Loading...
 Start Page
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ – ΑΡΣΗ ΑΣΥΛΙΑΣ

ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΝΙΚΟΥ Ι. ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ

Τετάρτη 16 Μαΐου 2018

Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι,

Πρώτα θέλω να σας ευχαριστήσω για την πρόσκληση σας και ταυτόχρονα να σας παρακαλέσω να μου επιτρέψετε να εκφράσω τις απόψεις μου και να καταθέσω επί του συγκεκριμένου αιτήματος της άρσης ασυλίας μου, ενώπιον σας, τις θέσεις του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος Ελλάδος, του οποίου είμαι εκλεγμένος Πρόεδρος και το οποίο συμμετείχε στις δύο προηγούμενες εθνικές εκλογές με τους ΑΝ.ΕΛ. και στις προηγούμενες Ευρωεκλογές με τον συνδυασμό «Συμμαχία για την Πατρίδα και τον Λαό».

Διάβασα τα πρακτικά της προηγούμενης συνεδρίασης και πληροφορήθηκα ότι, προκαταβολικώς, συμφωνήσατε στην άρση ασυλίας μου και μάλιστα όπως είπε κάποιος από εσάς, ας αποφασίσει η Δικαιοσύνη, εάν πρέπει να τιμωρηθώ για τα πιστεύω μου.

Άρα θα μπορούσε κάποιος να θεωρήσει ότι είναι, ίσως και να είναι διεκπεραιωτικού χαρακτήρα, η παρούσα διαδικασία.

Παρόλα αυτά προσήλθα γιατί πιστεύω πως μια τέτοια απόφαση, νομίζω, αμαυρώνει τον θεσμό της ασυλίας, αφού ποινικοποιεί το δικαίωμα λόγου και περιορίζει ασφυκτικά την ελεύθερη διακίνηση ιδεών.

Είμαι σίγουρος ότι θα αποτελέσει πυξίδα στην ψήφο σας η γνωστότατη ρήση του Βολταίρου: “Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες..”

Επίσης είμαι σίγουρος λοιπόν ότι κανείς από εσάς, είτε διαφωνεί είτε συμφωνεί με τις απόψεις, που πιστεύω και διακηρύττω, θέλει να γίνω ένας τρομοκρατημένος, φοβισμένος, σιωπηλός Βουλευτής.

Θέλω να πιστεύω ότι όλοι σας μπήκατε στον κόπο να διαβάσετε την μήνυση και ως εκ τούτου γνωρίζετε ότι δεν κατεφέρθην ούτε εξύβρισα κάποιον ή κάποιους, πολλώ δε, μάλλον ουδέποτε προκάλεσα οποιοδήποτε ρατσιστικό μίσος, το οποίο συνιστά και τον προστατευτικό σκοπό του Νομοθέτη.

Νιώθω υποχρέωση να δηλώσω επαναλαμβάνοντας ενώπιον σας, ότι σέβομαι τις απόψεις όλων και τιμώ όλα τα πρόσωπα απεριόριστα, ανεξαρτήτως του τι εκείνα πιστεύουν και ποιες σεξουαλικές προτιμήσεις έχουν!

Διαφωνώ κάθετα όμως με όσους θέλουν να επιβάλουν την δική τους αντίληψη & συμπεριφορά στην ελληνική κοινωνία.

Με όσους θέλουν να παρουσιάσουν ως φυσιολογικό το μη φυσιολογικό και ως ρατσιστές όσους υποστηρίζουν το φυσιολογικό.

Επίσης με ειλικρίνεια και παρρησία θέλω να σας εξομολογηθώ, ότι θα με βρίσκει αντίθετο κάθε θεωρία η οποία αντίκειται στην ευαγγελική διδασκαλία, την ανθρώπινη φύση, αλλά και εις το ήθος και τις παραδόσεις του λαού μας, όσον αφορά τον ιερό θεσμό της οικογένειας και του γάμου και για τούτο δεν έδωσα την ψήφο μου από το 1989 σε νομοσχέδια που είναι αντίθετα με τις Χριστιανικές αρχές και πεποιθήσεις, ακόμα και όταν τα εισήγαγε το κόμμα με το οποίο είχα εκλεγεί όντας απόλυτα ευθυγραμμισμένος με την εντολή και την βούληση της Ελληνικής κοινωνίας και ιδιαιτέρως των ψηφοφόρων μου, οι οποίοι με το παράδειγμα τους έχουν αποδεχτεί ότι τα δικαιώματα και υποχρεώσεις γεννιούνται στο πλαίσιο του γάμου, γεννιούνται στο πλαίσιο της οικογένειας, που βασικά σημαίνει γέννηση, προστασία, ανατροφή παιδιών, τα οποία βιολογικά είναι αποτέλεσμα της σχέσης άντρα και γυναίκας.

Αυτά πηγάζουν από τη φυσιολογία του ανθρώπου και είναι απαραίτητα για την ομαλή ψυχοσωματική και κοινωνική ανάπτυξη του παιδιού, που πρέπει να εξακολουθεί, να γνωρίζει την αλήθεια περί της ανθρώπινης βιολογίας και της ισορροπίας, που εξασφαλίζει η ύπαρξη και συνύπαρξη των δύο φύλων.

Και εάν του δοθούν τα αναγκαία εφόδια ώστε να γνωρίζει, τότε είναι αληθινά ελεύθερο και ικανό να αποφασίσει πράγματι για την αυτοδιάθεσή του.

Τότε έχει διαπαιδαγωγηθεί.

Την υπεράσπιση αυτής της αλήθειας, με τις μικρές δυνάμεις του, υπηρετεί το Χριστιανοδημοκρατικό κόμμα Ελλάδος λόγο καθαρό και αγαπητικό, χωρίς φανατισμούς και ομομανίες.

Είναι ποτέ δυνατόν σε ένα δημοκρατικό καθεστώς ένας βουλευτής που έχει εκλεγεί με ένα Χριστιανοδημοκρατικό Κόμμα να πρέπει να πάψει δημόσια να διακινεί το λόγο του Ευαγγελίου και να του απαγορευθεί να προβάλει τις θέσεις του και να συμμετέχει στην διαπάλη των ιδεών και στην αντιπαράθεση των επιχειρημάτων;

Θα μπορούσε κανείς από εμάς να ζητήσει ή να απαιτήσει κάτι ανάλογο από κάποιον Μουσουλμάνο συνάδελφο του Ελληνικού Κοινοβουλίου, δηλαδή να πάψει να μιλά για όσα γράφει το Ιερό Κοράνι;

Υπάρχει κάποιος βουλευτής ή κάποιο κόμμα που θα τολμούσε να επιβάλλει τις απόψεις του στους Μουσουλμάνους συναδέλφους, που διαφωνούν περί την ομοφυλοφιλία, ακόμα και με την συνδρομή της Δικαιοσύνης;

Εάν είναι δημοκρατικά ορθόν, τότε, να ζητήσουμε την παραπομπή βουλευτή στη Δικαιοσύνη γιατί προβάλλει εδάφια και ρητά του Κορανίου, τότε ναι και σήμερα και στη περίπτωση του Χριστιανού Ορθόδοξου Βουλευτή Νίκου Νικολόπουλου, που ομολογεί και διακηρύττει την ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΥ με την ψήφο σας, να τον στείλετε στην Δικαιοσύνη και εκείνη να αποφασίσει για το εάν μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις προσωπικές του θέσεις, της εκκλησίας που ανήκει και του κόμματος που ηγείται.

Και περί του συγκεκριμένου ζητήματος της ομοφυλοφιλίας, από την Παλαιά Διαθήκη, την Καινή Διαθήκη, επικαλούμαι και θέτω στην κρίση όλων τις πράξεις των Αποστόλων, τις αποφάσεις των Οικουμενικών Συνόδων αλλά και τις πρόσφατες αποφάσεις της Ιεράς Συνόδου της εκκλησίας της Ελλάδος και όλων των αυτοκέφαλων ορθοδόξων εκκλησιών της Οικουμένης.

Είναι καταγεγραμμένες και αναλλοίωτες "και εν τω νυν αιωνί και εν τω μέλλοντι".

Σας καταθέτω συνημμένως ελάχιστες από τις πολλές που τελευταία δημοσιεύθηκαν στα ΜΜΕ.

Δηλαδή εάν κάποιος αναπαράγει σθεναρά το περιεχόμενο τους, το οποίο σε πολλά σημεία είναι καυστικό, παραβιάζει το Νόμο; Αυτό θα πούμε σήμερα;

Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι,

Η άρση της ασυλίας στις περιπτώσεις των βουλευτών που κάποιοι διαφωνούν με τις πεποιθήσεις τα ιδανικά, τις αρχές ακόμα και το θρήσκευμά τους, πιστεύετε ότι είναι αξιοκατακριτό και ποινικά διερευνητέο ;

Δηλαδή πιστεύετε ότι εάν έχω το ατομικό δικαίωμα της ελευθερίας του λόγου και της διακίνησης των ιδεών θα πρέπει να αποφανθεί η Ελληνική Δικαιοσύνη;

Μπορεί να έχουμε Βουλευτές χωρίς το δικαίωμα γνώμης;

Πως θα με αποκαταστήσετε από την αυτονόητη τρώση της τιμής και της υπόληψής μου όλο το διάστημα της εκκρεμοδικίας, δίνοντάς με βορά, σε κάποιους ετεροφοβικούς, ομομονιακούς και σε όλους τους διαφωνούντες με εμένα και τις θέσεις του κόμματός μου;

Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι,

Επιπλέον θέτω το εξής ερώτημα, τι θα πείτε εάν υπάρξει αθώωσή μου, όπως ακριβώς συνέβη μόλις πριν 20 μέρες που αθωώθηκε και η συγγραφέας Σώτη Τριανταφύλλου, που κατηγορήθηκε και οδηγήθηκε στο δικαστήριο, παρακαλώ, επειδή εξέφρασε απλώς την άποψη της για τους Μουσουλμάνους.

Γιατί και στην περίπτωση αυτή οι δικαστές αποδεικνύουν, ότι εξακολουθούν να αποφασίζουν με βάση την κοινή λογική και όχι με τα κελεύσματα της δήθεν προόδου.

Ενημερωτικά, σας λέγω ότι την δίωξη της είχε ζητήσει ο ίδιος που ζητά και την δική μου, ο βασιλικότερος του βασιλέως Π. Δημητράς, εκπρόσωπος του Ελληνικού Παρατηρητηρίου.

Είναι ο ίδιος που έχει προσφύγει εναντίον της χώρας μας στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο πολλές φορές, ενώ με βάση τον αντιρατσιστικό νόμο έχει προβεί σε 34 μηνύσεις, προσπαθώντας να επιβάλει στην ελληνική κοινωνία τι θα πιστεύει και τι θα λέει δημοσίως.

Αλήθεια με ποιο δικαίωμα, ζητά να απαγορευτεί η ελεύθερη σκέψη, όταν στην εποχή μας καθένας μπορεί δημοσίως μέσω των social media να πει την θέση του;

Πώς γίνεται για... «ειδικά» θέματα όμως να επιβάλλεται λογοκρισία;

Σήμερα λοιπόν ενώπιον σας, υπερασπίζομαι το δικαίωμα της ελεύθερης γνώμης.

Νιώθω την υποχρέωση να σας θυμίσω, πως δεν είναι η πρώτη φορά που βρίσκομαι ενώπιον της Επιτροπής σας απολογούμενος για τις απόψεις μου.

Και ειλικρινά νομίζω, ότι δεν θα είναι η τελευταία.

Μόλις πριν λίγους μήνες, εσείς οι ίδιοι πλην ενός Βουλευτή του Κινήματος Αλλαγής, ψηφίσατε, ότι δεν πρέπει να αρθεί η ασυλία μου και πως δεν πρέπει για τα πιστεύματα μου να καθίσω στο εδώλιο του κατηγορουμένου.

Στη δε, ολομέλεια εκ των 300 βουλευτών, 277 είπαν ΟΧΙ στην άρση ασυλίας μου και μόνον 23 είπαν ΝΑΙ.

Αλήθεια τι σας κάνει τώρα να αλλάξετε την ψήφο σας;

Ασφαλώς είναι δικαίωμα του κάθε κόμματος και του κάθε βουλευτή να μεταβάλει θέση και άποψη.

Του Βουλευτή ναι.

Του Χριστιανού Βουλευτή όμως είναι σταθερή και αμετακίνητη η τοποθέτηση του, γιατί έχει αποδεχθεί την μία και μοναδική Αλήθεια, που εκφράζει μέσα από τα Ιερά Κείμενα, ο ιδρυτής και Αρχηγός της Εκκλησίας, στην οποία ανήκει.

Και όπως με βαθιά εκτίμηση και σεβασμό προς τα τίμια πρόσωπα σας είχα αναφέρει και την προηγούμενη φορά, εγώ είμαι, όπως και οι περισσότεροι εκ των συναδέλφων της παρούσης Βουλής, Χριστιανός Ορθόδοξος.

Επίσης είμαι πατέρας πολύτεκνης οικογένειας, που όπως μεγάλωσα και εγώ, δηλαδή ανατράφηκα με τις αξίες μιας παραδοσιακής πολύτεκνης οικογένειας, με τις ίδιες αξίες μεγαλώνω και τα παιδιά μου.

Ως εκ τούτου δεν είναι δυνατόν να μείνω σιωπηλός.

Δεν μπορώ να κάνω αβαρίες στις Χριστιανικές πεποιθήσεις μου και να συμβιβαστώ με την καταπάτησης της ισοπολιτείας και τον ρατσισμό εις βάρος των Ορθοδόξων.

Θεωρώ πέρα ως πέρα εσφαλμένη την αντίληψη, ότι όποιος διακηρύττει ότι: «ο Θεός εποίησε άρρεν και θήλυ» διχάζει.

Δεν ζητώ εγώ, ούτε κανείς άλλος Ορθόδοξος Χριστιανός, να υιοθετήσουν οι άλλοι τις δικές μας Χριστιανικές πεποιθήσεις.

Δεν μπορώ όμως και να δεχτώ, ότι ως Έλληνας Βουλευτής πρέπει να αλλαξοπιστήσω, για να είμαι αρεστός στον κάθε κ. Δημητρά, που πιστεύει αλλιώς και που με μηνύσεις επιδιώκει να προσβάλλει την ευαγγελική διδασκαλία, να παραποιήσει την ανθρώπινη φύση και να αφανίσει τα ήθη και τις παραδόσεις μας.

Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι,

Αρνούμαι την σε βάρος μου «μηνυτήρια αναφορά» και όλους τους σε βάρος μου ισχυρισμούς των μηνυτών για δήθεν τέλεση από ε εμένα αδικήματος προβλεπόμενου από το άρθρο 1 του Ν. 4285/2014 (ΦΕΚ Α 191/10-9-2014), ως όλως αβάσιμους, αναληθείς και ανυπόστατους. Ειδικότερα:

 

Από την ανωτέρω διάταξη του νόμου για την στοιχειοθέτηση της υποκειμενικής και αντικειμενικής υποστάσεως του αδικήματος απαιτούνται σωρευτικά οι ακόλουθες προϋποθέσεις:

Ότι ο εγκαλούμενος «με πρόθεση υποκινεί, προκαλεί, διεγείρει ή προτρέπει σε πράξεις ή ενέργειες που μπορεί να προκαλέσουν διακρίσεις, μίσος ή βία κατά προσώπου ή ομάδος προσώπων που προσδιορίζονται με βάση… (μεταξύ των άλλων) το σεξουαλικό προσανατολισμό, την ταυτότητα του φύλου…….. κατά τρόπο που εκθέτει σε κίνδυνο τη δημόσια τάξη ή ενέχει απειλή για την ζωή, την ελευθερία ή την σωματική ακεραιότητα των ως άνω προς προσώπων».

 

Σας ζητώ λοιπόν αιτιολογημένα να μην χορηγήσετε την κατά Νόμον απαιτούμενη άδεια του Σώματος για την εις βάρος μου άσκηση ποινικής δίωξης, διότι, ως αναφέρεται επί των εγγράφων της δικογραφίας «Αναδημοσίευσα στην ιστοσελίδα μου κείμενο που είχε αναρτήσει στις 15-11-2015, η Εφημερίδα Ελεύθερη Ώρα.

 

Εν προκειμένω, δηλαδή, η δήθεν παράνομη συμπεριφορά μου, κατά δήθεν παράβαση του Ν. 4285/2014 (ΦΕΚ Α 191/10-9-2014), συνίσταται στην εκ μέρους μου απλή αναδημοσίευση της από 15-11-2015 δημοσιεύσεως της εφημερίδας «Ελεύθερη Ώρα» επί της προσωπικής διαδικτυακής ιστοσελίδας μου ως Έλληνα Βουλευτή, αναδημοσιευόμενη εν συνεχεία στο Χριστιανοδημοκρατικό Κόμμα Ελλάδος, από το ίδιο το επίμαχο αναδημοσιευθέν κείμενο των απόψεων που εξέθεσα, το οποίο επικαλούνται οι μηνυτές στην αναφορά τους, και στο οποίο παραπέμπω ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ότι δεν διετύπωσα, ούτε «εξέπεμψα» καμία προτροπή ή υποκίνηση των αναγνωστών μου για τέλεση πράξεων που μπορεί να προκαλέσουν μίσος ή βία κατά οποιουδήποτε προσώπου (όπως και αν αυτοπροσδιορίζεται, και εν προκειμένω των μηνυτών) και μάλιστα (όπως επιπροσθέτως απαιτεί ο νόμος) κατά τρόπο που εκθέτει σε κίνδυνο την δημόσια τάξη ή ενέχει απειλή για την ζωή, ή την ελευθερία, ή την σωματική ακεραιότητα των μηνυτών, ή οποιουδήποτε άλλου προσώπου, ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΕΞΕΘΕΣΑ ΚΑΙ ΕΞΕΦΡΑΣΑ κατά το ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΩΣ ΕΠΙΤΡΕΠΤΟ ΜΕΤΡΟ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΜΟΥ, τόσο ως ΈΛΛΗΝΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ, όσο και ως ΕΛΛΗΝΑΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ και ΠΡΟΕΔΡΟΣ ενός κομματικού σχηματισμού με συγκεκριμένες τοποθετήσεις ως προς τις αξίες της θρησκείας, της εκκλησίας, της πατρίδας και της οικογένειας.

 

Επιπλέον δεν υπάρχει ο δόλος της εκφράσεως προτροπής ή υποκίνησης για τέλεση πράξεων που μπορεί να προκαλέσουν μίσος ή βία κατά οποιουδήποτε προσώπου (όπως και αν αυτοπροσδιορίζεται, και εν προκειμένω των μηνυτών) ή οποιουδήποτε άλλου προσώπου. Τουναντίον, απεικονίζουν αυστηρά τις απόψεις μου ότι ο γάμος και η οικογένεια πρέπει να στηρίζεται στην σχέση ανδρός και γυναικός, απόψεις που προφανώς ελαύνονται επί του δικαιώματός μου περί της ελεύθερης εκφράσεώς μου.

Επικαλούμαι τις αρχές του οικογενειακού δικαίου, το οποίο επί αιώνες έχει σαν βάση το Βυζαντινό Δίκαιο, σύμφωνα με το οποίο «Γάμος είναι η ένωση ανδρός και γυναικός προς συγκλήρωση του βίου του παντός» (Βλέπετε σύγγραμμα οικογενειακού δικαίου του αείμνηστου Καθηγητή της Νομικής Σχολής Αθηνών Μιχαηλίδη Νουάρου).

Το να πρεσβεύω αυτή την άποψη, εγώ και το κόμμα του οποίου ηγούμαι, καθώς επίσης και να θέλω αυτήν να πρεσβεύουν στην ζωή τους και τα παιδιά μου είναι συνταγματικό δικαίωμά μου και πάντως αυτό δεν αποτελεί «πρόκληση ή προτροπή προς τέλεση οποιουδήποτε αδικήματος κατά οποιουδήποτε τρίτου που μπορεί να πιστεύει σε άλλες θεωρίες ή πρακτικές για το επίμαχο κοινωνικό θέμα.

Αντίθετα, η εκ μέρους των μηνυτών απόπειρα ποινικοποίησης της εκφράσεως κάθε αντίθετης προς τις δικές τους απόψεις, συνιστά εντελώς αντιδημοκρατική και καταχρηστική συμπεριφορά, εγκαλώντας με για την εκ μέρους μου απλή έκφραση απόψεως (διά της απλής αναδημοσιεύσεως ενός άρθρου μίας εφημερίδας!), η οποία απλώς τυγχάνει επικριτική στις δικές τους απόψεις ως προς το τι συνιστά θεμιτό.

 

Για την ακρίβεια, όπως επακριβώς το θέτει η αιτιολογική έκθεση του Ν. 4285/2014.

 

Δεν αρκεί η απλή αφηρημένη πιθανολόγηση της έκθεσης σε κίνδυνο μιας ομάδας, ενός προσώπου ή πράγματος αλλά απαιτείται να εκτιμάται κάθε φορά η προσφορότητα του συγκεκριμένου κινδύνου, λαμβάνοντας υπόψιν τόσο τις ειδικότερες συνθήκες και περιστάσεις μέσα στις οποίες εκδηλώνεται η υπό κρίση συμπεριφορά.

 

Συνεπώς, από την αξιολόγηση των όσων εγώ ανέφερα ως προς το συγκεκριμένο ζήτημα μέσω της συγκεκριμένης δημοσιεύσεως, είναι προφανές ότι δεν τρέφω μίσος ή μισαλλοδοξία για τους μηνυτές μου ή για τις απόψεις που αυτοί πρεσβεύουν ή ακόμη και ενθαρρύνουν.

Στην πραγματικότητα, τα όσα εγώ θεμιτώς ασπάζομαι, δεν διαφέρουν από την διδασκαλία της Αγίας Γραφής και καθώς η Εκκλησία δεν ζει με φαντασιώσεις γήινων παραδείσων, έχει συνείδηση της επώδυνης μεταπτωτικής τάξης, όπου «ο κόσμος όλος εν τω πονήρω κείται» (Α΄Ιωάνν. Ε’ 19).

Δεν απωθεί λοιπόν τις στρεβλώσεις των σχέσεων των φύλων κάτω από το χαλί. Αλλ’ ούτε τις νομιμοποιεί ως συστατικές καταστάσεις του προσώπου και νιώθει χρέος Της, να κοινωνεί την ελπίδα της σωτηρίας, που μόνο Αυτή, ως ιστορικό σώμα κατέχει.

 

Για την Εκκλησία το φύλλο των ανθρώπων είναι εκ γενετής δεδομένο και όχι προϊόν «κοινωνικο – πολιτισμικών διαδικασιών ταυτότητας.

Η Γένεση είναι απόλυτη και ως προς την αξία του ανθρώπου, ασχέτως φύλλου, ως εικόνας Θεού, και ως προς την «έμφυλη» ταυτότητα του κάθε προσώπου: «και εποίησεν ο Θεός τον άνθρωπον, άρσεν και θήλυ εποίησεν αυτούς».

Υπάρχουν ασφαλώς άλλες απόψεις που απορρίπτουν ως «ανελαστική» αυτή την θέση της Αγίας Γραφής και θεωρούν τα «έμφυλα στερεότυπα», τα οποία ευνοεί ως γενεσιουργά «σεξιστικών» προκαταλήψεων.

Οι αιτιάσεις αυτές, κατά την διδασκαλία της Εκκλησίας είναι αίολες.

Η πατερική παράδοση είναι πλούσια σε σχετικές αναφορές.

 

Αυτό είναι και το πιστεύω που υπηρετεί το Χριστιανοδημοκρατικό Κόμμα Ελλάδος και φυσικά είναι άποψή μου και δικαιούμαι να την έχω και να την εκφράζω, ιδίως ως προσωπική και κοινωνική μου άποψη για το πώς θέλω να αναπτύξουν την οικογενειακή τους ζωή τα παιδιά μου και ποια παραδείγματα θα ήθελα να έχουν ή να μην έχουν ως πρότυπα.

Η ελεύθερη έκφραση των απόψεών μου είναι συνταγματικό μου δικαίωμα και δεν αποτελεί η έκφραση των ιδεών μου και των απόψεών μου αδίκημα.

Ουδέποτε διατύπωσα κάποιο κήρυγμα μίσους και υποκίνησης ή διέγερσης ή πρόσκλησης προς τέλεση πράξεων βίας, κινδύνου ή οποιουδήποτε αδικήματος σε βάρος της ζωής τους, της σωματικής ακεραιότητας ή της ελευθερίας τους.

Δεν διαφωνώ και δεν «δείχνω» πρόσωπα, αλλά δικαιούμαι να αντιμάχομαι τις απόψεις με τις οποίες διαφωνώ.

Συνεπώς, οι εκδηλώσεις μου ήταν παντελώς απρόσφορες να θέσουν σε οιονδήποτε κίνδυνο, πραγματικό ή υποθετικό, τα πρόσωπα που με καταμήνυσαν, τουναντίον δε, η σχετική μηνυτήρια αναφορά προσβάλει κατάφωρα το συνταγματικώς κατοχυρωμένο δικαίωμα της ελευθερίας της εκφράσεως.

Όπως οι εγκαλούντες δικαιούνται να εκφέρουν τις απόψεις τους ελευθέρως, έτσι μπορεί και κάθε Έλληνας πολίτης, πολλώ δε μάλλον όταν αυτός υπηρετεί τους συν-Έλληνες εντολείς ψηφοφόρους του και μάλιστα υπό το θεσμικό βάρος της προεδρίας ενός πολιτικού κόμματος, να ασκεί θεμιτή κριτική στις απόψεις τους, πολλώ δε, μάλιστα όταν αυτές είναι αντίθετες με τον λόγο του Θεού και τα μυστήρια της Χριστιανικής Ορθόδοξης Εκκλησίας.

 

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ

Αρνούμαι την εις βάρος μου αναφορά και σας ζητώ να επανεξετάσετε την θέση σας διότι δεν στοιχειοθετείται από τις απόψεις μου ή υποκειμενική και αντικειμενική υπόσταση κανενός αδικήματος.

Τέλος, εάν διαφορετικά αποφασίσετε θα είναι απόλυτα σεβαστή η απόφαση σας και θα προσέλθω με απόλυτη εμπιστοσύνη στην Ελληνική Δικαιοσύνη και στους Έλληνες Δικαστές, οι οποίοι σαφώς και μπορούν να θέσουν τα όρια μεταξύ ρατσισμού και ελευθερίας όλων των απόψεων, πόσο μάλλον απόψεων που πιστεύω ακράδαντα ότι βρίσκουν σύμφωνη την μεγάλη πλειοψηφία του ελληνικού λαού.

Όμως, να ξέρετε καλά, ότι η σχετική κρίση σας αποτελεί οιονεί «δεδικασμένο» για όλους τους Βουλευτές που τυχόν θα βρεθούν στην θέση μου, ακόμη και εσείς οι ίδιοι.

Σήμερα για τους ομοφυλόφιλους, αύριο για την αναδοχή και μεθαύριο για το Ισλάμ.

Άλλωστε κανένας δεν θέλει και δεν μπορεί να βάλει πάλι τους Χριστιανούς στον «τροχό» όσο και να το προσπαθήσει.

Σε κάθε περίπτωση, θα συνεχίσω να μιλώ με την γλώσσα της ειλικρίνειας και της αλήθειας με την οποία πάντα μιλάω και να υπερασπιστώ τον εαυτό και τις αρχές μου σε κάθε βήμα, σε κάθε εποχή και απέναντι σε οποιονδήποτε, με τον σεβασμό και το θάρρος που ταιριάζει σε έναν πολιτικό που τιμάται τόσα πολλά χρόνια από τους Έλληνες πολίτες που ακόμα πιστεύουν στον Θεό, στην πατρίδα και την Δημοκρατία».

Με ή χωρίς την βουλευτική ασυλία δεν θα πάψω ποτέ να διακηρύττω την Ορθόδοξη πίστη μου και να υπερασπίζομαι τα Χριστιανικά ιδεώδη

 

Σας ευχαριστώ

 

Πολιτικό Γραφείο Πάτρα:
Διεύθυνση: Μιαούλη 48, Πάτρα
Τηλέφωνο: 2610344700 και 2610344702
 
Επίσημη Ιστοσελίδα Κόμματος:

Ακολουθείστε μας στα Social Media


@ninikolopoulos

© Copyright 2009 - 2024 Νίκος Ι. Νικολόπουλος