεινών σηματοδοτών;
  2. Πότε θα τοποθετήσετε ηχοπέτασμα για την αντιμετώπιση ηχορύπανσης;
  3. Ποια εταιρεία, με ποια αμοιβή και μέσω ποιας διαδικασίας έχει αναλάβει την καταγραφή των νέων κυκλοφοριακών δεδομένων μετά τα εγκαίνια της Μικρής Περιμετρικής;

 

 

 Ο Ερωτών Βουλευτής

Νίκος Ι. Νικολόπουλος

Πρόεδρος Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος Ελλάδος

Πολιτικό Γραφείο Πάτρα:
Διεύθυνση: Μιαούλη 48, Πάτρα
Τηλέφωνο: 2610344700 και 2610344702
 
Επίσημη Ιστοσελίδα Κόμματος:

Ακολουθείστε μας στα Social Media


@ninikolopoulos

© Copyright 2009 - 2024 Νίκος Ι. Νικολόπουλος