Λίστα αντικειμένων
Αρ.πρωτ.1152/03-09-2018
Ερώτηση προς τον Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής
Προχωράει η συντήρηση και ενίσχυση του στεγάστρου Νο 10, το οποίο βρίσκεται εντός του παλιού λιμανιού στο ύψος της οδού Ζαΐμη. Ο Οργανισμός Λιμένα Πατρών θα χρησιμοποιήσει τμήμα του για αποθηκευτικό χώρο και το υπόλοιπο για την εξυπηρέτηση των αναγκών λειτουργίας της μαρίνας για τα μεγάλα γιοτ που δένουν στον μόλο της Αγίου Νικολάου.
Ο σχεδιασμός του ΟΛΠΑ περιλαμβάνει δύο εργολαβίες.
Η πρώτη εργολαβία χρηματοδοτήθηκε από το ΕΣΠΑ και έχει για αντικείμενο την απομάκρυνση του αμιάντου από την στέγη και την αντικατάστασή του από χαλκό (υλικό οποίο συναντάμε στις στέγες αρκετών μνημείων της πόλης, όπως ο τρούλος Άγιου Ανδρέα, του Παντοκράτορα κ.ά.).
Η δεύτερη εργολαβία θα έχει για αντικείμενο την ενίσχυση του στεγάστρου. Η αρχική σκέψη ήταν να χρηματοδοτηθεί από πόρους του ΟΛΠΑ. Διαφαίνεται όμως ότι το έργο μπορεί να ενταχθεί σε χρηματοδοτικό εργαλείο (ΕΣΠΑ) και για αυτό τον λόγο γίνεται μια ανασύνταξη της μελέτης.
Το στέγαστρο σήμερα είναι υποστυλωμένο για λόγους ασφάλειας.
Το κτήριο δεν ανήκε στην κατηγορία των υπεραστατικών, δηλαδή δεν ήταν από εκείνα που αν κατέρρεε ένα τμήμα του θα μπορούσε να αποφύγει την ψαθηρή κατάρρευση (πλήρη κατάρρευση).
Κάτι που συνέβη, όπως είναι γνωστό, με το δίδυμο στέγαστρο Νο 4 που κατάρρευσε πριν από ένα χρόνο. Με την ενίσχυση το μόνο που θα μπορούσε να συμβεί είναι παραμορφώσεις στο σκελετό.
Κατόπιν τούτων ερωτάσθε:
1ον Πότε θα ολοκληρωθεί η συντήρηση και ενίσχυση του στεγάστρου 10, του παλαιού λιμένα της Πάτρας;
2ον Όσον αφορά την ενίσχυση του στεγάστρου, ποιο το κόστος ανασύνταξης της μελέτης για ένταξη του έργου στο ΕΣΠΑ;
3ον Είναι διασφαλισμένη η ένταξη ή η ανασύνταξη της μελέτης θα είναι ένα περιττό έξοδο;
Ο Ερωτών Βουλευτής
Νίκος Ι. Νικολόπουλος
Πρόεδρος Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος Ελλάδος
Αρχική Σελίδα | Login | Sitemap | Επικοινωνία |