Loading...
 Start Page
Η ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΗΝ ΣΥΖΗΤΗΣΗ  ΤΗΣ ΕΠΙΚΑΙΡΗΣ ΕΡΩΤΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΩΝ ΠΥΡΓΟΥ

Κύριε υπουργέ,

 

Πριν λίγες μέρες δημοσιεύτηκε στο «Διαύγεια» η επίσημη απόφαση για την ακύρωση δημοπράτησης του αυτοκινητόδρομου Πατρών – Πύργου που είχε προσδιοριστεί για τα τέλη Μαρτίου.

 

Το γεγονός αυτό, εύλογα προκάλεσε και συνεχίζει να προκαλεί μεγάλες αντιδράσεις μεταξύ των φορέων και των πολιτών της Αχαΐας και της Ηλείας, δεδομένου ότι ο νυν δρόμος χαρακτηρίζεται ως μία από τις «εθνικές καρμανιόλες» και ο νέος δρόμος, είναι ένα έργο που… εξαγγέλλεται εδώ και πάνω από δέκα χρόνια!

 

Πιστεύω ότι ξέρετε πως ο συγκεκριμένος οδικός άξονας, αρχικά προγραμματιζόταν να κατασκευαστεί… πριν τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004, αλλά τελικά κατάφερε να ενταχθεί και να ψηφιστεί στη Βουλή το 2007 ως τμήμα του υπό παραχώρηση έργου Κόρινθος – Πάτρα – Πύργος – Τσακώνα, που και πάλι δεν ευοδώθηκε όμως.

 

Το 2013 το τμήμα του δρόμου μετά την Πάτρα βγήκε από τη σύμβαση παραχώρησης και τελικά, έχουμε φτάσει στο 2015 και ο συγκεκριμένος οδικός άξονας, όχι μόνο δεν έχει ξεκινήσει να κατασκευάζεται, αλλά δείχνει να πηγαίνει πάλι πίσω.

Και όμως, πρόκειται για έναν δρόμο πολύ μεγάλης σημασίας για την οικονομία της βόρειας και δυτικής Πελοποννήσου. Έναν δρόμο που λόγω και της σύνδεσης της Κυλλήνης με τα νησιά του Ιονίου εξυπηρετεί τις μετακινήσεις εκατοντάδων χιλιάδων πολιτών και πολλών εμπορευμάτων.

Και έναν δρόμο που στην εξέλιξή του, θα συνδέσει τη Μεσσηνία με την βόρεια Πελοπόννησο και θα συμβάλλει στην αύξηση του τουρισμού, λόγω και της σύνδεσης της Αρχαίας Ολυμπίας με το λιμάνι του Κατακόλου.

Επιπλέον, όμως, κύριε υπουργέ, πρόκειται για ένα έργο που θα σώσει δεκάδες ζωές. Πέρυσι, στον δρόμο από την Πάτρα μέχρι τον Πύργο έγιναν πάνω από 100 τροχαία, με ανυπολόγιστο - δυστυχώς – κόστος σε ανθρώπινες ζωές, τραυματισμούς και συνέπειες, ακόμα και για την εθνική οικονομία.

Μάλλον, δεν χρειάζεται να σας αναφέρω περισσότερα γιατί φαντάζομαι πως αντιλαμβάνεστε και εσείς την μεγάλη σημασία που έχει για την ευρύτερη δυτική πλευρά της χώρας να μας δώσετε σήμερα μία απολύτως ξεκάθαρη της εικόνας του έργου και των προθέσεων της κυβέρνησης.

Ξεκαθαρίστε μας για ποιους λόγους δεν μπορούσε να προχωρήσει η δημοπράτηση. Λέγεται πως το έργο, αν και δεν είχε ενταχθεί οριστικά στο νέο ΕΣΠΑ, είχε ενταχθεί στο επιχειρησιακό πρόγραμμα του υπουργείου και μπορούσε να δημοπρατηθεί εμπροσθοβαρώς, με την διαγωνιστική διαδικασία να ολοκληρώνεται μετά την τελική ένταξή του στο επόμενο ΕΣΠΑ. Αληθεύει;

Κυρίως όμως, αυτό που έχει σημασία είναι να ακούσουμε, τι στοχεύετε να πράξετε: Πότε θα δημοπρατηθεί το έργο;

Τι θα αλλάξει;

Θα έχουμε νέα χάραξη;

Θα σπάσει σε πολλές εργολαβίες και αν ναι, γιατί;

Θα φτάσει μέχρι την Τσακώνα ο δρόμος και πότε;

Παρακαλούμε, να είστε όσο πιο συγκεκριμένος μπορείτε γιατί είναι όντως εξωφρενικό να συζητάμε και να σχεδιάζουμε στα χαρτιά έναν δρόμο για πάνω από 10 χρόνια και γιατί, έχουν απόλυτο δίκιο οι πολίτες να αγανακτούν και να εγείρονται…

Πολιτικό Γραφείο Πάτρα:
Διεύθυνση: Μιαούλη 48, Πάτρα
Τηλέφωνο: 2610344700 και 2610344702
 
Επίσημη Ιστοσελίδα Κόμματος:

Ακολουθείστε μας στα Social Media


@ninikolopoulos

© Copyright 2009 - 2024 Νίκος Ι. Νικολόπουλος