Loading...
 Start Page

Αρ.Πρωτ.1339/20-11-2017

 

Ερώτηση προς τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών

Κινητοποιήθηκαν και πολύ θεαματικά μάλιστα, οι μεταφορείς, με το «βαρύ πυροβολικό» τους εντός και εκτός πολεοδομικού κέντρου Πατρών. Η κινητοποίηση έχει σαν βασικό σύνθημα: «Μας αφανίζουν αντί να μας στηρίζουν». Αιτία της διαμαρτυρίας τους είναι η κυβερνητική απόφαση, σύμφωνα με την οποία δεν θα μπορούν να χρησιμοποιούν το «δευτερεύον» οδικό δίκτυο της χώρας. Τα σωματεία αυτοκινητιστών της Πελοποννήσου και της Στερεάς Ελλάδος διαμαρτύρονται με αφορμή τον αποκλεισμό των φορτηγών άνω των 3,5 τόνων από το 70% του οδικού δικτύου της χώρας και την υποχρεωτική τους κίνηση μέσω των εθνικών αυτοκινητόδρομων, πολλαπλασιάζοντας δραματικά τα έξοδα τους σε κάθε μεταφορά με διόδια, καύσιμα, φθορές, μισθοδοσίες κ.ά. Σημειωτέον ότι η απαγόρευση αυτή δεν ισχύει σε καμία άλλη χώρα της ΕΕ και θεωρείται βέβαιον ότι θα καταπέσει στο ΣτΕ (όπου το κράτος πέντε φορές έχει αναβάλει την εκδίκαση..!) και στα Ευρωπαϊκά Δικαστήρια.

 

Επίσης, θέτουν τα ζητήματα:

- της απελευθέρωσης του επαγγέλματος και της ανεξέλεγκτης εισόδου εταιρειών από τρίτες χώρες,

- της απουσίας κινήτρων ανανέωσης των στόλων στις Μεταφορές,

- της βαριάς φορολογίας,

- των πανάκριβων διοδίων (Πάτρα – Αθήνα 85 ευρώ για ένα φορτηγό)

- των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν καθημερινά από τα κύματα μεταναστών και προσφύγων (πίεση, εισβολές, ζημιές στα φορτία, νομικά μπλεξίματα)

Οι Μεταφορείς δηλώνουν ότι το νέο νομοθετικό πλαίσιο ωθεί τον μεταφορέα να έχει υποχρεώσεις στις οποίες δεν μπορεί να ανταποκριθεί, με αυστηρά και υψηλά πρόστιμα που θα οδηγήσουν πολλούς επαγγελματίες ακόμα και στην απώλεια της άδειας άσκησης επαγγέλματος.

 

Κατόπιν όλων αυτών ερωτάσθε:

 

1ον. Επειδή ισχυρίζεστε ότι η απαγόρευση των φορτηγών ΔΧ από το εθνικό δίκτυο της χώρας γίνεται για την "οδική ασφάλεια", να καταθέσετε τις σχετικές έρευνες και τα στατιστικά στοιχεία που να αποδεικνύουν ότι τα φορτηγά ΔΧ πρωταγωνιστούν στα τροχαία ατυχήματα στο παράπλευρο οδικό δίκτυο. Τι θα πείτε αν δεν υπάρχουν τέτοια στοιχεία; Επικαλείστε ανύπαρκτες αιτίες για να επιβάλλετε παράνομους - όπως θα αποδειχθεί - περιορισμούς; Αν ναι, γιατί γίνεται αυτό και μήπως όπως καταγγέλλουν οι μεταφορείς, γίνεται για να προστεθούν έσοδα στους αυτοκινητοδρόμους έναντι των υποχρεώσεών τους στις Τράπεζες;

 

3ον Τέλος, γιατί ενώ ο κλάδος των Μεταφορών αριθμεί 33.000 φορτηγά και 60.000 περίπου ιδιοκτήτες και εργαζόμενους, ο υπουργός Μεταφορών Χρ. Σπίρτζης δεν έχει δεχθεί να παραλάβει επισήμως τις προτάσεις από τις ομοσπονδίες των μεταφορέων, περιοριζόμενος σε προσχηματικές ανεπίσημες και χωρίς καμία πραγματική ουσία ή δέσμευση επαφές; Θα τους δεχθεί επίσημα ώστε να τους ακούσει

Ο ερωτών βουλευτής

Νικος Ι. Νικολόπουλος

Πρόεδρος Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος Ελλάδος

Πολιτικό Γραφείο Πάτρα:
Διεύθυνση: Μιαούλη 48, Πάτρα
Τηλέφωνο: 2610344700 και 2610344702
 
Επίσημη Ιστοσελίδα Κόμματος:

Ακολουθείστε μας στα Social Media


@ninikolopoulos

© Copyright 2009 - 2024 Νίκος Ι. Νικολόπουλος