Loading...
 Start Page

Αρ. πρ. 5599/17-12-2014

 

ΕΡΩΤΗΣΗ

ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ & ΑΙΓΑΙΟΥ

 

Επί σειρά ετών, το Υπουργείο Ναυτιλίας στον Πειραιά φαίνεται ότι υπέφερε από έλλειψη μηχανογραφικού εξοπλισμού. Οι υπολογιστές παλαιοί και χαλασμένοι, τα φωτοτυπικά και οι εκτυπωτές εκτός λειτουργίας οι περισσότεροι, και ξαφνικά, σχετικά πρόσφατα, μια τεράστια προμήθεια μέσω της Κοινωνίας της Πληροφορίας επάνδρωσε πλήρως τις κεντρικές και περιφερειακές Υπηρεσίες, του Υπουργείου Ναυτιλίας, υπό τον κεντρικό σχεδιασμό και καθοδήγηση της Διεύθυνσης Πληροφορικής (1200 υπολογιστές, 800 εκτυπωτές και 600 πολυμηχανήματα).

 

Και ξαφνικά, με την εφαρμογή του νέου «Οργανισμού», τινάχθηκαν όλα στον αέρα... Ειδικότερα, την ώρα που υπηρεσίες καταργούνται, άλλες συγχωνεύονται, άλλες ενσωματώνονται σε άλλες υπηρεσίες και άλλες δημιουργούνται, το λογικό θα ήταν:

- να γίνει καταγραφή των αναγκών των Διευθύνσεων από μηδενική βάση

- να γίνει, στη συνέχεια, επαναδιάθεση εξοπλισμού

- να υπάρξει κεντρικός προγραμματισμός για τη μεταφορά του εξοπλισμού από Διεύθυνση σε Διεύθυνση και την τοποθέτησή του από το κατάλληλο προσωπικό.

 

Αντί των παραπάνω, παρατηρήθηκε ότι επικράτησε επί μακρόν το απόλυτο μπάχαλο... Η Διεύθυνση Πληροφορικής, μάλλον, δεν είχε έγκαιρα αντιληφθεί τι συμβαίνει ή ενδεχομένως, να μην μπόρεσε ή να μην θέλησε να καταλάβει. Για το λόγο αυτό, η συμπολίτης μας, κα Στεργίου, αφού μας ενημέρωσε στο Χριστιανοδημοκρατικό Κόμμα Ελλάδος και για τα παραπάνω, απευθύνθηκε στον ίδιο τον Πρωθυπουργό, υποκινούμενη από ευσυνειδησία, προκειμένου να γίνουν τα αυτονόητα...

 

Ανέφερε υπόψη του πρωθυπουργού, όπως ισχυρίζεται η ως άνω, ότι οι Υπηρεσίες αυθαίρετα εγκαταλείπουν ή καταλαμβάνουν χώρο στο επίμαχο κτήριο της Ακτής Βασιλειάδη και ο μηχανογραφικός εξοπλισμός, είτε μεταφέρεται αυθαίρετα, είτε εγκαταλείπεται... Κάποιες υπηρεσίες, δε, παρατηρείται, πάλι, να μην έχουν καθόλου υπολογιστές, εκτυπωτές, φωτοτυπικά. Κάποιες άλλες, είτε έχουν ελάχιστο εξοπλισμό, είτε είναι υπερπλήρεις, ενώ κάποιες άλλες Διευθύνσεις (ΚΑΙ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΟ!) που διαλύθηκαν, παράτησαν τον εξοπλισμό τους, χωρίς καν κλειδώσουν τους μέχρι πρότινος χώρους ευθύνης τους (για προστασία από τυχόν κλοπή ή βανδαλισμούς), με αποτέλεσμα, όποιος θέλει να μπορεί εύκολα να ...πηγαίνει και να "βουτάει", ό, τι επιθυμεί....

 

Τέλος, σημειωτέο είναι, ότι για τον εξοπλισμό που είχε διακινηθεί μέσω της «Κοινωνίας της Πληροφορίας» δεν είχε υπάρξει καμία μέριμνα για προμήθεια αναλωσίμων, όπως μελάνια, τόνερ κλπ. Επομένως, τα όποια παραδοθέντα μηχανήματα προορίζεται να δουλέψουν για κάποιους μήνες και μετά -λόγω έλλειψης αναλωσίμων- τέρμα...! Η πρώην Διεύθυνση Προμηθειών και Κτιριακών Εγκαταστάσεων, όμως, είχε σε εξέλιξη σχετικό διαγωνισμό προμήθειας μελανιών, τόνερ κτλ... Μετά την εφαρμογή του νέου ΠΔ, όπως μας πληροφόρησε η ως άνω συμπολίτης μας, η νέα ενιαία Διεύθυνση Προμηθειών του Λ.Σ. -κατά τις φήμες- αρνήθηκε να παραλάβει τους εν εξελίξει διαγωνισμούς, το οποίο σημαίνει, ότι σε λίγο καιρό, υφίσταται ο κίνδυνος να μην δουλεύει τίποτα, ο διαγωνισμός προμήθειας να ακυρωθεί και μέχρι να βρεθούν ξανά πιστώσεις, οι υπάλληλοι να κληθούν να βάλουν πάλι το χέρι στις τσέπες τους για να ...δουλέψει η υπηρεσία τους...

 

 

Επειδή είναι ανάγκη να υπάρξει αποτελεσματική παρέμβαση εκ μέρους της πολιτικής ηγεσίας, ώστε να λυθεί το θέμα και κυρίως, να μην επαναληφθεί.

 

Επειδή ο εξοπλισμός μιας δημόσιας υπηρεσίας αποτελεί κτήμα όλων των εργαζομένων σε αυτήν.

 

Επειδή η αδιαφορία για τη δημόσια περιουσία αποτελεί πειθαρχικό παράπτωμα των αρμόδια εντεταλμένων φυλάκων της.

 

 

Ερωτάσθε:

 

1. Τι θα γίνει, άραγε, εάν ενόψει της παραπάνω περιγραφείσας κατάστασης χάους, διαπιστωθεί, ότι έχει χαθεί εξοπλισμός, ο οποίος, σημειωτέον, τουλάχιστον μέχρι πρόσφατα, δεν είχε αρμόδια παραληφθεί τυπικά;

2. Τι πρόνοια θα ληφθεί για την ορθή κατανομή των ως άνω μηχανημάτων υποβοήθησης του γραμματειακού έργου, που ενώ σε κάποιες Υπηρεσίες του Υπουργείου παρατηρείται ότι περισσεύουν, δεν δίνονται σε άλλες, που δεν διαθέτουν κανένα;

3. Θα δοθεί εντολή στην νέα, εφεξής, καθ’ ύλην αρμόδια για τα της παρούσας, Διεύθυνση Πληροφορικής, του Αρχηγείου του Λ.Σ., να παρέμβει και να μαζέψει τα ...ασυμμάζευτα, αν και εφόσον διαπιστωθεί ότι τα παραπάνω παραμένουν ως περιγράφονται παραπάνω, κατά την στιγμή που διαβάζετε την παρούσα

Ο ερωτών βουλευτής

Νίκος Ι. Νικολόπουλος

Πρόεδρος του

Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος Ελλάδος

Πολιτικό Γραφείο Πάτρα:
Διεύθυνση: Μιαούλη 48, Πάτρα
Τηλέφωνο: 2610344700 και 2610344702
Πολιτικό Γραφείο Αθήνα:
Διεύθυνση: Σέκερη 1, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3624 992
Επίσημη Ιστοσελίδα Κόμματος:

Ακολουθείστε μας στα Social Media

© Copyright 2009 - 2019 Νίκος Ι. Νικολόπουλος Βουλευτής Αχαϊας