Loading...
 Start Page

Αρ.Πρ.:3529/286 16-02-2017

ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ

 

Έγινε γνωστό ότι στις 24 Φεβρουαρίου έχει προσδιοριστεί να αρχίσει –εκ νέου– η δίκη για την υπόθεση των «μαύρων ταμείων», που αφορά το σκέλος της σύμβασης για τα ψηφιακά κέντρα του ΟΤΕ μετά την επ’ αόριστον αναβολή της το καλοκαίρι του 2016 λόγω μη μετάφρασης του παραπεμπτικού βουλεύματος στη μητρική γλώσσα των αλλοδαπών κατηγορουμένων. Στο εδώλιο κάθονται 64 κατηγορούμενοι και οι κατηγορίες που αντιμετωπίζουν είναι βαρύτατες. Αφορούν τα αδικήματα της ενεργητικής και παθητικής δωροδοκίας, σε συνδυασμό με τις επιβαρυντικές διατάξεις περί καταχραστών του Δημοσίου και του ξεπλύματος βρώμικου χρήματος.

Πρόκειται για την σύμβαση, η οποία υπεγράφη το 1997 από τον τότε υπουργό Μεταφορών του ΠΑΣΟΚ, Τάσο Μαντέλη.

Μεγάλος απών, και πάλι από τη δίκη αναμένεται να είναι ο Μιχάλης Χριστοφοράκος, ο άλλοτε ισχυρός άνδρας της Siemens Ελλάδος, ο οποίος βρίσκεται στο Μόναχο, ενώ σε βάρος του έχει εκδοθεί ένταλμα σύλληψης.

Το «παρών», επίσης όπως γράφουν τα ΜΜΕ, δεν θα δώσει ο Χρήστος Καραβέλας, πρώην οικονομικός διευθυντής της Siemens, ο οποίος παραμένει άφαντος από το 2009 και καταζητείται από τις δικαστικές αρχές.

Είναι σκέτη πρόκληση για τον φορολογούμενο λαό που πληρώνει τους κλέφτες του δημοσίου χρήματος και ενώ οκτώ χρόνια έχουν περάσει από τότε που διέφυγε στη Γερμανία ο Μιχάλης Χριστοφοράκος, ο ισχυρός άνδρας της SIEMENS Ελλάς και φερόμενος ως κύριος διαχειριστής του μαύρου ταμείου για τον χρηματισμό Ελλήνων πολιτικών και στελεχών δημόσιων οργανισμών, οι ελληνικές κυβερνήσεις οι αρχές και οι εξουσίες της χώρας να αποδεικνύονται ανίκανες να πετύχουν την σύλληψή του και τον επαναπατρισμό του…

Επειδή, μάλιστα το Υπουργείο Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων έχει οριστεί ως κεντρική αρχή για να επικουρεί τις αρμόδιες δικαστικές αρχές, για τη διοικητική διαβίβαση και παραλαβή του ευρωπαϊκού εντάλματος και της επίσημης αλληλογραφίας και για την τήρηση στατιστικών στοιχείων (άρθρο 3 Ν. 3251).

Επειδή, επίσης μπορεί μεν η έκδοση και η παρακολούθηση της εκτέλεσης του Ευρωπαϊκού Εντάλματος Σύλληψης να αποτελεί αρμοδιότητα των δικαστικών αρχών, όμως τούτο δεν απαλλάσσει την ελληνική κυβέρνηση και τους συναρμόδιους Υπουργούς να θέτουν το ζήτημα μετ’ επιστάσεως στη Γερμανική Κυβέρνηση και σε όποιους άλλους διεθνείς οργανισμούς καταπολέμησης της διαφθοράς και της κυκλοφορίας «μαύρου χρήματος» και να ζητούν την συνδρομή τους, όπως οφείλουν προκειμένου να ικανοποιηθεί το περί δικαίου αίσθημα του λεηλατηθέντος ελληνικού λαού.

Επειδή, η «μη σύλληψη» μετά από οκτώ χρόνια του Χριστοφοράκου υποτιμά τη νοημοσύνη του Ελληνικού Λαού και όλων ημών, εκλεγμένων εκπροσώπων του Ελληνικού Λαού στη Βουλή των Ελλήνων, των μη χρηματισθέντων με τις «δωρεές», της SIEMENS.

Επειδή, αίσθηση ακόμα προκαλεί και γιατί η Εισαγγελία Εφετών, με τον αντεισαγγελέα Γ. Βούλγαρη, δεν επικαιροποίησε και τα άλλα εντάλματα, ήτοι του Χρήστου Καραβέλα, ο οποίος φυγοδικεί, ενώ τον Δεκέμβριο του 2015 εντοπίστηκε από δημοσιογράφο έξω από το Μόναχο, χωρίς ωστόσο η ελληνική κυβέρνηση, παρά τις προσπάθειες που πράγματι έγιναν, να μπορέσει να εντοπίσει την κατοικία του πρώην στελέχους της SIEMENS, που είναι ο κυρίως εμπλεκόμενος στο σκάνδαλο με τον ΟΤΕ και έχει εντοπιστεί να δίνει μίζες εκατομμυρίων ευρώ σε δεκάδες στελέχη του. Ιδιαιτέρως μάλιστα, έχουν προκαλέσει αίσθηση οι κωδικοί λογαριασμών του στην τράπεζα Credit Suisse της Ζυρίχης με τις επωνυμίες «Anixi», «Santorini», «Koroni» κ.λπ…

Όπως αποκαλύπτει η εφημερίδα «ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ» της 11/02/2017 «οι λογαριασμοί Καραβέλα στις ελβετικές τράπεζες εμφανίζουν διαδρομές εκατομμυρίων ευρώ, όπως από την Bank Leu, όπου τηρούνταν λογαριασμός που εμφάνιζε να διακινεί ποσό 1 εκατομμυρίου γερμανικών μάρκων μόνο προς έναν πελάτη αγνώστων στοιχείων. Από άλλο λογαριασμό της Credit Suisse κατευθύνονται ποσά προς τη Lloyds Bank, αλλά και την Barclays σε υποκατάστημα της οδού Βουκουρεστίου Αθηνών, όπου εμφανίζεται διαχειρίστρια γυναίκα με ελληνικό όνομα».

Ζαλίζουν και τα άλλα ποσά που διακινούνται από την τράπεζα Hoffmann σε άλλους λογαριασμούς της Credit Suisse, αλλά και της UBS στο Ζερμάτ της Ελβετίας με αποδέκτη άνδρα ονόματι Κουρτ Σίντλερ.

Είναι άγνωστο αν τα έξι ντοσιέ που έφτασαν στην Εξεταστική Επιτροπή της Βουλής το 2010, αφού εκείνη είχε κλείσει (τα οποία περιείχαν τραπεζικά έγγραφα των λογαριασμών Καραβέλα στην Ελβετία), τελικά διερευνήθηκαν ουσιαστικά από τις ελληνικές Αρχές.

Πέραν όμως όλων των ανωτέρω προκύπτουν νέα ζητήματα μετά την απόφαση του Ειρηνοδικείου Μονάχου, με την οποία επιβλήθηκε στον Μιχάλη Χριστοφοράκο ποινή φυλάκισης ενός έτους, διότι ως διευθυντής της Siemens στην Ελλάδα προέβη σε «ΔΩΡΕΑ» -επί το ελληνικότερον «ΜΙΖΑ»- διψήφιου ποσού εκατομμυρίων ευρώ προς το ΠΑΣΟΚ και τη ΝΔ και δη προς τους ταμίες των κομμάτων αυτών, ώστε να επηρεάσουν τους αρμόδιους υπαλλήλους και να επιταχυνθεί η παραλαβή των επιμέρους έργων της προμήθειας, ενεργώντας ενδεχομένως και κατά παράβαση των καθηκόντων τους υπέρ της εταιρείας Siemens.

Επειδή μετά από όσα πληροφορηθήκαμε, ότι ακόμη και η δικαιοσύνη της Γερμανίας, που είχε ως κράτος την άμεση οικονομική ωφέλεια από τις ανωτέρω «ελληνικές δωρεές» του Μιχάλη Χριστοφοράκου, σε αντίθεση με την «ανεξάρτητη» ελληνική δικαιοσύνη, τελικά τον καταδίκασε στην έστω επιεική ποινή φυλάκισης του ενός έτους, και επειδή μετά ταύτα αποδεικνύεται πέραν πάσης αμφιβολίας ότι, ακόμη και αν οι μίζες βαφτιστούν χαριστικά ως δήθεν δωρεές, ο Μιχάλης Χριστοφοράκος σωρεύει σε κάθε περίπτωση στο πρόσωπό του τόσο την αντικειμενική, όσο και την υποκειμενική υπόσταση του εγκλήματος που του αποδίδεται, άλλως η γερμανική δικαιοσύνη δεν θα τον είχε ποτέ καταδικάσει σε ποινή φυλάκισης, πως και δεν έχουν κινηθεί τόσο χρόνο μετά οι αρμόδιες ελεγκτικές αρχές;

Επειδή, συγκεκριμένα σύμφωνα με το δικογραφικό υλικό που αποκαλύπτεται μέσα από το δημοσίευμα της REAL NEWS την 06/03/2016, οι ανωτέρω «χρηματικές δωρεές» του Μιχάλη Χριστοφοράκου ανέρχονται τουλάχιστον στο ποσό των 10.000.000,00 ευρώ, με αποτέλεσμα ο αναλογούν, αυτοτελής φόρος αυτών να ανέρχεται συνολικά, για όλους τους δωρεοδόχους, τουλάχιστον στο ποσό των 4.000.000,00 ευρώ, πλέον τόκων, προστίμων και προσαυξήσεων, υπολογιζόμενων από το έτος 2004 κατά το οποίο γεννήθηκε η υποχρέωση καταβολής, μέχρι και σήμερα.

Φόρος που ποτέ δεν έχει μέχρι σήμερα δηλωθεί και, δεν έχει καταβληθεί, ούτε ένα ευρώ.

Με αποτέλεσμα, σήμερα, μετά τις προσαυξήσεις, τα πρόστιμα και τους τόκους, ο συνολικά οφειλόμενος αυτός φόρος να ανέρχεται τουλάχιστον σε 8.000.000.00 ευρώ.

Επειδή, κατά το νέο ποινολόγιο του φορολογικού νόμου (Ν. 4337/2015 -ΦΕΚ Α΄ 129/17-10-15), μεταξύ άλλων, συνιστά φοροδιαφυγή η μη υποβολή δήλωσης, η υποβολή ανακριβούς δήλωσης και η μη απόδοση, εν όλω ή εν μέρει, επιρριπτόμενων φόρων, όπως εν προκειμένω οι ανωτέρω φόροι των «χρηματικών δωρεών» του Μιχάλη Χριστοφοράκου στους κατά περίπτωση δωρεοδόχους αυτών και, εφόσον αυτή υπερβαίνει ανά διαχειριστικό έτος το ποσό των 100.000 ευρώ, τιμωρείται με φυλάκιση 2 έως 5 ετών ενώ, όταν υπερβαίνει τις 150.000 ευρώ ανά διαχειριστικό έτος, είναι κακουργηματικού χαρακτήρα και τιμωρείται με ποινή κάθειρξης από 5 έως 20 χρόνια.

Επειδή, εν προκειμένω, όλοι οι κατά τα ανωτέρω δωρεοδόχοι του Μιχάλη Χριστοφοράκου, έχουν διαπράξει, μεταξύ άλλων, και το αδίκημα της κακουργηματικής φοροδιαφυγής, αφού στις «χρηματικές δωρεές» που δεν δήλωσαν κατά το χρόνο κτήσης τους, αναλογεί αυτοτελής φόρος δωρεάς άνω των 150.000 ευρώ ανά δωρεοδόχο και ανά διαχειριστικό έτος, τον οποίο, έτσι, ουδέποτε κατέβαλαν.

Επειδή, σε όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις της κακουργηματικής φοροδιαφυγής των δωρεοδόχων των «χρηματικών δωρεών» του Μιχάλη Χριστοφοράκου, συντρέχει συμπληρωματικά και η περίπτωση της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες, κατά την έννοια του Ν. 3691/2008 (ΦΕΚ 166/05-08-2008) και της ενσωματωθείσας με αυτόν στην εθνική μας νομοθεσία Οδηγίας 2005/60/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Επίσημη Εφημερίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης L 309/15/25.11.2005), τις διατάξεις της Οδηγίας 2006/70/EK της Ευρωπαϊκής Επιτροπής (Επίσημη Εφημερίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης L 214/29/4.8.2006).

Επειδή, επαναλαμβάνουμε κατά την απόφαση του Ειρηνοδικείου Μονάχου, επιβλήθηκε στον Μιχάλη Χριστοφοράκο ποινή φυλάκισης ενός έτους, διότι ως διευθυντής της Siemens στην Ελλάδα προέβη σε «ΔΩΡΕΑ» διψήφιου ποσού εκατομμυρίων ευρώ προς το ΠΑΣΟΚ και τη ΝΔ και δη προς τους ταμίες των κομμάτων αυτών, ώστε να επηρεάσουν τους αρμόδιους υπαλλήλους και να επιταχυνθεί η παραλαβή των επιμέρους έργων της προμήθειας, ενεργώντας ενδεχομένως και κατά παράβαση των καθηκόντων τους υπέρ της εταιρείας Siemens, σε όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις της κακουργηματικής φοροδιαφυγής και των λοιπών αδικημάτων που αποδίδονται στους δωρεοδόχους των επίμαχων χρηματικών δωρεών, αλλά και στον ίδιο τον Μιχάλη Χριστοφοράκο, τουλάχιστον ως ηθικό αυτουργό των αδικημάτων που διέπραξαν οι δωρεοδόχοι του, συντρέχει συμπληρωματικά με την ως άνω περίπτωση της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες και η περίπτωση της επιβαρυντικής διάταξης περί καταχραστών του δημοσίου, κατά την έννοια του Ν. 1608/1950, αφού με τις πράξεις και τις παραλείψεις που τους αποδίδονται, με την αμετάκλητη πλέον απόφαση της γερμανικής δικαιοσύνης, οι δωρεοδόχοι των «χρηματικών δωρεών» του Μιχάλη Χριστοφοράκου, αλλά και ο ίδιος, ως ηθικός αυτουργός στα αδικήματα που διέπραξαν αυτοί, με δόλο και με πρόδηλο οικονομικό όφελος, έπεισαν με φορτικότητα ή και εξανάγκασαν τους δημοσίους υπαλλήλους, τους οποίους ήλεγχαν, επηρέαζαν και εξουσίαζαν, εκ της θέσης και της πολιτικής τους ιδιότητας, να ενεργήσουν κατά παράβαση των καθηκόντων τους, υπέρ της εταιρείας Siemens, προκειμένου να επιταχύνουν την παραλαβή συγκεκριμένων έργων της προμήθειας του συστήματος C4I, προξενώντας έτσι στο Ελληνικό Δημόσιο ζημία ιδιαίτερα μεγάλης αξίας, σε κάθε περίπτωση πολλαπλάσιας των 10.000.000 ευρώ της «χρηματικής δωρεάς» που αυτοί έλαβαν ως δωρεοδόχοι από τον Μιχάλη Χριστοφοράκο.

Επειδή, δεν εδόθη ποτέ απάντηση σε όλα τα ανωτέρω που κατήγγειλε από τις 07/03/2016 ο εκδότης της εφημερίδας REAL NEWS, και έγκριτος δημοσιογράφος κος Νίκος Χατζηνικολάου και στην πρωινή ραδιοφωνική του εκπομπή στον σταθμό REAL FM 97.8, λέγοντας: «μια τόσο σοβαρή είδηση, που ενδιαφέρει το σύνολο του ελληνικού λαού, αποκρύφτηκε, εντελώς προκλητικά, σχεδόν από το σύνολο των ραδιοτηλεοπτικών ΜΜΕ, εθνικής και περιφερειακής εμβέλειας και, ειδικότερα, από το σύνολο σχεδόν των δελτίων ειδήσεων αυτών», με αποτέλεσμα, έτσι, να τίθεται ζήτημα κεφαλαιώδους σημασίας για τη λειτουργία, την ποιότητα και τις προοπτικές της ίδιας της δημοκρατίας στη χώρα μας, αφού η απόκρυψη της συγκεκριμένης αυτής είδησης συνιστά ευθεία παραβίαση του άρθρου 15 του Συντάγματος, το οποίο ρητά προβλέπει αυστηρά κριτήρια για τη λειτουργία και τη δράση της ραδιοτηλεόρασης, επιβάλλοντας την αντικειμενική και με ίσους όρους μετάδοση πληροφοριών και ειδήσεων.

Επειδή, για το συγκεκριμένο αυτό ζήτημα, την 08/03/2016 δημοσιεύθηκε εκτενές άρθρο-ανάλυση στο ιστολόγιο http://kinima-ypervasi.blogspot.gr/, στο οποίο αναλύονται τα αδικήματα της κακουργηματικής φοροδιαφυγής και της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες, με τις επιβαρυντικές μάλιστα διατάξεις περί καταχραστών του δημοσίου, τα οποία φέρονται ότι διέπραξαν, κατά την ανωτέρω εισαγγελική πρόταση, οι δωρεοδόχοι του Μιχάλη Χριστοφοράκου ταμίες των κομμάτων, αλλά και ο ίδιος ο «δωρητής», ως ηθικός αυτουργός αυτών.

 

Γενώνται τα παρακάτω εύλογα ερωτήματα τα οποία καλείστε ο Πρωθυπουργός και οι συναρμόδιοι Υπουργοί να απαντήσετε:

1. Εξαιρούνται, κ. Υπουργέ των Οικονομικών και κύριε Υπουργέ της Δικαιοσύνης τα πολιτικά κόμματα, οι πρόεδροι, οι διοικούντες, οι νόμιμοι εκπρόσωποι και οι ταμίες αυτών, από τη γενική διάταξη του άρθρου 1, Ν. 2961/2001, που προβλέπει ρητά ότι επιβάλλεται φόρος στις περιουσίες που αποκτήθηκαν αιτία δωρεάς από φυσικά και νομικά πρόσωπα;

2. Κύριοι συναρμόδιοι Υπουργοί, τι σας απαντούν οι οικονομικοί εισαγγελείς και ο Γενικός Γραμματέας Εσόδων; Οι «χρηματικές δωρεές» του Μιχάλη Χριστοφοράκου, προς την Ν.Δ. και το ΠΑΣΟΚ υπόκεινται, ναι ή όχι, κατά την ισχύουσα ελληνική νομοθεσία, «σε συντελεστή αυτοτελούς φορολόγησης 40%, με υπόχρεους για την καταβολή του, τους κατά περίπτωση δωρεοδόχους αυτών, και με τη φορολογική υποχρέωση εκάστου δωρεοδόχου να έχει γεννηθεί κατά το χρόνο της παράδοσης σε αυτόν των χρημάτων της ληφθείσας χρηματικής δωρεάς», ήτοι, εν προκειμένω, το έτος 2004;

3. Σε τι ποσό ανέρχεται ο αρχικά οφειλόμενος αυτοτελής φόρος όλων μαζί των ανωτέρω «χρηματικών δωρεών» του Μιχάλη Χριστοφοράκου προς τα κόμματα και τους ταμίες αυτών;

4. Είναι δυνατόν να ανέρχεται ο οφειλόμενος αυτοτελής φόρος συνολικά, τουλάχιστον στο ποσό των 4.000.000,00 ευρώ, πλέον τόκων, προστίμων και προσαυξήσεων, υπολογιζόμενων από το έτος 2004 κατά το οποίο γεννήθηκε η υποχρέωση καταβολής του, μέχρι και σήμερα και όμως ακόμα η Γενική Γραμματεία Εσόδων να μην έχει κάνει τα δέοντα και να επιτρέπει να προκαλείται μια τόσο μεγάλη απώλεια και άρα ζημιά εις βάρος του Δημοσίου;

5. Έχει καταβληθεί, ή έστω δηλωθεί, ακόμη και ένα ευρώ εκ του ανωτέρω συνολικά οφειλομένου φόρου των διάφορων «χρηματικών δωρεών» του Μιχάλη Χριστοφοράκου προς τους εκάστοτε δωρεοδόχους αυτών;

6. Σε τι ποσό ανέρχεται σήμερα ο συνολικά οφειλόμενος αυτός φόρος των «χρηματικών δωρεών» του Μιχάλη Χριστοφοράκου, μετά τις προσαυξήσεις, τα πρόστιμα και τους αναλογούντες τόκους από το 2004;

7. Μπορεί, ναι ή όχι, το συνολικά οφειλόμενο σήμερα αυτό ποσό να ανέρχεται τουλάχιστον σε 8.000.000,00 ευρώ;

8. Οι κατά το ανωτέρω εισαγγελικό πόρισμα δωρεοδόχοι του Μιχάλη Χριστοφοράκου, κατά το νέο ποινολόγιο του φορολογικού νόμου (Ν. 4337/2015 -ΦΕΚ Α΄ 129/17-10-15), ερωτήσατε και τι σας απαντούν οι αρμόδιοι εισαγγελικοί λειτουργοί και οι αρχές του Υπουργείου Οικονομικ΄ων στο ουσιώδες ερώτημα: Έχουν διαπράξει, ναι ή όχι, το αδίκημα της κακουργηματικής φοροδιαφυγής, επειδή δεν δήλωσαν και δεν απέδωσαν στο ελληνικό δημόσιο τους ανωτέρω φόρους των «χρηματικών δωρεών» που έλαβαν από τον Μιχάλη Χριστοφοράκο, αφού η φοροδιαφυγή αυτή υπερβαίνει τις 150.000 ευρώ ανά διαχειριστικό έτος και αληθεύει πως τιμωρείται με ποινή κάθειρξης από 5 έως 20 χρόνια; Να κατατεθεί η σχετική εισαγγελική παραγγελία και το τυχόν παραπεμπτικό εισαγγελικό βούλευμα.

9. Στις ανωτέρω περιπτώσεις της κακουργηματικής φοροδιαφυγής, που αφορούν τις «χρηματικές δωρεές» του Μιχάλη Χριστοφοράκου, συντρέχει στα πρόσωπα των δωρεοδόχων, ναι ή όχι, η περίπτωση της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες, κατά την έννοια του Ν. 3691/2008 (ΦΕΚ 166/05-08-2008); Αληθεύει ότι έχει ασχοληθεί με τις «ΔΩΡΕΕΣ-ΜΙΖΕΣ» το ΚΕΦΟΜΕΠ; Να κατατεθεί το πόρισμα του ΚΕΦΟΜΕΠ.

10. Πώς απαντά η εισαγγελέας του Αρείου Πάγου εάν στις ίδιες ως άνω περιπτώσεις, συντρέχει, ναι ή όχι, και η περίπτωση της επιβαρυντικής διάταξης περί καταχραστών του δημοσίου, κατά την έννοια του Ν. 1608/1950;

11. Τι απαντά το ΕΣΡ κ. Υπουργέ Ψηφιακής Πολιτικής η κατά τα ανωτέρω απόκρυψη της συγκεκριμένης αυτής είδησης από τα λεγόμενα, συστημικά ραδιοτηλεοπτικά ΜΜΕ, συνιστά, ναι ή όχι, ευθεία παραβίαση του άρθρου 15 του Συντάγματος και, ειδικότερα, των κριτηρίων που ρητά προβλέπονται σε αυτό για τη λειτουργία και τη δράση της ραδιοτηλεόρασης και την αντικειμενική και με ίσους όρους μετάδοση πληροφοριών και ειδήσεων;

12. Παρακαλείσθε κ. Υπουργέ ενημέρωσης και τηλεπικοινωνιών να απαντήσετε στην Βουλή των Ελλήνων, τι έπραξε μέχρι σήμερα και τι προτίθεται να πράξει επί τούτου το ΕΣΡ, ιδιαίτερα δε μετά την από 07/03/2016 καταγγελία του Νίκου Χατζηνικολάου, στην πρωινή ραδιοφωνική εκπομπή του στον σταθμό REAL FM 97.8, αφού το ΕΣΡ, ως «Ανεξάρτητη Αρχή», υποχρεούται, μεταξύ άλλων, να ελέγχει το περιεχόμενο των ραδιοφωνικών και τηλεοπτικών εκπομπών προκειμένου να τηρούνται οι προβλεπόμενοι στο Σύνταγμα σκοποί της αντικειμενικής και με ίσους όρους μετάδοσης πληροφοριών και ειδήσεων, να εξασφαλίζει την κοινωνική αποστολή της ραδιοφωνίας και της τηλεόρασης, να απευθύνει προς δημόσιους ή ιδιωτικούς φορείς, οδηγίες, συστάσεις ή ερωτήματα, να γνωμοδοτεί σχετικά με την εφαρμογή των διατάξεων των οικείων νόμων και κανονιστικών πράξεων και, τέλος, να ελέγχει εν γένει την τήρηση των διατάξεων που διέπουν τη λειτουργία των δημόσιων και των ιδιωτικών ραδιοφωνικών και τηλεοπτικών επιχειρήσεων και επιβάλλει τις προβλεπόμενες διοικητικές κυρώσεις; Να κατατεθεί το σχετικό πρακτικό του ΕΣΡ.

13. Κύριε Υπουργέ της Δικαιοσύνης, θα ζητήσετε από την εισαγγελέα του Αρείου Πάγου κ. Ξένη Δημητρίου εάν τα έξι ντοσιέ που έφτασαν στην Εξεταστική Επιτροπή της Βουλής το 2010, αφού εκείνη είχε κλείσει (τα οποία περιείχαν τραπεζικά έγγραφα των λογαριασμών Καραβέλα στην Ελβετία), τελικά διερευνήθηκαν ουσιαστικά από τις ελληνικές Αρχές;

14. Οι Έλληνες πολίτες- φορολογούμενοι ερωτούν όλοι εσείς οι ερωτώμενοι συναρμόδιοι Υπουργοί, με ποιες πρωτοβουλίες προς την Γερμανική Κυβέρνηση αξιώσατε την σύλληψη και παράδοση του κατηγορουμένου Χριστοφοράκου ώστε να καθίσει στο «σκαμνί»;

15. Πότε και ποία διαβήματα έχετε κάνει προς την Γερμανική Κυβέρνηση; Να κατατεθεί κάθε σχετικό έγγραφο.

16. Έχουν απαντηθεί τα διαβήματα αυτά;

- Να κατατεθούν οι απαντήσεις.

17. Τέλος ποιες άλλες νομικές πρωτοβουλίες έχετε αναπτύξει για να επιτευχθεί η έκδοση του κ. Χριστοφοράκου;

- Να κατατεθεί η σχετική αλληλογραφία.

 

Νίκος Ι. Νικολόπουλος

Πρόεδρος του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος Ελλάδος

Πολιτικό Γραφείο Πάτρα:
Διεύθυνση: Μιαούλη 48, Πάτρα
Τηλέφωνο: 2610344700 και 2610344702
 
Επίσημη Ιστοσελίδα Κόμματος:

Ακολουθείστε μας στα Social Media


@ninikolopoulos

© Copyright 2009 - 2024 Νίκος Ι. Νικολόπουλος