Loading...
 Start Page
«Οικόπεδα με θέα!!!!!» προσφέρει ο μεσίτης ακινήτων ΟΣΕ. Για άλλη μία φορά το ΠΑΣΟΚ εξαπάτησε τους Πατρινούς

To ζήτημα των αμαξοστασίων του ΟΣΕ στην Πάτρα, είχε την ευκαιρία να θέσει στον Υπουργό Υποδομών Δ. Ρέππα, ο Βουλευτής Αχαΐας Ν. Νικολόπουλος,από το βήμα της Βουλής, μιλώντας για το νέο νομοσχέδιο εξυγίανσης του ΟΣΕ.
Ο Αχαιός βουλευτής περιέγραψε την αναστάτωση που επικρατεί στην αχαϊκή πρωτεύουσα μετά τις δηλώσεις του Διευθύνοντος Συμβούλου της ΓΑΙΟΣΕ, για την «εκποίηση των δύο αμαξοστασίων», αλλά και τον πολιτικό πανικό που αυτές προκάλεσαν στο ντόπιο στελεχιακό δυναμικό του ΠΑΣΟΚ.
Η σύγχυση του Δημάρχου της Πάτρας, Α. Φούρα, είναι τόσο μεγάλη ώστε τη μία μέρα να κοινοποιεί επιστολή προς τον κ. Ρέππα με την οποία ζητούσε εξηγήσεις και την επομένη να μιλάει για σύμβαση - μαϊμού, ακυρώνοντας ακόμα και τον... εαυτό του, αφού αυτός είχε υπογράψει τη σχετική σύμβαση παραχώρησης των αμαξοστασίων στον δήμο της Πάτρας, επί Κυβερνήσεως Καραμανλή!!!

Έβαλαν «πάγο» στον κ. Φούρα, ώστε να μην ανάψει μεγαλύτερη φωτιά ενόψει της προεκλογικής περιόδου;
Τρικυμία εν κρανίω κατέβαλε τα κυβερνητικά στελέχη.
«Τι, αλήθεια συμβαίνει;; Τι έχει να απαντήσει ο κ. Ρέππας; Ποιος δίνει το δικαίωμα σε οποιοδήποτε τεχνοκράτη να αντιλαμβάνεται τον εαυτό του ως «μεσίτη ακινήτων»; Μπορεί η Κυβέρνηση, μη αξιολογώντας τη σημασία της ακίνητης κρατικής περιουσίας για μία πόλη που πάσχει σε υποδομές και ελεύθερους χώρους να καταργεί την συνέχεια του Κράτους; Δεν μπορεί το ΠΑΣΟΚ να κάνει καλό στην πόλη των Παπανδρέου τότε ας μην κάνει κακό!!!!;
Γιατί ακυρώνετε την συμφωνία της Νέας Δημοκρατίας; Φτάνει η κοροϊδία και η εξαπάτηση» είπε οργισμένος ο Αχαιός Βουλευτής.

Το μνημόνιο «εκτροχιάζει» και τον ΟΣΕ!!!

Παράλληλα, μιλώντας για το νέο σχέδιο εξυγίανσης, προδίκασε πως πρόκειται για ένα ακόμα αποτυχημένο σχέδιο του ΠΑΣΟΚ, που εξυπηρετεί μόνο τις υποχρεώσεις που έχουν αναληφθεί από το μνημόνιο, με τρόπο μάλιστα, κοινωνικά ανάλγητο και άδικο προς τους εργαζομένους του ΟΣΕ, αλλά και τους πολίτες, που για πολλά χρόνια στερούνται των υπηρεσιών ενός σύγχρονου σιδηροδρόμου.

Σήμερα περιμένουμε ποιους νέους «μνηστήρες» και με τι σχέδια θα εμφανίσουν οι εξωθεσμικοί πραγματευτάδες του κ. Παπανδρέου.
Θα είναι από την «έρημο του Κατάρ από τις στέπες της ερήμου, από τις στέπες της Ρωσίας, από τα σοκάκια του Σικάγο, από τα δάση της Μαγαδασκάρης;»
Μόνο ο σκιώδης Πρωθυπουργός κ. Νίκος Παπανδρέου γνωρίζει ποιοι και τι θα κάνουν στο μεταλλαγμένο Οργανισμό Σιδηροδρόμων Ελλάδος;
Με διάθεση αυτοκριτικής είπε: «Όλες οι κυβερνήσεις χρησιμοποίησαν τις ΔΕΚΟ, όπως τον ΟΣΕ, για να «κρύβουν» χρέη ώστε να παρουσιάζεται το ετήσιο έλλειμμα και το χρέος του Κράτους μικρότερο από το πραγματικό. Δεν ωφελεί λοιπόν σε τίποτα η ενορχηστρωμένη προσπάθεια ενοχοποίησης των εργαζομένων, προκειμένου να αποκρυβούν οι πολιτικές ευθύνες και να περάσουν πιο εύκολα οι επώδυνες αλλαγές» τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Νικολόπουλος, επισημαίνοντας πως είναι πάντως απαράδεκτο να καταργούνται οι Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας και να μην υπάρχει πρόβλεψη, ώστε οι υπάλληλοι του Οργανισμού με πολλά χρόνια προϋπηρεσίας, να διασφαλίζουν ασφαλιστικά και μισθολογικά δικαιώματα» τόνισε ο Αχαιός Βουλευτής, προσθέτοντας πως πέρα από το προσωπικό του ΟΣΕ, το όνειρο ενός σύγχρονου σιδηρόδρομου παραμένει πολύ μακρινό.

Και απέδωσε μάλιστα πολλές μομφές για το γεγονός αυτό στην ΕΡΓΟΣΕ και τη ΓΑΙΟΣΕ, που όπως υπογράμμισε, διακρίνονται για επενδυτική αναποτελεσματικότητα, τραγικές καθυστερήσεις του προγράμματος εκσυγχρονισμού του ΟΣΕ, αλλά και τη σκανδαλώδη διαχείριση και εκμετάλλευση της μεγάλης ακίνητης περιουσίας του ΟΣΕ.

Αληθεύει ότι για το ξεπούλημα τέτοιας και τόσης περιουσίας προβλέπεται προμήθεια πολλών εκατομμυρίων ευρώ την οποία θα καρπωθούν άγνωστα γραφεία του εξωτερικού και offshore εταιρείες με σκοτεινή διαδρομή;
«Ως φαίνεται η ΕΡΓΟΣΕ και η ΓΑΙΑΟΣΕ, αποτελούν «προστατευμένη περιοχή» για τους εργολάβους και τα μεγάλα συμφέροντα, που λυμαίνονται τόσα χρόνια Κοινοτικούς και Εθνικούς Πόρους και κανένας Υπουργός δεν τολμά να σταματήσει το πάρτι της κακοδιαχείρισης και της κατασπατάλησης τεράστιων πόρων.;» επεσήμανε ο κ. Νικολόπουλος, καταλήγοντας : «για ακόμα μία φορά, η Ελλάδα «χάνει το τρένο», την ώρα που ολόκληρη η Ευρώπη κινείται στις ράγες...με μεγάλες ταχύτητες» .

ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΕΘΑΨΕ ΤΗΝ ΥΠΟΓΕΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ
ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ

Τέλος περιμένουμε με ενδιαφέρον τα νεότερα από την σύσκεψη του Δημάρχου Πατρέων με τον Αντιπρόεδρο της Κυβέρνησης, για την λιμενική ζώνη.
Αν αληθεύουν οι πληροφορίες τότε «αυτόματα» λύθηκαν τα ζητήματα της απελευθέρωσης των χώρων του λιμανιού και των μηχανοστασίων καθώς και του πολεοδομικού σχεδιασμού με την κατάργηση της υπογειοποίησης της γραμμής.
Ο λόγος που επικαλείται η κυβέρνηση είναι το υψηλό κόστος που απαιτείται για την υπογειοποίηση του σιδηροδρομικού δικτύου, το οποίο υπερβαίνει τα 2 δισεκατομμύρια ευρώ, ενώ για την αναβάθμιση της επίγειας γραμμής απαιτούνται μόλις 200 εκατομμύρια ευρώ.
Να δούμε παραμονές εκλογών θα πουν ναι σε όλα;

Θα δεχτούν να «φάνε μαζί» με τον κ. Πάγκαλο, το μέλλον της Πάτρας. Θα «κάνουν γαργάρα» για το καλό του ΠΑΣΟΚ ή δεν αντιδρούν γιατί νιώθουν «κολοβοί» επειδή τα «φάγανε μαζί με τον κ. Πάγκαλο». Αν συμβεί αυτό καλύτερα να κρυφτούν -άλλωστε αυτό τον καιρό αυτό κάνουν- οι κ.κ. Φούρας, Κατσικόπουλος, Κατσιφάρας. Αν δεχτούν ως βάσιμη δικαιολογία για όσα μας κόβουν, το ΔΟΓΜΑ «μαζί τα φάγαμε», θα ήταν προτιμότερο να μην πάρουν το «τρένο της γραμμής προς Πάτρα».
Όλοι οι πολίτες κατάλαβαν ότι: «ψήφος στους υποψηφίους του ΠΑΣΟΚ σημαίνει ότι μετά τις εκλογές θα ακολουθήσουν χειρότερα μέτρα»

 

Πολιτικό Γραφείο Πάτρα:
Διεύθυνση: Μιαούλη 48, Πάτρα
Τηλέφωνο: 2610344700 και 2610344702
Πολιτικό Γραφείο Αθήνα:
Διεύθυνση: Σέκερη 1, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3624 992
Επίσημη Ιστοσελίδα Κόμματος:

Ακολουθείστε μας στα Social Media

© Copyright 2009 - 2019 Νίκος Ι. Νικολόπουλος Βουλευτής Αχαϊας