Loading...
 Start Page

Αρ. πρ.: 4607/14-11-2014

ΕΡΩΤΗΣΗ

 

 

ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΠΡΟΝΟΙΑΣ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ

Την πρώτη θέση μεταξύ των κρατών-μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης σε γηράσκοντα πληθυσμό κατέχει η Ελλάδα, με ποσοστό αύξησης 21,4%, έναντι 17,2% του ευρωπαϊκού μέσου όρου. Τα άτομα ηλικίας άνω των 65 ετών στη χώρα μας αναλογούν σήμερα στο 14% του πληθυσμού και σύμφωνα με τις προβλέψεις το 2020 θα είναι άνω του 20%, ενώ το 2030 στο 30%. Τα άνω στοιχεία περιέχονται σε ανάρτηση στο διαδίκτυο της Ανωτάτης Συνομοσπονδίας Πολυτέκνων Ελλάδος (ΑΣΠΕ) και προκαλούν κατάθλιψη στον αναγνώστη.

Στην ως άνω ιστοσελίδα, διαβάζουμε (30/9) πως σύμφωνα με την Αιτιολογική Έκθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για το Ευρωπαϊκό Έτος ενεργού γήρανσης 2012 (COM (210) 462/06.09.2010) και με βάση στοιχεία και προβλέψεις της Eurostat, υπολογίζεται ότι ενώ σήμερα στην Ευρωπαϊκή Ένωση αντιστοιχούν 4 άτομα σε παραγωγική ηλικία (15-64 ετών) ανά 1 συνταξιούχο άνω των 65 ετών, το 2060 θα υπάρχουν μόνο 2 άτομα για κάθε 1 συνταξιούχο.

 

Η Ελλάδα, συνεχίζει το ως άνω άρθρο, κατατάσσεται στην πρώτη θέση μεταξύ των κρατών-μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης σε γηράσκοντα πληθυσμό (ποσοστό αύξησης 21,4% μεταξύ των ετών 2001-2006) έναντι μέσου όρου της Ε.Ε. 17,2%. Ταυτόχρονα, η Ελλάδα και η Ιταλία καταγράφουν τον τρίτο χαμηλότερο δείκτη γεννήσεων (9‰) στην ΕΕ, μετά τη Γερμανία (8,4‰) και την Πορτογαλία (8,5‰). Η δημογραφική γήρανση -κοινή σε όλες τις δυτικού τύπου χώρες- οφείλεται αφενός μεν στην επιμήκυνση του μέσου όρου επιβίωσης, αφετέρου δε στην ολοένα και μεγαλύτερη υπογεννητικότητα.

 

 

 

 

 

Επειδή τα άνω λεγόμενα προκαλούν στον οποιονδήποτε αναγνώστη την αυτονόητη σκέψη, ότι είναι ανάγκη κάποτε σε αυτό το έθνος να αναζητηθούν διέξοδοι από τον επερχόμενο εθνογραφικό αφανισμό λόγω υπογεννητικότητας.

 

Επειδή η αύξηση των γεννήσεων δεν προκύπτει στα ...περιβόλια, αλλά προέρχεται μόνον από την ενίσχυση του θεσμού της οικογένειας εκ μέρους της Πολιτείας, τόσο θεσμικά, όσο και οικονομικά.

 

Επειδή οι πολύτεκνοι αυτής της χώρας είναι ένα «είδος εν ανεπαρκεία» και θα έπρεπε να αναγνωρίζεται ο ρόλος τους για τη βραχυπρόθεσμη, μεσοπρόθεσμη και μακροπρόθεσμη ανάπτυξη της χώρας μας, αφού είναι η μόνη ελπίδα για την αύξηση του ανθρώπινου δυναμικού που θα συμβάλει στην οικονομία, είτε ως εργατική δύναμη, είτε ως εγχώρια υγιής επιχειρηματική πρωτοβουλία.

 

Επειδή αν δεν λάβει η Πολιτεία την πολιτική Απόφαση να βοηθήσει τις πολύτεκνες οικογένειες, έστω μειώνοντας τις φορολογικές υποχρεώσεις τους κύρια μέσω του τρέχοντος ασφυκτικού πλαισίου, που διαμορφώνει ο ΕΝΦΙΑ, τις καταδικάζει σε απόλυτη εξαθλίωση.

 

Επειδή βλέπουμε να καταπολεμείται ο θεσμός της οικογένειας καθαυτός, μέσω της νομιμοποίησης από τη συγκυβέρνηση των αφύσικων μορφωμάτων δήθεν «οικογένειας», όπως αυτά προωθήθηκαν με το πρόσφατο αντιρατσιστικό νομοσχέδιο, με αποτέλεσμα να γίνει η «ανωμαλία» νόμος του κράτους.

 

 

Κατόπιν των ανωτέρω, ερωτάσθε:

 

1. Υπάρχει προγραμματισμός για την απαλλαγή των πολυτέκνων από τις υψηλές φορολογικές υποχρεώσεις ΕΝΦΙΑ & Τεκμηρίων Εισοδήματος, που στη χειρότερη περίπτωση, τους εξισώνουν, ως μη όφειλε, με τους προστάτες ολιγομελών οικογενειών (1 ή 2 τέκνα), την ώρα που οι υποχρεώσεις τους για την ανατροφή των παιδιών τους είναι κατά αναλογία πολύ βαρύτερες;

 

2. Από τη στιγμή που η αναλογικότητα στη μεταχείριση των πολυτέκνων οικογενειών προκύπτει από τις αναφορές του Συντάγματος στα περί ισότητας των ελλήνων, γιατί δεν ακυρώνονται άμεσα από τη συγκυβέρνηση, ως αντισυνταγματικές, όλες οι ως άνω επιβαρύνσεις που αντιμετώπισαν κατά την τελευταία τριετία οι πολύτεκνοι, έστω με συμψηφισμό σε τρέχουσες φορολογικές οφειλές τους;

3. Με ποιο νομικό σκεπτικό εκλήφθηκαν ως τεκμήριο εισοδήματος τα άνω του αριθμού των 2 τέκνα, παρά τις ισχύουσες συνταγματικές δεσμεύσεις και παρά το ότι ο Αντιπρόεδρος της συγκυβέρνησης, όντας συνταγματολόγος, όφειλε να προκρίνει το σεβασμό στο Σύνταγμα έναντι της υπακοής σε οδηγίες δανειστών της χώρας;

4. Θα λάβετε πρόνοια για έμμεσες πρωτοβουλίες υποβοήθησης των πολυτέκνων, όπως είναι η παροχή δυνατότητας κατευθείαν μετεγγραφής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση άνευ αριθμητικού & γεωγραφικού περιορισμού ή το δωρεάν εισιτήριο στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς ή η ελάττωση του κόστους κίνησής των πολυτέκνων γονέων με ίδια μεταφορικά μέσα από εκπτωτικά κουπόνια πιστώσεων κατά την αγορά καυσίμων;

Ο ερωτών βουλευτής

Νίκος Ι. Νικολόπουλος

Πρόεδρος του

Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος Ανατροπής

Πολιτικό Γραφείο Πάτρα:
Διεύθυνση: Μιαούλη 48, Πάτρα
Τηλέφωνο: 2610344700 και 2610344702
 
Επίσημη Ιστοσελίδα Κόμματος:

Ακολουθείστε μας στα Social Media


@ninikolopoulos

© Copyright 2009 - 2024 Νίκος Ι. Νικολόπουλος