Λίστα αντικειμένων
Αρ.Πρωτ.1438/05-09-2017
ΕΠΙΑΚΑΙΡΗ ΕΡΩΤΗΣΗ
ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΥΓΕΙΑΣ
Στο συγκεκριμένο τμήμα πραγματοποιούνται όλες οι εξετάσεις στις οποίες μπορεί να υποβληθεί άτομο που νοσεί, και όπως είναι λογικό καθημερινά εξυπηρετεί ασθενείς οι οποίοι προσέρχονται για μία απλή συνταγογράφηση έως… θεραπεία με χημικά «κοκτέιλ»! Ο καθένας βέβαια καταλαβαίνει πως οι καρκινοπαθείς είναι από τις ομάδες ασθενών που ταλαιπωρούνται περισσότερο, αφού εκτός των άλλων ο καρκίνος προκαλεί εκτός από βλάβες στον οργανισμό και ψυχοσωματική καταπόνηση. Οι ασθενείς δεν φτάνει που έχουν το «βάσανό» τους, υποβάλλονται και σε πολύωρη αναμονή κατά τη διάρκεια της συνταγογράφησης φαρμάκων, θεραπειών κλπ. Το ογκολογικό τμήμα διαθέτει μόνο έναν υπολογιστή-σύστημα και οι υπάλληλοι, που έχουν επιφορτισθεί με την διαδικασία εξυπηρέτησης ασθενών, είναι δύο. Η διαδικασία γίνεται ως εξής: Αρχικά συγκεντρώνονται βιβλιάρια ασθενών που αναμένουν έξω από το Γραφείο, στη συνέχεια η μία υπάλληλος αναγράφει στο βιβλιάριο τις προβλεπόμενες εξετάσεις, ή τα φάρμακα και η συνάδελφός της, εντάσσει τις εξετάσεις στο σύστημα. Αυτή η αναμονή μπορεί να φτάσει έως και 3,5 ή και 4 ώρες! Και αυτό γιατί: Μπορεί η δεύτερη υπάλληλος να διαπιστώσει πως κάποιες εξετάσεις δεν αναγνωρίζονται από το σύστημα, και έτσι η πρώτη αναγκάζεται να γράψει στο βιβλιάριο εκ νέου άλλες εξετάσεις, και στη συνέχεια να τις «ξαναπεράσει» η συνάδελφός της στον υπολογιστή. Σαν να μην έφτανε αυτό, ο υπολογιστής, λειτουργεί με έναν μόνο κωδικό, αυτόν του γιατρού που είναι σε εφημερία τη συγκεκριμένη μέρα. Με αποτέλεσμα η ταλαιπωρία να αυξάνεται, διότι εάν υπήρχαν παραπάνω από ένας ενεργοί κωδικοί σε καθημερινή βάση, η συνταγογράφηση θα εκτελείτο γρηγορότερα. Στην συνέχεια, εφόσον όλες οι συνταγογραφήσεις έχουν τεθεί σε ηλεκτρονική μορφή, εκτυπώνονται και εκεί σημειώνεται νέα καθυστέρηση, αφού όλες πρέπει να υπογραφούν από τον εφημερεύοντα ιατρό. Οι εργαζόμενες μετά από 4 περίπου ώρες, δίνουν τις συνταγές και τα βιβλιάρια στους ασθενείς ή τους συνοδούς που περιμένουν … με τις ώρες απέξω και παραλαμβάνουν το επόμενο «πακέτο» βιβλιαρίων (άλλων ασθενών που και εκείνοι βρίσκονται στην αναμονή) για να επαναληφθεί εκ νέου η παραπάνω διαδικασία.
Είναι δε λογικό πως , κατά τη διάρκεια της πολύωρης διαδικασίας, ο αριθμός των ασθενών που περιμένουν αυξάνεται, όπως και ο χρόνος αναμονής.
Κατόπιν όλων αυτών ερωτάσθε:
1. Αυτές τις μικρές- μεγάλες «μεταρρυθμίσεις» γιατί δεν απαιτείτε από την διορισμένη από εσάς διοίκηση του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου να γίνουν άμεσα και έτσι να ανακουφίσετε εκατοντάδες ασθενείς του ογκολογικού τμήματος;
Ο ερωτών βουλευτής
Νίκος Ι. Νικολόπουλος
Πρόεδρος Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος Ελλάδος
Αρχική Σελίδα | Login | Sitemap | Επικοινωνία |