Λίστα αντικειμένων
Στη Βουλή έφερε το θέμα της ασυνήθιστης διαφημιστικής καμπάνιας της γερμανικής αλυσίδας Lidl ο Πρόεδρος του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος και ανεξάρτητος βουλευτής Νίκος Νικολόπουλος, καταθέτωντας σχετική ερώτηση προς τους συναρμόδιους Υπουργούς.
«Όσο περισσότερο μας βρίζετε, τόσο πιο… φιλάνθρωποι θα γινόμαστε», λέει η γερμανική εταιρία, η οποία ανακοίνωσε πως «κάθε φορά που στα social media θα γίνεται κάποια αναφορά που θα περιέχει την έκφραση “από τα Lidl”, άλλοτε απλώς αστεία και άλλοτε λιγότερο ή περισσότερο απαξιωτική», τότε η γερμανική εταιρεία σε συνεργασία με μια ΜΚΟ θα δίνει 10 μερίδες τροφής σε συμπολίτες μας που το έχουν ανάγκη.
Οπως υπογραμμίζει ο κ. Νικολόπουλος, η Lidl «επιχειρεί με αυτό τον τρόπο να διαφημιστεί πάνω στον πόνο εκατοντάδων χιλιάδων οικογενειών που φτωχοποιήθηκαν εξαιτίας των Μνημονιακών πολιτικών και εξαιτίας του Βερολίνου που επέβαλε αυτά τα σκληρά μέτρα της άγριας λιτότητας».
Ο ανεξάρτητος βουλευτής ερωτά μεταξύ άλλων τους αρμόδιους υπουργούς:
Κάθε φορά που ο Ενιαίος Φορέας Ελέγχου Τροφίμων (ΕΦΕΤ) θα ανακαλύπτει κάποια ακατάλληλη και μολυσμένη με μικρόβιο τροφή και όλοι μας θα κάνουμε αναπόδραστα κάποια σχόλια για το γεγονός στα social media, η εταιρεία Lidl θα δίνει τροφή σε φτωχούς Έλληνες, ώστε κάποιοι άλλοι να λένε πόσο καλή είναι η εταιρεία και τελικά να καταπνίγονται οι αρνητικές φωνές; Αν όχι, τότε πως θα παρέμβετε; Υπάρχει διοίκηση στο ΕΣΡ, εάν ναι, τι κάνει; Υπάρχει συνήγορος του καταναλωτή;
Τέλος αληθεύει, ότι η μήνυση που κατατέθηκε από τους αρτοποιούς το 2013 κατά του Lidl στην Εισαγγελία του Αρείου Πάγου για παραπλάνηση του καταναλωτή, δεν έχει ακόμη εκδικαστεί, σύμφωνα με καταγγελία με τον πρόεδρο της Πανελλήνιας Ένωσης της Ομοσπονδίας Αρτοποιών;
Αρχική Σελίδα | Login | Sitemap | Επικοινωνία |